تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۵۴۷۰۵
جام جهانی 2022 قطر؛

رونمایی از ترکیب تیم ملی ایران برابر انگلیس؛ شگفتانه کی‌روش برای بازی اول

۴
۲
شکست سنگین ملی پوشان در اولین گام: ۶ گل خورده نتیجه بی برنامگی کی روش + فیلم و عکس
کبنا ؛دیدار تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری شاگردان ساوت‌گیت در حال برگزاری است.
به گزارش کبنا، دیدار تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری شاگردان ساوت‌گیت در حال برگزاری است. نیمه نخست این دیدار با برتری سه بر صفر «سه‌شیر» به پایان رسید. 
کارلوس کی‌روش با ترکیب ۱۱ نفره علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و احمد نوراللهی به مصاف سه‌شیر آمد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
در آن طرف میدان، گرت ساوگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، جردن پیکفورد، هری مگوایر، جان استونز، کیران تریپیه، لوک شو، دکلن رایس، جود بلینگام، میسون مونت، رحیم استرلینگ، بوکایو ساکا و هری کین را برای این بازی انتخاب کرد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
رافائل کلاوس، رودریگو فیگریدو انریکه کوریا، دنیلو سیمون و کوین اورتگا تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند.
نیمه نخست
دقیقه ۳: در این دقیقه برای تیم انگلیس یک کرنر به دست آمد. در حین ضربه کرنر، مگوایر یک درگیری با چشمی داشت اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. 
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
دقیقه ۷: هری کین با یک ارسال روی دروازه ایران باعث شد تا مگوایر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما ضربه او راهی به گل نداشت. در این صحنه بیرانوند خروج اشتباه داشت و ممکن بود این اشتباه باعث گل خوردن تیم ایران شود. در این صحنه بیرانوند برخورد بسیار شدیدی با مجید حسینی داشت و این اتفاق باعث شد تا بازی برای چند دقیقه متوقف شود. 
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
دقیقه ۱۶: پس از حدود هفت دقیقه بازی از سر گرفته شد اما بعد از مدت کوتاهی باز هم بیرانوند روی زمین افتاد و درخواست تعویض کرد. حسین حسینی نیز جای او را در درون دروازه گرفت تا نخستین تعویض اجباری کارلوس کی‌روش شکل بگیرد.  
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
دقیقه ۲۱: ایران پس از چند دقیقه که در لاک دفاعی فرو رفته بود، صاحب یک موقعیت ضربه آزاد شد اما این ضربه راه به جایی نبرد. 
    
دقیقه ۲۵: علیرضا جهانبخش با یک خطای شدید روی پای لوک شاو از داور کارت زرد دریافت کرد. 
دقیقه ۳۰: در این دقیقه ساکا از جناح راست یک پاس خوب برای میسون مونت ارسال کرد و ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک به تور کنار دروازه برخورد کرد. 
دقیقه ۳۲: تریپیر یک ارسال زیبا از روی نقطه کرنر داشت که این ارسال روی ضربه سر مگوایر نشست و باعث شد توپ به تیرک دروازه برخورد کند. 
گزارش زنده؛ ایران یک - انگلیس پنج
دقیقه ۳۵: تیم انگلیس در نهایت مزد حملات خود را گرفت و ارسال بی نقص شاو از سمت چپ باعث شد تا بلینگام با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کند. 
              
دقیقه ۴۳: کرنر از سمت چپ به دست آمد و هری مگوایر با سر توپ را کاشت و ساکا با پای چپ توپ را به طاق دروازه زد تا گل دوم سه‌شیر به دست بیاید. 
           
دقیقه ۴۵: ارسال هری کین از سمت چپ با ضربه تک ضرب استرلینگ وارد دروازه شاگردان کی‌روش شد تا نتیجه بازی سه بر صفر شود. 
 دقیقه ۱۱+۴۵: ارسال حاج صفی از سمت چپ با ضربه بسیار ضعیف جهانبخش همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت. 
در نهایت این نیمه با برتری سه بر صفر انگلیس به پایان رسید تا تیم ملی ایران یک ساعت فاجعه‌بار را مقابل سه‌شیر تجربه کند. 
نیمه دوم
کی‌روش بین دو نیمه روزبه چشمی، جهانبخش و کریمی را از بازی خارج کرد و به جای آن‌ها، علی قلی‌زاده، سعید عزت‌اللهی و محمد حسین کنعانی را وارد زمین کرد. 
دقیقه ۶۲: استرلینگ با یک پاس به ساکا او را در یک موقعیت خوب قرار داد و این بازیکن ریزنقش با حرکت در عرض و ضربه بغل پا توانست دروازه ایران را برای بار چهارم باز کند. 
       
دقیقه ۶۳: کی‌روش، مهدی ترابی را جای میلاد محمدی وارد زمین کرد. 
دقیقه ۶۵: علی قلی‌زاده با یک پاس بسیار زیبا طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز با یک شوت زیبا توپ را به طاق دروازه کوبید تا حساب کار چهار بر یک شود. 
دقیقه ۶۹: اریک دایر، جک گریلیش، فیل فودن و مارکوس رشفورد به جای هری مگوایر، ساکا، استرلینگ و مونت در ترکیب قرار گرفتند. 
دقیقه ۷۱: پاس هری کین در سمت راست به رشفورد رسید و مهاج منچستریونایتد به راحتی با از پیش رو برداشتن مجید حسینی توپ را وارد دروازه کرد تا اولین شوت او تبدیل به گل پنج انگلیس شود. 
    
دقیقه ۷۶: هری کین در این دقیقه جای خود را به کالوم ویلسون داد.
دقیقه ۷۸: سردار آزمون به جای احمد نوراللهی وارد زمین شد. 
    
دقیقه ۹۰: فرار ویلسون از تله آفساید ایران باعث شد تا این بازیکن با یک پاس خوب به گریلیش او را در یک موقعیت مناسب قرار دهد. ستاره سیتیزن‌ها نیز با یک بغل پا ساده توانست دروازه ایران را باز کند.  
      
دقیقه ۸+۹۰: پاس در عمق ترابی به سردار آزمون باعث شد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما این بازیکن قدر موقعیت را ندانست و توپ را به تیرک دروازه زد.  
دقیقه ۱۰+۹۰: ارسال حاج صفی باعث شد تا یک برخورد روی پورعلی‌گنجی اتفاق بیفتد. داور با کمک VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد و مهدی طارمی توانست این توپ را بر خلاف حرکت پیکفورد، وارد دروازه سه‌شیر کند و خود را نیز دو گله کند. 
    
در پایان این دیدار با نتیجه شش بر ۲ به سود سه‌شیر به پایان رسید تا شاگردان کی‌روش بدترین شروع تاریخ ایران در جام جهانی را رقم بزنند.
     
تیم‌های ایران و انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه در چارچوب هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند.
از این رو کارلوس کی‌روش ترکیب ۱۱ اصلی ایران برای این بازی را به شرح زیر اعلام کرد:
علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و احمد نوراللهی.
تیم‌های ولز و آمریکا دیگر حاضرین در گروه دوم هستند. این ۲ تیم باید از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حق اسکوچیچ کیروش را رسوا کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نتیجه پشت کردن به پرچم و ضایع شدن در نظر مردم دنیا
وطن فروش های بی غیرت
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است بازیکنان انگلیس سرود ملی کشورشان که در مدح یک خانواده در پیت و اتیغه ی سلطنتی است می خوانند ولی بازیکنان ما سرود ملی را که مضامینی همچون امام و شهدا دارند نخوانند .واقعا چه جوابی برای امام و شهدا دارند؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد وقتی فوتبال را هم سیاسی کنند و تاج را با اون هم مشکلات ایجاد کرده در فوتبال یه شبه رئیس فدراسیون کنند و کی روشی که اگه توانمند بود در تیم های مصر و کلمبیا موفقیتی حاصل می کرد را فوری مربی تیم راه یافته به جام جهانی کردند قطعا باید این ابرو ریزی را در بیاره
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1