تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۵۴۹۹۱
جام جهانی 2022 قطر؛

حواشی و تصاویر امروز جام جهانی؛ سرمربی و بازیکن ایران با اسکورت وارد سالن شدند ( + تصاویر )

۲
حواشی و تصاویر امروز جام جهانی؛ سرمربی و بازیکن ایران با اسکورت وارد سالن شدند ( + تصاویر )
کبنا ؛ تیم ملی ایران حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است. بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند. حالا تنها 24 ساعت به شروع بازی حساس تیم ملی ایران با آمریکا باقی مانده است و سعی می‌کنیم اخبار و حواشی این جدال به صورت زنده پوشش دهیم.
کُری‌خوانی آمریکا برای تیم ملی ایران با انتشار یک فیلم انگیزشی

فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در یکی از بازی‌های حساس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب دیدارهای گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ فردا سه شنبه آغاز می‌شود. ایران با پیروزی و احتمالاً تساوی در این مسابقه راهی مرحله حذفی خواهد شد و اتفاقی تاریخی رقم می‌زند.
آمریکا برای صعود، نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد؛ تیمی که برابر انگلیس و ولز به نتیجه تساوی دست یافت و در حال حاضر دو امتیازی است.
صفحه توییتری تیم ملی فوتبال آمریکا شب گذشته با انتشار فیلم صحبت‌های انگیزشی «گرگ برهالتر» سرمربی آمریکا، برای ایران کُری خوانی کرد و خط و نشان کشید.
در این فیلم که به نظر می‌رسد در رختکن آمریکا و بعد از تساوی این تیم با انگلیس گرفته شده است، برهالتر به بازیکنانش تاکید می‌کند که با نمایشی که داشته‌اند، می‌توانند پا به پای هر تیمی در جهان بروند.
سرمربی آمریکا با تاکید بر اینکه تیمش بازی سختی با ایران در پیش دارد، از بازیکنانش خواست که از فوتبال و بازی کردن در جام جهانی لذت ببرند.
کُری‌خوانی آمریکا برای تیم ملی ایران با انتشار یک فیلم انگیزشی

عذرخواهی سرمربی آمریکا بخاطر تغییر پرچم رسمی ایران
     
«گرگ برهالتر» سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در نشست خبری گفت: تکرارمی‌کنم که بازیکنان و تیم ما چیزی درباره این مساله نمی دانستند. این موضوع از کنترل ما خارج بود.
روحیه بالا بازیکنان در تمرین تیم ملی ایران قبل از بازی با آمریکا
روحیه بالا بازیکنان در تمرین تیم ملی ایران قبل از بازی با آمریکا
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با روحیه و اعتماد به نفس بالا امروز تمرین کردند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با آمریکا ساعت ۱۸ به وقت محلی آغاز شد.
* این تمرین در حالی در چمن تمرینی ورزشگاه الریان قطر برگزار شد که تمام بازیکنان حضور داشتند. علیرضا حهانبخش با وجود محرومیت در تمرین امروز حضور داشت.
* علیرضا بیرانوند در تمرین امروز با محافظ بینی تمرین کرد تا آمادگی خود را برای تقابل با آمریکا بیش از پیش نشان دهد.
* روحیه بازیکنان تیم ملی ایران در تمرین امروز بسیار بالا بود و آنها با شادی و لبخند تمام کارهای مد نظر کادر فنی را انجام می‌دادند.
* سرمربی تیم ملی ایران دربخشی از تمرین امروز نظارت مستقیم روی تمرینات اختصاصی درازه بان ها داشت. او سپس جلسه‌ای سرپایی با گلرها برگزار کرد.
تصاویری از نشست خبری سرمربی تیم ملی و کریم انصاری‌فرد
 جام جهانی
فراز فاطمی معتقد است درباره بازی ایران و آمریکا این چنین گفت: این بازی به جهت اینکه در دور سوم مرحله گروهی قرار گرفته سخت‌تر از آن چیزی است که روی کاغذ به نظر می‌رسد. هر دو تیم برای گرفتن امتیاز و صعود می‌آیند. فکر می‌کنم بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان تمام شده و تک گل بازی نیز توسط مهدی طارمی زده شود.
مهم‌ترین و تنهاترین غایب ایران برای بازی فردا، علیرضا جهانبخش است

پیش بینی علی لطیفی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی: امیدوارم نتیجه هرچه که مردم ‌را خوشحال می‌کند همان باشد. باید بگویم که معمولا مهاجمین هدف گزینه بهتری برای گلزنی هستند. اما در این بازی  مدافعان ما شانس بیشتری برای گلزنی دارند و من احتمال گلزنی پورعلی‌گنجی را می‌دهم. فکر می‌کنم تیم ملی فردا رو‌ به ضربات ایستگاهی می‌آورد و برای همین فکر می‌کنم پور علی گنجی گل می‌زند.
07 آذر 1401 ساعت 20:07
مارکار آقاجانیان فردا نهمین تجربه حضور روی نیمکت ایران در جام جهانی را پشت سر می‌گذارد. هیچ مربی ایرانی دیگری همچین رکوردی را ندارد.

جلسه خصوصی مهدی طارمی و کارلوس کی‌روش در مرکز میدان الریان؛ بدون شک او یکی از امیدهای اصلی گلزنی مقابل آمریکاست

شاهرخ بیانی مربی فعلی هوادار و بازیکن سابق تیم ملی اینگونه نظرش را برای جدال با آمریکا اعلام کرد:  ان‌شاالله تیم ملی ببرد اما بازی خیلی سخت است. فوتبال ایران قابل پیش بینی نیست و  احساسی است. با یک مساوی هم می‌شود صعود کرد. آمریکا تیم دست و پا بسته ای نیست و بازی سختی برای ایران است. چیدمان این بازی مهم خواهد بود و نباید برای کسب تساوی دفاعی کار کنیم چون اینگونه توسط حریف اذیت می‌شویم زیرا آن‌ها بازیکنان سرعتی دارند.  اگر بخواهیم ببریم طارمی یا سردار آزمون گل می‌زنند.
احمد نوراللهی پس از یک روز دوری از تمرینات تیم ملی به علت مصدومیت جزیی، در تمرینات امشب تیم ملی حضور داشت
باشگاه استقلال تصاویری از بازیکنانش در تمرین آخر تیم ملی منتشر کرده و برای آن در مصاف با آمریکا آرزوی موفقیت داشته است





نظر ادموند اختر درباره بازی حساس ایران و آمریکا: فوتبال مخصوصا در جام جهانی غیر قابل پیش بینی بوده. ایران ۶ گل از انگلیس دریافت کرد و  بعد ولز را برد. یا اینکه ژاپن، آلمان را شکست داد و خیلی از نتایج مشابه دیگر. جام شگفتی‌ها است.  ایران بهترین بازی‌اش در سه دهه اخیر را مقابل ولز بازی کرد و توانست با اقتدار ببرد. بازی با ولز یکی از زیباترین بازی‌های بود.  امیدوارم این بازی در دیدار با آمریکا هم تکرار شود و تیم ملی پیروز شده  و برای اولین بار صعود کند و دل هواداران شاد شود.  همه چیز در این بازی دست خودمان است. ما نیاز داریم صعود کنیم که فوتبال ما در دنیا شناخته‌تر شود و بازیکنان ما راحت‌تر ترانسفر شوند. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که بخواهند از ویترین ایران و جام جهانی استفاده کنند. البته سن بازیکناان ما بالای ۳۰ است اما در مجموع امیدوارم صعود کنیم تا بچه‌ها دیده شوند. برای مثال طارمی در پورتو است و امیدوارم به ‌تیم‌های بزرگ‌تر برود. امیدوارم بازی فردا با هر نتیجه‌ای که همراه می‌شود برنده بازی ایران باشد و مهم صعود کردن است. 
او در مورد گلزنان بازی فردا نیز گفت: دیدیم که در بازی قبل روزبه چشمی گل زد و رامین به عنوان دفاع راست  آن گل زیبا را وارد دروازه ولز کرد. زننده‌های گل قابل پیش بینی نیست. به عنوان یک پیشکسوت کیفیت خط جلو را خیلی خوب می بینم. دوست دارم بین قلی زاده، سردار یا طارمی یک نفر گل بزند.
07 آذر 1401 ساعت 19:40
گلزن بازی ولز در آغوش صخره سرسخت تیم‌ملی. مدافعانی که ماموریت کلین‌شیت ارزشمند مقابل آمریکا را بر دوش دارند.

به قول کارلوس کی‌روش فردا تیم ملی باید بهترین تیم کره زمین باشد؛ او هم بهترین مربی برای صعودی تاریخی.

سیدحسین و بیرانوند، دو دروازه‌بان تیم ملی هستند که در این جام به میدان رفته‌اند؛ کی‌روش برای این بازی چه تصمیمی خواهد گرفت؟

سرمربی تیم ملی با هر چهار دروازه‌بانش جلسه‌ای را برگزار کرد. بیرانوند با ماسک مشکی رنگ از سایرین متمایز است.

آخرین جلسه تمرینی ایران پیش از دیدار با امریکا؛ شاگردان با حداکثر تمرکز، خود را آماده روز بزرگ می‌کنند.







روزنامه الرای: هر وقت تیم ملی ایران در جام جهانی برد آورده فرانسه قهرمان آن دوره جام جهانی شده است.تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ مقابل آمریکا به پیروزی رسید و خروس ها در این جام قهرمان شدند.شاگردان کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل مراکش به پیروزی رسیدند و در نهایت فرانسه قهرمان شد.
اما امسال چی؟
پیش بینی مهدی امیرآبادی، بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی ایران و آمریکا: برای تیم ملی در بازی با آمریکا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مثل بازی با ولز سربلند شود. پیش بینی من از بازی یک - یک است. با این حال نمی‌دانم چه کسی گل می‌زند.
حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی در خصوص بازی ایران و آمریکا گفت: پیش بینی من از بازی مساوی صفر- صفر است و  قطعا اگر بخواهد گلی زده شود توسط طارمی این اتفاق می‌افتد.
شادی خاص حمید استیلی پس از باز کردن دروازه آمریکا که هرگز از یاد هواداران فوتبال نخواهد رفت، او گل خاطره انگیزی را وارد دروازه حریف کرد و هنوز که هنوز است، آن را تیتراژ برنامه های ورزشی می‌بینیم.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص بازی ایران با آمریکا گفت: آمریکا در جدال با انگلیس مساوی کرد و این تیم نشان داد دست و پا بسته نیست و احساس می‌کنم بازی سختی است. اول باید گل نخوریم و بعد گل بزنیم و بهترین تصمیم را برای صعود بگیریم. من نمی‌توانم پیش بینی کنم چون قبل از بازی ولز کسی پیش بینی نمی‌کرد ما به آن شکل این تیم را شکست بدهیم، شرایط بسیار سخت است.
او در خصوص اینکه گلزنان ایران برای بازی فردا را چه کسانی می‌داند، گفت: شاید در بازی قبل گلزنان احتمالی را سوال می‌کردید تنها کسانی که  اسم نمی‌بردند رامین و روزبه چشمی بود. در این بازی سردار و مهدی طارمی می‌توانند گلزنان ما باشند.
سرمربی و مهاجم اسبق آلمان دوباره درباره ایران اظهار نظر کرده است. او می‌گوید: نظرات من درباره بازی ایران – ولز کاملا به فوتبال مرتبط بود اما متاسفانه طور دیگری از آن برداشت شد. من دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم، فرهنگ و تاریخ آنها تعریف کرده‌ام. آرزو می کنم در جام جهانی برای آنها بهترین اتفاق را رخ بدهد.

🧤 علیرضا بیرانوند دوباره با گارد ویژه در تمرینات تیم ملی حضور دارد اما بعید است به دلیل قوانین فیفا فردا مقابل آمریکا به میدان برود. با این حال حسینی، به عنوان جانشین اصلی او آمادگی بالایی از خود نشان می‌دهد.
فیلمبرداری از تمرین آخر تیم ملی به علت رسمی بودن آن، ممنوع است
طبق تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، تیم ملی فوتبال ایران فردا با لباس یکدست سفید و تیم آمریکا با لباس آبی وارد زمین خواهند شد.

تا دقایقی دیگر تمرین آخر تیم ملی قبل از جدال با آمریکا در کمپ الریان آغاز می‌شود
🎙کریم انصاری فرد نیز گفت: تمام تلاشمان این است که مردم را شاد کنیم.اینجا تکرار می کنم که یک کاری می خواهیم بکنیم که سر کشورمان بالا باشد. ما بیشترین تلاشمان را خواهیم داشت که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

🎙سرمربی تیم ملی قبل از جدال با آمریکا گفت: امیدواریم فردا بهترین تیم روزی زمین باشیم. با قدرت و مهارت بیش‌تر بازی کنیم و قادر باشیم در این بازی گلزنی کنیم. این چیزی است که امید داریم.

کنفرانس کارلوس به گونه ای پیش رفت که او دو مرتبه با تشویق خبرنگاران حاضر در سالن رو به رو شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که با کریم انصاری‌فرد مقابل خبرنگاران حاضر شده بود، امروز پاسخ های مفصلی به سوالات مختلف و متفاوتی داد که از وی پرسیده شد. پاسخ هایی که دامنه‌ای وسیع از مسائل سیاسی و انسانی تا موضوعات فنی و فوتبالی را در بر می‌گرفت.
نکته جالب توجه این بود که سرمربی و بازیکن ایران با اسکورت و با عبور از فرش سبز وارد سالن شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
فایل های مرتبط
1