کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 کارشناس سازمان هواشناسی مطرح کرد

بارش باران و برف و وزش باد در برخی مناطق کشور

5 اسفند 1401 ساعت 13:14

 کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع بارش در شمال آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی البرز و خراسان رضوی در روز جاری (جمعه) خبر داد.


 کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع بارش در شمال آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات شمالی البرز و خراسان رضوی در روز جاری (جمعه) خبر داد.
به گزارش کبنا از وزارت راه و شهرسازی، «فریبا گودرزی» افزود: امروز مناطقی از استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و جنوب اصفهان همین طور استان یزد و خراسان جنوبی بارش باران و برف همراه با وزش باد خواهند داشت.
وی ادامه‌داد: در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در نوار شمالی کشورمان به‌ویژه در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم وزش باد همراه با کاهش موقتی دما انتظار می‌رود.
گودرزی بیان داشت: طی دو روز آینده آب های دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.
وی اظهار داشت: فردا (شنبه) در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان‌های جنوبی و شمالی هم وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود، اما در سایر مناطق کشور جو آرام خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه بعدازظهر هم بخش هایی از بوشهر، فارس، کرمان و جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، وزش باد و رگبارهای خفیفی را تجربه خواهند کرد.
گودرزی اضافه‌کرد: همچنین برای روز دوشنبه علاوه بر این مناطق، در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران و گاهی رعد و برق رخ خواهد داد که در ارتفاعات بارش ها به شکل برف خواهد بود.
وی خاطرنشان‌کرد: امروز آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد است که در برخی وقات همراه با وزش باد شدید خواهد بود.


کد مطلب: 458917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/458917/بارش-باران-برف-وزش-باد-برخی-مناطق-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1