تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۵۷۵۱۱
در سالگرد درگذشت استاد خوشنویسی استان؛

برگزاری ورکشاپ خوشنویسی «یاد یار» به یاد سید امرالله حسینی

۱
۰
برگزاری ورکشاپ خوشنویسی «یاد یار» به یاد سید امرالله حسینی
کبنا ؛به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد درگذشت چهره ماندگار هنری استان و خطاط برجسته استاد سید امرالله حسینی با حضور استادان علی نقی کرامت و نجف مسعودی برگزار شد.
به گزارش کبنا، امین درخشان گفت: به مناسبت سالگرد درگذشت استاد سید امرالله حسینی ورکشاپ خوشنویسی (یاد یار) با حضور استادان برجسته علی نقی کرامت و، نجف مسعودی و خوشنویسان استان  برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: استاد سید امراله حسینی یک هنرمند متعهد به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین خوشنویسان استان نقش پررنگی در توسعه این هنر ارزشمند در استان داشته است.

درخشان با بیان اینکه استاد سید امراله حسینی از مفاخر و چهره ماندگار استان است بیان داشت: استاد چهره ماندگار هنر استان و موسسه انجمن هنر خطاطی در استان است و یکی از سیاست های ما در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه به هنرمندان فقید و اساتید بزرگوار در همه رشته های هنری است از همین رو تکریم و نکوداشت هنرمندان پیشکسوت و فقید در طول سال برگزار خواهد شد.
در حاشیه این ورکشاپ هنری علی نقی کرامت رئیس انجمن خوشنویسی در خصوص نقش استاد سید امرالله حسینی در اشاعه این هنر افزود:امروزه وی میراث دار و جزء اساتید فرهیخته هنر خطاطی در گستره ملی و استانی است و با پرورش شاگردان توانست این میراث جاویدان رو به نسل های بعد انتقال دهد.
علی نقی کرامت خوشنویس برجسته استانی با بیان اینکه تاکنون حرکت های بسیار خوبی در اشاعه و گسترش این هنر شده است افزود:سیاست این انجمن برگزاری ورکشاپ آموزشی خطاطی برای آموزش و ترویج این هنر ایرانی و اسلامی بین هنرجویان و هنردوستان است.

نام شما

آدرس ايميل شما

ملا کریم
Iran, Islamic Republic of
سلام
ترا بخدا این چه جور تیتر خبری است.من خودم لیسانس دارم .کلمه ورکشاب اول فکر کردم یک تکنیک یا اصطلاح هنری است. بعد فهمیدم ای بابا منظورشان کارگاه عملی است.
خواهش میکنم خبر را جوری بنویسد(ساده) که همه بتوانند سریع بفهمند.
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1