کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

با واعظی‌زاده به خط پایان رسیدیم / چه کسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود؟

9 بهمن 1401 ساعت 18:53

در پی سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌هایی که در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد به وجود آمده بود، واعظی‌زاده به پایان خط خود رسیده است.


در پی سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌هایی که در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد به وجود آمده بود، واعظی‌زاده به پایان خط خود رسیده است.
به گزارش کبنا، از یک سال‌ونیم پیش که صندلی مدیریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عهده حمیدرضا واعظی‌زاده قرار داده شد، پیش‌بینی می‌شد که چنین حجمی از سوءمدیریت و ناکارآمدی در این اداره رخ دهد.
 اداره کار کهگیلویه و بویراحمد بعد از نمره صفر در زمینه جذب تسهیلات مشاغل خانگی و کارنامه ضعیفش در تعهد به اشتغال، بر اساس نتیجه ارزیابی عملکرد استان‌ها در حوزه روابط کار نیز، بعد از قم در رتبه آخر قرار گرفته بود. حتی به‌دلیل بروز تخلفات، وزارت کار دسترسی اداره‌کل کهگیلویه و بویراحمد را به سامانه مشاغل خانگی مسدود کرد.
از سوی دیگر برخی از اعتبارات نیز برگشت خورد؛ مبلغی قریب ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته برای تکمیل مجتمع تفریحی ورزشی کارگران شهر سیسخت به استان  اختصاص داده شد ولی به دلیلی سوءمدیریت‌ها مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان از آن برگشت داده شد.
چندی پیش نیز یکی از مراجعان به این اداره کل تهدید به خودسوزی کرده بود. نارضایتی کارکنان از مدیریت واعظی‌زاده نیز علناً در اداره گفته می‌شود.
جمیع این موارد موجب شده که واعظی‌زاده به خط پایان مدیریتش در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد برسد. بر اساس اطلاعاتی که به دست این پایگاه خبری رسیده، وزارت کار تصمیم گرفته واعظی‌زاده را برکنار کند. شنیده‌ها نیز حاکی از آن هستند که استاندار و نمایندگان به‌طور ضمنی با برکناری وی موافقت کرده‌اند.
گزینه‌هایی برای مدیرکلی این اداره در افواه عمومی مطرح شده‌اند؛ ابراهیم مهرجو که سابقه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد، سید غفار عوض‌زاده و یک فرد غیربومی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی واعظی‌زاده هستند. اما علاوه بر این افراد، گزینه‌های دیگری نیز طرح شده‌اند که بعد از جمع‌آوری اطلاعات دقیق، توسط این پایگاه خبری منتشر خواهند شد.


کد مطلب: 457732

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457732/واعظی-زاده-خط-پایان-رسیدیم-کسی-مدیرکل-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-کهگیلویه-بویراحمد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1