کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

ماجرای استخدام 100 نفر در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ / یک منبع مطلع در استانداری؛ سازوکارهای استخدام مشخص و به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود / هشدار به مسئولین؛ رسانه‌ها بیدار و هوشیار هستند

9 بهمن 1401 ساعت 19:53

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است 100 نفر در دستگاه‌های مختلف استانی استخدام شوند.


تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است 100 نفر در دستگاه‌های مختلف استانی استخدام شوند.
به گزارش کبنا، روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی استان منتشر شده که گویای استخدام 100 نفر در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.
در این تصاویر که با عنوان «مجوز استخدام و بکارگیری جوانان مؤمن، نخبه، متخصص، انقلابی و تحول‌خواه» (طرح شهید زین‌العابدین) منتشر شده، خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به شرح زیرآمده است:
- بکارگیری 10 نفر به صورت قرارداد کار معین به تشخیص استاندار در جایگاه‌های مدیرکل، معاون مدیرکل، فرماندار و بخشدار؛
- استخدام پیمانی 10 نفر نخبه از میان نخبگان بومی در جایگاه‌های کلیدی دستگاه‌های اجرایی استان؛
- استخدام 80 نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی استانی در جایگاه‌های سازمانی اختصاصی در دستگاه‌های استانی به نسبت حداکثر 20 درصد برای جایگاه‌های سازمانی در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و 80 درصد برای جایگاه‌های سازمانی در سایر دستگاه‌های اجرایی.
گفتنی است به طور کلی قرار است 100 نفر در این استان استخدام و به‌کار گرفته شوند. با توجه به شناختی که از احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، به نظر می‌رسد اصل شایسته‌سالاری قرار است مدنظر قرار گیرد و تمامی افرادی که واجد شرایط هستند با شرکت در آزمون می‌توانند به جایگاه مدنظر در صورت شایستگی دست یابند. چرا که احمدزاده بارها در ملاقات‌های مردمی تأکید کرده استخدام تنها از طریق آزمون و مجاری قانونی امکان‌پذیر است.
یک منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با کبنا اصل استخدام 100 نفر را تأیید کرد و گفت: برای استخدام این افراد سازوکاری مشخص خواهیم کرد و بر اساس سازوکار اعلام شده، افراد مورد نیاز جذب خواهند.
گفتنی است هر گونه تخلف در وضعیت برگزاری آزمون‌های استخدامی و عدم رعایت ضوابط قانونی منجر به نارضایتی عمومی و ایجاد احساس تبعیض خواهد شد. رسانه‌ها نیز بیدار و هوشیار هستند.
ازاین‌رو در دولت جدید که شعار مبارزه با فساد در آن اصل و مبنا قرار گرفته، به نظر می‌رسد استخدام‌ها روال قانونی مرسوم را طی خواهند کرد.


کد مطلب: 457736

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457736/ماجرای-استخدام-100-نفر-کهگیلویه-بویراحمد-چیست-یک-منبع-مطلع-استانداری-سازوکارهای-مشخص-به-زودی-اطلاع-رسانی-می-شود-هشدار-مسئولین-رسانه-ها-بیدار-هوشیار-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1