کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا از عملکرد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد؛

بخش سوم) آقای دهقان لوداب بخشی از استان کهگیلویه و بویراحمد نیست؟

19 دی 1401 ساعت 21:41

بخشدار لوداب: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چهار ماه پیش به من گفت که خودم شخصاً به لوداب می‌آیم، اما نه تنها نیامد، بلکه پاسخ تماس‌هایم را نیز نمی‌دهد.  


بخشدار لوداب: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چهار ماه پیش به من گفت که خودم شخصاً به لوداب می‌آیم، اما نه تنها نیامد، بلکه پاسخ تماس‌هایم را نیز نمی‌دهد.  
به گزارش کبنا، اهمیت دو مقوله ورزش و جوانان بر کسی پوشیده نیست؛ آن هم در جامعه ایران که هرم سنی آن جوان است. اما ناکارآمدی در اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تا جایی است که نه تنها در مرکز استان، کار چندانی نشده، حتی سایر شهرستان‌ها نیز فراموش شده‌اند.
این در حالی است که اتفاقاً مناطق محروم نیاز دوچندانی به ضرورت ورود این اداره‌کل دارند. در حالی که زیرساخت‌های ورزشی زیادی در استان وجود دارد، اما رفتار دهقان مدیرکل این اداره به‌گونه‌ای است که گویی هیچ اهمیتی به مناطق محروم نمی‌دهد. یکی از سالن‌های ورزشی در لوداب بیش از یک دهه ساخته شده اما به دلیل اینکه هنوز به بهره‌برداری نرسیده، تبدیل به انبار کاه شده است. در حالی که گزارشی از این سالن ورزشی در رسانه‌ها منتشر شد، اما خبری از پیگیری دهقان در این خصوص شنیده نشده است.
در همین راستا کورش بی‌نیاز بخشدار لوداب در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: بیش از 10 سال است که منطقه‌ای به نام بخش لوداب در برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان نیست.
وی با انتقاد از عملکرد دهقان گفت: به ما گفتند هیئت تشکیل بدهید و ما هم حمایت می‌کنیم. به همین خاطر ما سه نفر را معرفی کردیم و هر کدام هم چند میلیون هزینه کردند.
بی‌نیاز اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر هیئت‌ها در جام شرکت کنند و از ورزش و جوانان خواستیم اعتبار تزریق کنند، اما باز هم بهانه آوردند.
بخشدار لوداب تأکید کرد: مدیرکل چهار ماه پیش به من گفت که خودم شخصاً به لوداب می‌آیم، اما نه تنها نیامد، بلکه پاسخ تماس‌هایم را نیز نمی‌دهد.  
وی با انتقاد از عین‌الله دهقان گفت: آقای مدیرکل آیا در نقشه شما، لوداب بخشی از کهگیلویه و بویراحمد نیست؟
بی‌نیاز در ادامه به وضعیت سالن ورزشی روستای ظفرآباد لوداب اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه این سالن ورزشی 15 سال پیش ساخته شده، اما هنوز تعیین تکلیف نشده است.


کد مطلب: 456818

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/456818/بخش-سوم-آقای-دهقان-لوداب-بخشی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1