کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

هفته طلایی بودجه؛ ترافیک عجیب حضور مدیران سایر استان‌ها در تهران / مدیران کهگیلویه و بویراحمدی کجای این معادله قرار دارند؟

21 اسفند 1401 ساعت 21:36

با اینکه آخرین هفته سال، هفته طلایی بودجه خوانده می‌شود، بسیاری از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی رمقی برای حضور در تهران و دریافت اعتبارات ندارند.


با اینکه آخرین هفته سال، هفته طلایی بودجه خوانده می‌شود، بسیاری از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی رمقی برای حضور در تهران و دریافت اعتبارات ندارند.
به گزارش کبنا، بودجه‌ها و اعتبارات در دو بخش استانی و ملی قرار می‌گیرند. هر چند اعتبارات استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه می‌شود، اما برای دریافت اعتبارات ملی، مدیران باید با مراجعه به وزارت مربوطه سعی در اخذ اعتبارات نمایند.
گفتنی است اعتبارات ملی تنها تا 28 اسفند در خزانه قرار دارند و باید تا روز آخر سال از خزانه خارج شوند. بنابراین مدیران باید با مراجعه به وزارت‌خانه‌ها اعتبارات لازمشان را دریافت نمایند.
چرا که در صورت عدم مراجعه مدیران کل کهگیلویه و بویراحمدی، این اعتبارات به سایر استان‌ها داده می‌شود.
بر اساس گزارشات رسیده، بسیاری از مدیران استان‌های دیگر به وزارت‌خانه‌ها رفته و ترافیک عجیبی برای دریافت اعتبارات در تهران به وجود آمده است.
معمولاً وصولی‌های دولت پایان سال تحقق پیدا می‌کند؛ سازمان برنامه و بودجه کشور با هماهنگی خزانه‌داری کل کشور و وزارت اقتصاد و دارایی تخصیص‌ها را می‌نویسد.
بنابراین مدیران کهگیلویه و بویراحمدی باید هوشیار باشند که طرح‌های ملی چقدر تخصیص گرفته‌اند و تلاش کنند سهم استان را به صورت پروژه‌ای دریافت کنند.
وزارت‌خانه‌های کشور هم‌اکنون شاهد ترافیک مراجعات مدیران کل استان‌های کشور هستند، اما معلوم نیست مدیران کهگیلویه و بویراحمدی کجای این معادله قرار دارند.


کد مطلب: 459708

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/459708/هفته-طلایی-بودجه-ترافیک-عجیب-حضور-مدیران-سایر-استان-ها-تهران-کهگیلویه-بویراحمدی-کجای-این-معادله-قرار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1