کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پرخاش شهردار یاسوج به خبرنگار کبنانیوز / رفتار متمدنانه‌ی آقای شهردار!

3 اسفند 1401 ساعت 15:09

بعد از گزارش‌های مختلف کبنانیوز و گزارش مربوط به کارخانه بازیافت زباله یاسوج، نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، برخورد نامناسبی با خبرنگار انجام داد که به هیچ وجه شایسته یک مدیر نبوده و نیست.


بعد از گزارش‌های مختلف کبنانیوز و گزارش مربوط به کارخانه بازیافت زباله یاسوج، نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، برخورد نامناسبی با خبرنگار انجام داد که به هیچ وجه شایسته یک مدیر نبوده و نیست.
به گزارش کبنا، امروز چهارشنبه مورخ 3 / اسفند/1401 مقارن ساعت 9 و 30 دقیقه لغایت 10 صبح خبرنگار کبنانیوز به صورت اتفاقی با نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، در خیابان میرزای شیرازی (خیابان درب ورودی استانداری، جنب اداره حراست مرکزی و اداره اطلاعات استان)، مواجه شد که این مواجهه با پیشدستی احوال پرسی از سوی خبرنگار به شهردار یاسوج بود. مقدم به جای پاسخگویی و رعایت حداقل‌های آداب معاشرت اجتماعی، گویی از انتقادات پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز (که مدیریت ضعیف و طولانی مدت وی و عدم پرداخت حقوق رفتگران و تعطیلی در کمتر از دو ماهه کارخانه بازیافت یاسوج، نمونه این نقد و گزارش‌ها بوده است)، دل سیری داشته، به یک باره غلیان احساسات و هیجانات ناشی از ضعف مدیریتی و ناتوانی از پاسخگویی رسانه ای وی طغیان کرده و با پرخاش و بی احترامی و به‌کاربردن الفاظ نادرست اتهاماتی را متوجه خبرنگار نمود و حتی درصدد برخورد فیزیکی برآمد.
در این میانه خبرنگار کبنا نیوز، منطقی و با لبخند درصدد پاسخگویی و آرام کردن وی بود و این امر گویی بیشتر موجب آشفتگی جناب شهردار شده بود. ایشان تهدیداتی هم داشتند که از قضای روزگار دستگاه ریکوردر خبرنگار روشن بوده که صدای وی را ضبط کرده و در ضمن دوربین‌های مداربسته این خیابان در حوالی محل اتفاق نیز ضبط رفتار و حرکات وی را داشته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز این حق را برای دفاع از خبرنگار خود جهت شکایت از شهردار یاسوج محفوظ می‌داند، ولی مقدمتا سعی دارد علیرغم برخورد مخالف آداب و ترتیبات اجتماعی و خلاف قواعد فرهنگی جناب شهردار، از اقدامات قضایی تا اطلاع ثانوی امتناع کرده و قضاوت و داوری نسبت به این امر را به مردم متمدن و فرهنگی استان واگذار نماید که چگونه مدیرانی بر سکان شهر یاسوج حکمرانی می‌کنند!؟ 
همه افراد جامعه موظف به رفتار درست و صحیح بوده و می‌بایست متناسب با زمانه فرهنگ و علم و توسعه، رفتار دوجانبه و چندجانبه داشته باشیم و این امر در خصوص مقامات انتخابی و انتصابی بیشتر مطمح نظر است. به هر حال مردم داور نهایی هستند و قضاوت خواهند کرد که باید به صورت کلی شهردار در هر شهری، نمود و نماد توسعه یافتگی فرهنگی و مبادی آداب اخلاقی و... باشد و نه اهل پرخاش و برخورد و ...
شایان ذکر است که مقدم به عنوان شهردار یاسوج، طولانی‌ترین دوره شهرداری را در طول عمر شهر یاسوج دارد و انتقادات جدی نسبت به عملکرد او از سوی شهروندان و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج وجود دارد. رسانه کبنانیوز به عنوان صدای رسای جامعه و محل تقاضا و درخواست مردم و بنا به را رسالت خبری خود، مسایل و نقدهای مردم به عملکرد شهرداری یاسوج را منعکس می‌کند.
 


کد مطلب: 458837

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/458837/پرخاش-شهردار-یاسوج-خبرنگار-کبنانیوز-رفتار-متمدنانه-ی-آقای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1