کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

آقای استاندار مدیران دونبش را برکنار کنید

22 آذر 1401 ساعت 21:10

با وجود اینکه رئیس جمهور از ضرورت برکناری بانیان وضع موجود حرف زده بود، در کهگیلویه و بویراحمد همچنان در بر همان پاشنه قبلی می‌چرخد.


با وجود اینکه رئیس جمهور از ضرورت برکناری بانیان وضع موجود حرف زده بود، در کهگیلویه و بویراحمد همچنان در بر همان پاشنه قبلی می‌چرخد.
به گزارش کبنا، رئیسی چندی پیش گفته بود بانیانیان وضع موجود نباید درعرصه مدیریت باشند. این در حالی است که در کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از مدیران دولت قبل که از بانیان وضع موجودند هنوز سکان مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد را در دست دارند.
خطاب به احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید گفت: مگر قحط‌الرجال است که مدیران دولت روحانی همچنان باید مدیر باشند؟ چرا مدیران دولت قبل در این دولت همچنان‌مدیر هستند؟ چرا بعضی‌ها در همه دولت‌ها به رنگ همان دولت‌ها در می‌آیند؟
برخی از مدیران همچون عباس ظریفی، از اعضای ستاد روحانی در استان که سابقه پنج سال ریاست دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد را دارد، با یمینی‌ها یمینی بود و با یساری‌ها یساری.
معتمدی مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد که در رسانه‌ها با عنوان مدیر پروازی از او یاد شده بود؛ راستا سرپرست راه و شهرسازی که هفت ماه از سرپرستی‌اش می‌گذرد و در دولت قبل نیز معاون ساخت این اداره‌کل بود و مهمتر از همه حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار که تنها یادگار او در استان صدای بلندش است و برخی دیگر همچنان در این دولت پست دارند.
ازاین‌رو از احمدزاده انتظار می‌رود مدیران دونبش را برکنار کند و مدیرانی را به جای آنها منصوب کند که همسو با دولت فعلی هستند.


کد مطلب: 455626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/455626/آقای-استاندار-مدیران-دونبش-برکنار-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1