کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر یاسوج

2 بهمن 1401 ساعت 11:39

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تفاهم نامه با بخش خصوصی برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهر یاسوج اختصاص یافته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تفاهم نامه با بخش خصوصی برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهر یاسوج اختصاص یافته است.
امین درخشان امروز یکشنبه (2 بهمن 1401) با اشاره به اینکه این طرح دو ماه پیش به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده افزود: عملیات اجرایی تکمیل مجتمع فرهنگی هنری یاسوج هم اکنون در حال انجام است.
وی بیان کرد: مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج در زمان حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۸۷در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع کلنگ زنی شد و اجرای این زیرساخت مهم پس از 14 سال همچنان نیمه تمام مانده است که امید می رود با تلاش مسئولان و مشارکت بخش خصوصی در دولت سیزدهم بهره برداری شود.
وی اظهار کرد: یک سالن اصلی ۵۰۰ نفره، یک سالن ۵۰۰ نفره نمایش، سالن موسیقی و چندین سالن اختصاصی دیگر از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی هنری یاسوج است.
به گفته معاون سابق فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون برای این طرح ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
درخشان تاکید کرد:فضاهای فرهنگی به عنوان یکی از زیر ساخت های مورد نیاز برای شناساندن ویژگی های فرهنگی، ارتقای کیفیت فرهنگ بومی منطقه و برقراری ارتباط با سایر فرهنگ ها به شمار می رود به همین علت تکمیل مجتمع فرهنگی هنری مرکز استان در اولویت برنامه های فرهنگی دولت سیزدهم قرار گرفته است.


کد مطلب: 457382

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457382/اختصاص-۲۷۰-میلیارد-تومان-اعتبار-پروژه-مجتمع-فرهنگی-هنری-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1