تاریخ انتشار
شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۴۵۷۳۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

پایان حواشی شهر سی‌سخت با صدور یک بیانیه‌ی تند

۹
۰
پایان حواشی شهر سی‌سخت با صدور یک بیانیه‌ی تند
کبنا ؛بعد از اختلافات شدید اعضای شورای شهر و شهردار سی‌سخت، کیانوش صیادی با رأی اعضای شورای شهر برکنار شد و مهدی یکتاپرست به جای او به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد. با این وجود هنوز هم حواشی در شهرداری سی‌سخت وجود دارد که موتور کار و خدمات رسانی را کُند می‌کند و مردم انتظار دارند که حواشی برای همیشه به پایان برسد.
به گزارش کبنا، کیانوش صیادی که مخالفان سرسختی در ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت داشت، بالاخره بعد از تنش‌های فراوان برکنار شد و مهدی یکتاپرست جایگزین او شد. قبل از یکتاپرست، مهدی فرهادی که عضو شورای اسلامی شهر سی‌سخت است، به عنوان سرپرست شهرداری معرفی می‌شود که او خیلی سریع و بعد از چند روز با صدور بیانیه‌ای تند، عطای شهرداری را به لقایش می‌بخشد و کنار می‌رود.
محمد فرهادی_ سخنگوی شورای اسلامی سی سخت_ در این باره گفت: چند روز پیش طی جلسه‌ای که با حضور سایر اعضای شورای شهر سی سخت برگزار گردید با رای اکثر آرا صیادی برکنار شد تا صندلی شهرداری به دیگری واگذار شود.
فرهادی اظهار داشت: امروز دوباره شورای اسلامی تشکیل جلسه داد و به اتفاق هم به یک نتیجه واحد رسیدند و مهدی یکتاپرست را به عنوان سرپرست جدید شهرداری سی سخت معرفی کردند که‌امیدواریم بتوانند در تعامل با همکاران، مردم و سایر ادارات شهر را به سوی پیشرفت و آبادانی سوق دهند.
گفتنی است مهدی یکتاپرست دارای سوابقی از جمله ۶ سال مسئول واحد نقلیه شهرداری و ۴ سال پرسنل واحد نقلیه شهرداری و ۱ سال هم در واحد آتش نشانی سی‌سخت بوده است.
بنا بر این گزارش، بیانیه مهدی فرهادی به شرح زیر است.
به نام خدای عادل
«أَیْنَ تَذْهَبُونَ؟»
داستان شهردار عزل شده شهر سی سخت و اتفاقات به وجود آمده بعد از آن مرا به یاد بازی زمان کودکی‌مان انداخت که وقتی تعدادی از بچه‌ها در قرعه نامشان در نمی‌آمد فریاد میزدند «یا ماهم بازی یا بازی خراب»
شما که شعار خدمت خود و همفکرانتان گوش فلک را کر می‌کند، در عمل نشان دادید که بر عکس شعار‌ها دنبال کسب قدرت هستید و در راه رسیدن به قدرت هر وسیله‌ای را توجیه می‌کنید. روی سخنم با شما‌هایی است که از بام تا شام مدعی خدمتید و خود را شیفته آن می‌دانید؛ چرا تا این اندازه به قدرت قداست و اهمیت می‌دهید؟ آیا تنها باید در قدرت و برخوردار از مواهب ریاست باشید تا بتوانید به مردم مظلوم این شهر خدمت کنید؟ چگونه می‌توان هم در سرزنش قدرت و زخارف دنیوی سخن گفت و نوشت و داعیه زهد و بی‌توجهی به دنیا را داشت و هم چشم دیدن قدرت در آغوش دیگری را نداشت؟!
امام على(ع) مى فرمایند: اینان آن قدر جاه طلبند که حتى همدیگر را نیز به هنگام قدرت تحمل نخواهند کرد.
خود را عالم به همه چیز می‌دانید اما فراوانند عالمانى که بهره آن‌ها از علم فقط اصطلاحات است و بس. نور علم که همان عقل است به همراه ندارند و در نتیجه جهلشان آنان را به نابودى مى کشاند:
دانش ار نیست همدم تقوى
تیغ بران به دست مستان است
آن کس که ریاست طلب است مى‌خواهد در هر وضعیتى ریاستش حفظ شود. چنین ریاستى جز با دروغ یا معامله سیاسى با مردم حفظ نخواهد شد. چنین کسى ناچار است براى به دست آوردن یا نگاه دارى حکومت چند روزه یا چند ماهه خویش پشت پا به تمام ارزش‌ها بزند. کسى که در وادى ریاست طلبى افتاد، دیگر براى او اخلاق، معنویت و ارزش‌ها بى معنى خواهند شد.
ضمن تشکر از اعضای محترم شورای شهر سی سخت به خاطر لطف و اعتمادی که به اینجانب روا داشتند و حکم سرپرستی شهرداری را برای اینجانب صادر نمودند و همچنین تقدیر و تشکر از همه دوستان و آشنایان و همکارانی که پیام تبریک فرستادند خداوند رحمان را شاهد می‌گیرم که جز برای خدمت به مردم شریف شهر سکان مدیریت شهرداری سی سخت را در دست نگرفتم اما به دلیل مشکلاتی که شهردار سابق سی سخت خودخواهانه در روند کاری اینجانب به وجود آوردند و درخواست‌های مکرر مقامات مسئول استانی برای پایان دادن به مشاجره‌ها لذا جهت جلوگیری از به وجود آمدن حواشی و در روند این کشمکش و مشاجره‌ها خدایی نکرده مرگ شهری که به دلیل مدیریت ناصحیح این چند ماهه به کمارفته، بنا به مصلحت شهر، همکاران و مردم شریف و فهیم شهر سی سخت اینجانب از ادامه خدمت در مقام سرپرست شهرداری انصراف داده و از همین تریبون استفاده نموده و از همه عزیزانی که چشم‌امید به خدمات اینجانب داشتند پوزش می‌طلبم. ان شاء الله که در کنار آقای یکتاپرست سرپرست جدید شهرداری شهر بتوانیم خدمت‌رسان به شما مردم فهیم باشیم، چرا که به گفته شهید بهشتی:
ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت
و اما دوستانه پیشنهاد می‌کنم حرص بر ریاست نداشته باشید که اگر چنین باشد‌امانت دار شایسته‌ای برای این نظام نخواهید بود و به جای اینکه نظام و حکومت در پیش چشمان شما‌امانت باشد لقمه‌ای چرب بیش نیست.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
مهدی فرهادی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با این انتصاب مشخص شد شهرداری سی سخت نقلیه ای بیش نیست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
بخندیم یا گریه کنیم؟
دیگه نیرو نبود تا مسئول نقلیه شهردار بشه؟
خدایا خودت به این مردم رحم کن.
هیچکس سر جای خودش نیست اونوقت انتظار معجزه از مدیران نامدیر داریم
مستاجرسیسخت
Iran, Islamic Republic of
سوابق یکتاپرست نشون میده علی برکت الله انتخابها چقدرراهبردی است🤣😂😅
Iran, Islamic Republic of

خوب آیات و روایاته هم بلدی
مثل چه
سرتو زیر برف در بیار اقای به اصطلاح زرنگ
Iran, Islamic Republic of
بذار آقای با تقوا رو
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای فرهادی چون از کارمندای شهرداری نبودند و استعفا داده بودن
اصلا استاندار سرپرستی ایشون رو تایید نکردن که بخواد نپذیره و تاقچه بالا بزاره
Iran, Islamic Republic of
شیفته خدمت تو عضو شورای مدرسه بودی نه شورای اسلامی شهر آقای چشم و دل سیر انشاتم خوب شده خودت تنها نوشتی یا به کمک ....
Lithuania
به نظرم همه نیرویل شهردارینه جمع کردن سی انتخاب شهردار
United States
آقای که بیانه میده بیانه که چه عرض کنم عقده گشایی از پارسال که ضیادی بع عنوان شهر دار انتخاب شد با عصبانیت از شهرداری استعفا داد و افتاد دنبال آقای صیادی ا....
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1