کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جام جهانی 2022 قطر؛

جام جهانی ۲۰۲۲| واکنش میزبان به مرگ عجیب خبرنگار آمریکایی

19 آذر 1401 ساعت 12:05

مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نسبت به مرگ عجیب خبرنگار آمریکایی واکنش نشان دادند.


مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نسبت به مرگ عجیب خبرنگار آمریکایی واکنش نشان دادند.
به گزارش کبنا به نقل از میزان، گرانت وال، روزنامه‌نگار آمریکایی در جریان پوشش خبری دیدار دیشب (جمعه) آرژانتین و هلند در محوطه مطبوعاتی ورزشگاه لوسیل از هوش رفت که با وجود رسیدگی تیم پزشکی و انتقال به بیمارستان صبح امروز درگذشت.
کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به دنبال این اتفاق تلخ اعلام کرد: وال در حال گزارش درباره بازی هلند و آرژانتین بود که از حال رفت و روی زمین افتاد. پزشکان نتوانستند جانش را نجات دهند و علت مرگش نیز ایست قلبی اعلام شده است. ما عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده گرانت وال، دوستانش و روزنامه‌نگاران ابراز می‌کنیم. ما با سفارت آمریکا در قطر و مقام‌های محلی در تماس هستیم تا جسد وال را طبق درخواست خانواده‌اش به وطنش بازگردانیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: ما از درگذشت وال بسیار متأسفیم. او به خاطر عشق زیادش به فوتبال معروف بود و برای پوشش هشتمین جام جهانی‌اش در قطر حضور داشت. او در منطقه رسانه‌ای ورزشگاه لوسیل برای گزارش بازی هلند و آرژانتین ناگهان بیمار شد. مراقبت‌های فوری پزشکی در محل انجام شد و عملیات احیای وی نیز در بیمارستان صورت گرفت.
برادر این خبرنگار آمریکایی مدعی شده است که برادر من سالم بود. او تهدید به مرگ شده بود. من فکر می‌کنم او کشته شده است.
با این حال گرانت دوشنبه هفته گذشته، احساس بیماری برونشیت کرده و به بیمارستان مراجعه کرده بود و خودش از وضعیت سختش در آن روزها، صحبت کرده بود.


کد مطلب: 455481

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/455481/جام-جهانی-۲۰۲۲-واکنش-میزبان-مرگ-عجیب-خبرنگار-آمریکایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1