تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۵۴۶۶۲
آگهی و تبلیغات /

با بهترین پارک‌های آبی کیش آشنا شوید!

۱
با بهترین پارک‌های آبی کیش آشنا شوید!
کبنا ؛بی اغراق یکی از اصلی‌ترین دلایل مردم برای سفر به کیش تفریح در پارک‌های آبی این جزیره است. همانطور که می‌دانید جزیره کیش برخلاف شهرهای شمالی از طبیعت خاصی برخوردار نیست و به جز یکی دو جاذبه تاریخی و نخلستان‌های اطرافش جاذبه و طبیعت خاص و گیرای دیگری ندارد که به واسطه آن گردشگر جذب کند اما تنوع امکانات رفاهی و تفریحی در این جزیره و دیگر جزایر جنوبی از جمله قشم باعث شده تا به یکی از مقاصد خاص گردشگری در ایران تبدیل شوند.
ساحل خلیج فارس بسیار متفاوت از ساحل خزر است، در اینجا علاوه بر اینکه از تماشای غروب در ساحل فیروزه‌ای لذت می‌برید، می‌توانید تعداد زیادی ماهی، عروس دریایی، صدف، ستاره دریایی و دلفین‌ها را ببینید. همچنین می‌توانید تفریحاتی را تجربه کنید که به یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات زندگیتان تبدیل شود. در اکثر سواحل کیش تفریحات آبی و دریایی هم در دسترس هستند که تنوع، امنیت و به روز بودن تجهیزاتشان با شمال قابل مقایسه نیست.
پارک آبی میرمهنا بزرگ‌ترین پارک آبی جزیره
اولین و معروف‌ترین پارک آبی کیش همین پارک ساحلی میرمهناست. پارک آبی و رستوران میرمهنا کیش از معروف‌ترین مکان‌هایی هستند که هر گردشگر در سفر کیش حداقل یک بار به آن سر می‌زند. اینجا نه تنها اولین پارک آبی جزیره است بلکه به عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی جزیره کیش متنوع‌ترین و به روزترین امکانات تفریحی را در اختیارتان می‌گذارد.
پارک ساحلی میرمهنا در نزدیکی محله عرب‌ها و بومیان جزیره قرار گرفته است و علاوه بر کلوپ‌های دریایی که برای فروش بلیط وسایل تفریحی مختلف در این پارک قرار دارند؛ یک اسکله تفریحی هم برای قایق سواری و تماشای دریا دارد.
علاوه بر این موقعیت مکانی این پارک یعنی نزدیکی به محله عرب‌ها باعث شده تا میرمهنا علاوه بر تفریحات متنوع این امکان را برای شما فراهم ‌کند تا از نزدیک شاهد واقعیت و سادگی زندگی بومیان جزیره کیش باشید.

پارک آبی سیمرغ یک مجموعه‌ی تفریحی بی‌نظیر
پارک ساحلی سیمرغ انتخاب مناسبی برای تجربه تفریحات آبی، دوچرخه سواری و تفریح و پیک نیک خانوادگی است. از طرفی با فراهم کردن فضای بزرگی برای بازی بچه‌ها در پارک به یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای خانواده‌هایی با بچه کوچک تبدیل شده است. گذشته از این‌ها زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر پیاده‌روی هم دارد.
خیلی از مسافران تمایل دارند هنگام اجاره خانه در کیش به سراغ اقامتگاه‌هایی بروند که در نزدیکی پارک آبی سیمرغ واقع شده‌اند. این پارک تمامی امکانات تفریحی که از سفر کیش می‌خواهید را برایتان فراهم کرده است، دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف جزیره دارد و همچنین اولین و بزرگ‌ترین پارک دلفین ایران هم در مجاورت این پارک ساحلی کیش واقع شده است.
پارک آبی مرجان در جزیره کیش
پارک مرجان را عموما برای تماشای غروب پیشنهاد می‌کنند اما اینجا چیزهای بیشتری از نشستن و تماشا کردن در انتظارتان است. ساحل مرجان معمولا خلوت است و وسعت دید بسیار خوبی دارد همین هم باعث شده تا این وجه آن یعنی جایی برای قدم زدن و تماشا کردن دریا از نظر گردشگران پررنگ‌تر باشد.
اما با همه‌ی این‌ها نمی‌شود تا ساحل مرجان بیایید اما تنی به آب نزنید! اینجا امکانات تفریحات آبی مانند جت اسکی، غواصی، قایق‌سواری و امکان آب تنی برایتان فراهم است و می‌توانید انواع ماهی، صدف و حلزون، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی را از نزدیک ببینید. گذشته از تفریحات آبی این پارک آبی-ساحلی مسیر دوچرخه‌سواری آن هم برای یک گشت جانانه در اطراف پیشنهاد می‎شود.
 
پارک آبی ساحل  مرد ماهیگیر نماد کیش
اگر به شما بگویند دو مورد از نمادهای تاریخی جزیره کیش را نام ببرید چه می‌گویید؟ اگر پیش از این به جزیره سفر کرده باشید پاسخ شما مشخص است: کشتی یونانی و مجسمه مرد ماهیگیر!
هرچند که کشتی یونانی و تماشای غروب در پشت کشتی یکی از اصلی ترین نمادها در کیش است اما این تنها نماد جزیره نیست! مجسمه مرد ماهیگیر یکی دیگر از نمادهای دیدنی کیش است که می‌توانید برای دیدن آن به ساحلی با همین نام بروید. مجسمه مرد ماهیگیر توسط 4 هنرمند مشهدی به مدت 3 ماه در سه مرحله و سه کارگاه متفاوت ساخته و تکمیل شده است. این مجسمه حدود 12 متر ارتفاع دارد و بعد از مجسمه صیاد مروارید بندرعباس، لقب دومین مجسمه بزرگ فیگوراتیو ایران را از آن خود کرده است.
ساحل مرد ماهیگیر در شرق جزیره کیش واقع شده است. اینجا هم امکانات تفریحی از جمله شاتل، جت اسکی، قایق سواری، بالن سواری و ... فراهم است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سواحل توریستی کیش معمولا پررفت و آمد است اما بیشتر از اینکه برای تفریح انتخاب شود به عنوان جایی برای نشستن روبروی دریا و آرام شدن انتخاب می‌شود.
اگر هوس تفریحات آبی جزیره از سرتان نمی‌افتد و قصد سفر به کیش و قشم را دارید، حتما پیش از سفر برای اقامت در جزیره تصمیم بگیرید. اگر دوست دارید خیالتان بابت اقامت راحت باشد پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره سوئیت در قشم و کیش از طریق سایت‌های رزرو آنلاین مانند مهمانشو اقدام کنید. در این سایت بیشترین تنوع را در اجاره ویلا ساحلی و استخردار و انواع اقامتگاه بوم گردی، آپارتمان های مبله با امکانات کامل و سوئیت های کوچک مشاهده خواهید نمود. رزرو از طریق این سایت بسیار آسان بوده و میتوانید در کنار لذت بردن از امکانات کیش همانند پارک های آبی از اقامتی دلچسب بهرهمند شوید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1