تاریخ انتشار
شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۵۴۹۰۲
کبنا گزارش می‌دهد؛

عادتی که ترک نمی‌شود؛ ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به روال معمول برگزار شد

۳
۱
عادتی که ترک نمی‌شود
کبنا ؛
طبق روال معمول ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری صبح امروز برگزار شد.
به گزارش کبنا، یکی از مهمترین اصول مدیریتی، توجه به مجموعه‌ی است که تحت مدیریت قرار دارند. احمدزاده در طول مدت استانداری‌اش نشان داده که اعتقادی جدی به ارتباط با مردم دارد. حضورش در جشن‌های مردمی، مسابقات ورزشی، و اخیراً حضور در جشن شهروندان یاسوجی پس از برد تیم ملی از مصداق‌های این اعتقاد است.
از طرف دیگر، برگزاری مداوم جلسات و ملاقات‌های مردمی  استاندار مصداق اصلی مردم‌مداری احمدزاده است. صبح امروز نیز به روال معمول استانداری، ملاقات مردمی استاندار در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
احمدزاده در این نشست با اشاره به اینکه مجموعه ادارات و سازمان‌های دولتی ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند، عنوان کرد: با پیگیری‌های لازم، اغلب مشکلات مراجعین در این ملاقات‌ها رفع می‌شود که رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت و باید مدیران در برنامه‌های ملاقات عمومی بر رسیدگی به امور مردم و ارائه پاسخ قانع‌ کننده به ارباب رجوع، دقت لازم را داشته باشند؛ چرا که در برخی از موارد، خواسته‌ها به گونه‌ای است که خارج از اختیارات بوده و در چارچوب قانونی نمی‌باشد.
وی افزود:  توجه به خواسته به حق قانونی مردم، وظیفه ماست؛ چرا که مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خواست مردم است.
گفتنی است بسیاری از درخواست‌های مردمی در این ملاقات‌ها صبغه اقتصادی دارند و مربوط به درخواست شغل از طرف مردم هستند. احمدزاده نیز در این مدت نشان داده اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی اوست و بارها بر رونق سرمایه‌گذاری، حمایت از سرمایه‌گذاران و توسعه بخش‌های اقتصادی و تولیدی استان تأکید کرده است.
احمدزاده با اشاره به اینکه اغلب مراجعین، متقاضی کار و شغل هستند، گفت: آن بخشی که متقاضی کارآفرینی هستند قطعا مورد حمایت همه‌جانبه قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه، اشتغال در بخش دولتی محدودیت‌ها و شرایط خاص خود را دارد و تنها از طریق ازمون آن هم بر اساس ضرورت اعلام می‌شود، تاکید کرد: رونق تولید و افزایش اشتغال از مهمترین مسائلی است که توسط مدیران حوزه اقتصادی بایستی مورد توجه جدی باشد تا بتوان مشکلات اشتغال را برطرف کرد.
استاندار تصریح کرد: هرگونه جذب نیروی غیرقانونی از دید دستگاه های نظارتی استان پنهان نخواهد ماند ابراز داشت: جذب نیرو در بدنه دولت دستوالعمل خاص خود را دارد و برای رفع بیکاری و رونق فضای کسب و کار اعطای تسهیلات به کارآفرینان و ایجاد زیرساخت اشتغال برای جوانان در روستاها فراهم است.
به گزارش کبنا، در این برنامه ملاقات عمومی استاندار و معاونین استاندار، ۲۷ نفر مشکلات خودشان را مطرح کردند که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرامین
Romania
آخی آخی.
الگن
Iran, Islamic Republic of
په شل من ای دیدارل؟
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندیم اقای استاندار فکری به حال وعده هایی که داده بکنه ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1