کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

سرنوشت تلخ معتمدی‌زاده؛ شتری که در خانه همه شایستگان می‌خوابد

28 دی 1401 ساعت 20:37

بعد از بحران دو روزه بارش برف در یاسوج، هر چند نیکروز با حاشیه کمتر به خدمت در مدیریت بحران استان ادامه داد، اما برخه و معتمدی از گزند این حوادث در امان نماندند.


بارش 18 سانتی برف در یاسوج دو قربانی داشت که یکی به مسلخ‌گاه رفت و یکی هم جان سالم به در برد.
به گزارش کبنا، بعد از بارش برف 18 سانتی که دو روز استان را وارد بحران کرد، سه نفر در مظان اتهام قرار گرفتند؛ مدیرعامل آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت برق و مدیرکل ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد.
احمدزاده که پس از بازگشت به استان، ستاد مدیریت بحران را رفوزه خوانده بود، حرف خود را پس گرفت و به تقدیر از عملکرد این ستاد پرداخت. هر چند نیکروز بدون حاشیه به خدمت در مدیریت ستاد بحران استان ادامه داد، اما برخه و معتمدی از گزند این حوادث در امان نماندند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتدا برخه مدیرعامل آب و فاضلاب را عزل کرد. اما روز بعد خبر آمد که عزل برخه منتفی شده است.
شنیده‌ها حاکی از آن هستند که برخی از نمایندگان استان با عزل برخه مخالف بوده‌اند. به همین خاطر برخه دوباره برگشت.
اما معتمدی‌زاده مدیرعامل شرکت برق در بی‌‎خبری و به‌طور ناگهانی عزل شد. عزل او آنقدر سریع اتفاق افتاد که فرصتی برای تقدیر از عملکرد او در شرکت برق استان به وجود نیامد.
گفتنی است معتمدی‌زاده به هیچکدام از نمایندگان استان منتسب نبود و به نظر می‌رسد به همین خاطر است که به چنین شیوه‌ای عزل شد.
صحبت از شایستگی معتمدی‌زاده نسبت به برخه نیست. بلکه بحث بر سر آن است که مدیریت یا مسئولیت در کهگیلویه و بویراحمد گاهی بیش از آن‌که با ملاک شایسته‌سالاری سنجیده شود، قربانی مطامع سیاسی می‌شود؛ آن‌کس که به نمایندگان نزدیک است می‌ماند و تقدیر فردی که به نمایندگان و قدرتمندان وصل نیست، رفتنِ ناگهانی است.


کد مطلب: 457220

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/457220/سرنوشت-تلخ-معتمدی-زاده-شتری-خانه-همه-شایستگان-می-خوابد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1