کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

مقدم توان سرپا نگه‌داشتن پمپ‌های گاز یاسوج را نیز ندارد؟ً!

17 آذر 1401 ساعت 18:18

به علت ناکارآمدی شهرداری یاسوج، پمپ‌های گاز یا تعطیل می‌شوند و یا لنگان‌لنگان خدمات می‌دهند.


داستان ناکارآمدی‌های شهرداری یاسوج مَثَل و نقل هر گپ‌وگفت بین شهروندان یاسوجی شده است؛ اما با‌این‌حال آب از آب تکان نمی‌خورد و این ناکارآمدی‌ها همچنان ادامه دارند.
به گزارش کبنا، در سطح شهر یاسوج چهار پمپ CNG وجود دارد که چندی است واحد پمپ گاز نرسیده به فلکه جهاد خراب است و سه پمپ دیگر نیز لنگان لنگان خدمات می‌‎دهند.
روشن نیست که دقیقاً شهردار در حال چه کاریست که هر روز قسمتی از این شهر با چنین سطحی از مشکل روبه‌رو می‌شود. البته شاید شهردار برای خودروی شخصی خویش تنها از بنزین استفاده می‌کند و نیازی به بازدید از پمپ‌های گاز احساس نمی‌کند.
در حالی که بسیاری از مردم این شهر، استطاعت استفاده از بنزین را ندارند و تنها به همین گاز دلخوش هستند. شهردار بهتر است نگاهی به تعداد کسانی که به عنوان راننده اسنپ در سطح شهر فعالیت می‌کنند بیندازد تا متوجه عمق بیکاری در این شهر شود؛ واضح است که اغلب راننده‌های اسنپ توان پرداخت هزینه‌های بنزین را ندارند و چنانچه نتوانند از گاز استفاده کنند، ممکن است عطای کار در اسنپ را به لقای آن ببخشند.
جناب آقای مقدم! از یک سو حجم عظیم نیروهای فله‌ای در شهرداری را که می‌بینیم دلمان می‌سوزد که چرا نیروهای شایسته باید کار در اسنپ را به عنوان شغل خود انتخاب کنند و از سوی دیگر، می‌بینیم که با ناکارآمدی مجموعه شما، همین رانندگان نیز برای استفاده از گاز برای خودروی خود باید ساعت‌ها در صف گاز منتظر بمانند. این چه شیوه مدیریتی‌ای است که نتیجه آن آنومی و بی‌نظمی است؟
نه تنها پمپ‌های گاز بعضاً تعطیل می‌شوند و توان خدمات‌دهی به شهروندان را ندارند، بلکه معدود کارگران این پمپ‌ها نیز باید هر چند ماه یک بار حقوق خود را دریافت کنند؛ حقوقی که باید ماهیانه و دقیق دریافت کنند، بسیاری اوقات هر سه ماه یک بار به آنها پرداخته می‌شود. موضوعی که بارها دستمایه اعتراض آنها شده است.
جناب آقای شهردار! اگر به فکر شهروندان یاسوجی نیستید، حداقل در اندیشه کارگران پمپ گازهایی باشید که از زیرمجموعه‌های شما هستند؛ شما حتی به مجموعه خود نیز رحم نمی‌کنید؟
گفتن از سایر مشکلات و چالش‌های شهر یاسوج نیز زیره به کرمان بردن است و تکرار آنها عملاً بیهوده‌گویی است؛ اما این بیهوده‌گویی را تا جایی باید ادامه داد که اعضای شورا دستپاچه شوند و تمهیدی اساسی برای شهردار یاسوج بیندیشند.
در یاسوج هیچ خیابانی بدون چاله چوله نیست؛ هیچ جاده‌ای خط‌کشی درست ندارد؛ اکثر تقاطع‌ها فاقد چراغ راهنما هستند؛ سرعت‌گیرها رنگ شب‌نما ندارند؛ پارکینگ استانداردی نیز وجود ندارد. ظریفی می‌گفت احتمالاً شهردار در فکر اشتغالزایی برای صنف صافکار و جلوبند و ... است که این مشکلات را حل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید؛

شهرداری یاسوج زیر سیلی از ناکارآمدی؛ از واگذاری‌های بدون مجوز تا اتمام پروژه‌ها بدون رعایت تشریفات قانونی / آقای مقدم به وجدان خود نیز پاسخگو نیستید؟


کد مطلب: 455391

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/455391/مقدم-توان-سرپا-نگه-داشتن-پمپ-های-گاز-یاسوج-نیز-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1