کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

دستگاه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در بلاتکلیفی؛ از سرپرستی راستا و اولتیماتوم به محمدی تا جای خالی یک مدیرکارآمد در معاونت عمرانی

3 بهمن 1401 ساعت 17:59

در حالی که بخش زیادی از آینده کهگیلویه و بویراحمد وابسته به تصمیمات و اقدامات امروز حوزه عمرانی است، اما سه پست اصلی این حوزه در بلاتکلیفی به سر می‌برند.


در حالی که بخش زیادی از آینده کهگیلویه و بویراحمد وابسته به تصمیمات و اقدامات امروز حوزه عمرانی است، اما سه پست اصلی این حوزه در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
به گزارش کبنا، کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های عمرانی در محرومیتی تاریخی به سر می‌برد. البته پروژه‌های اثرگذاری تعریف شده‌‌اند، ولی تا به بهره‌برداری رسیدن‌شان زمان زیادی لازم است.
معاونت عمرانی استانداری که اصلی‌ترین حوزه مدیریتی در پروژه‌های عمرانیِ استان است، با رفتن حاجی‌زاده بدون متصدی مانده است. در حالی که حاجی‌زاده از ماه‌ها پیش خبر تصمیم رفتن خود را اعلام کرده بود، اما همچنان با رفتن او، معاونت عمرانیِ استان بدون متصدی است.
به جز خودِ معاونت عمرانی، دو دستگاه مهم این حوزه نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برند. اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست اداره می‌شود. در حالی که هشت ماه از سرپرستی راستا می‌گذرد، هنوز حکم مدیرکلی او نیامده است. از سوی دیگر معاونت ساخت و توسعه به عنوان مهمترین معاونت این اداره‌کل بدون سرپرست اداره می‌شود.
در حالی این حوزه‌های عمرانی در بلاتکلیفی به سر می‌برند که آینده کهگیلویه و بویراحمد وابسته به تصمیمات و اقداماتی است که از سوی این دستگاه‌ها گرفته می‌شوند.
روشن نیست چرا استاندار هنوز تعلل می‌کند؛ در حالی که هر روز که می‌گذرد، ممکن است پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بیشتر زیان ببینند.
پرسی که برای افکار عمومی پیش می‌آید این است که مگر قحط‌الرجال پیش آمده که این ادارات اینچنین در بلاتکلیفی به سر می‌برند. واضح است که نمی‌توان در انتصاب یک شخص، رضایت همگان را در نظر گرفت. دخالت نماینده‌ها علیرغم اینکه غیرقانونی است، بعضاً نه با هدف رضایت مردم، بلکه به دلیل جلب نگاه برخی از سیاسیون با چشم‌انداز انتخابات 1402 است. بنابراین از احمدزاده انتظار می‌رود با هدف رضایت شهروندانِ کهگیلویه و بویراحمدی، قاطعانه تصمیم بگیرد.


کد مطلب: 457456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457456/دستگاه-های-عمرانی-کهگیلویه-بویراحمد-بلاتکلیفی-سرپرستی-راستا-اولتیماتوم-محمدی-جای-خالی-یک-مدیرکارآمد-معاونت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1