کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

معارفه مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد چه شد؟

29 دی 1401 ساعت 13:05

مدیرعامل توانیر در حکمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را منصوب و در آئینی از طریق ویدئو کنفرانس معرفی کرد.


مدیرعامل توانیر در حکمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را منصوب و در آئینی از طریق ویدئو کنفرانس معرفی کرد.
به گزارش کبنا،  آرش کردی مدیرعامل توانیر در حکمی محمد مرادی 47 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی برق با سابقه 20 ساله را به سمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
محمد مرادی مدیریت برق شهرستان نائین، مدیر حراست و معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان را در کارنامه خود بهمراه دارد.
جمال معتمدی زاده_ مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی کهگیلویه و بویراحمد_ بعد از 2 سال در این مسوولیت تغییر کرد.
حدود 10 هزار کیلومتر شبکه‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده که کار تامین برق 275 هزار اشتراک برق را برعهده دارند و 220 هزار اشتراک برق در این استان خانگی و مابقی عمومی، تجاری، کشاورزی و صنعتی است.
شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 200 میلیارد تومان از مشترکین برق این استان طلب دارد که گفته می شود شرکت آب و فاضلاب استان بالاترین رقم بدهی را در این ارتباط بخود اختصاص داده است.
قبل از انقلاب اسلامی 30 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار بوده که اکنون این تعداد به حدود 2 هزار روستا رسیده است.
پروژه خط 2 مداره شهید سلیمانی به طول 80 کیلومتر و با اعتباری بیش از 90 میلیارد تومان از مصوبات سفر اول هیئت دولت سیزدهم به شهرستان کهگیلویه در این استان بوده که بنا بگفته احمدزاده استاندار باید تا خردادماه امسال به بهره برداری می رسید اما از پنج فاز آن تنها 2 فاز آن هم بصورت نسبی تکمیل شده و در مجموع، این پروژه اکنون به‌حال خود رها شده است.


کد مطلب: 457251

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457251/معارفه-مدیرعامل-شرکت-برق-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1