تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۵۴۶۱۸
کبنا بررسی کرد؛

بیمارستان چرام؛ پروژه‌ای که قربانی سوءمدیریت شد / آقای معاون پاسخ دهد!

۳
۲
عکس تزئینی می باشد
عکس تزئینی می باشد
کبنا ؛
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهند چرا پروژه بیمارستان 32 تخت‌خوابی چرام بعد از 8 ماه هنوز پیشرفتی نداشته است.
به گزارش کبنا، یکی از مطالبات عمومی ساکنان شهرستان 36 هزارنفری چرام که سال‌هاست به دغدغه اصلی آنها تبدیل شده بیمارستان چرام است. دولت همواره بر توسعه و آبادانی مناطق محروم تاکیده کرده و سیاست کلی نظام اسلامی نیز بوده و هست، یکی از اقدامات خوب کلنگ‌زنی به منظور احداث بیمارستان 32 تخت خوابی چرام است. این بیمارستان در تاریخ 7 فرودین ماه 1396 با حضور موسی خادمی اولین استاندار دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد و همراهی عدل هاشمی‌پور نماینده وقت مردم در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی شد. اما حال که بیش از 5 سال از آن می‌گذرد، هنوز 45 درصد پیشرفت داشته است.
بیمارستان چرام مطالبه‌ به‌حق مردم است که در صورت تکمیل و بهره‌برداری از آن نقش مهمی در کاهش ورودی بیمارستان دهدشت، افزایش سلامتی مردم و کاهش هزینه‌ها دارد.
اما روند کند پیشرفت پروژه نشان می‌دهد که گویا معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قصد به اتمام رساندن و بهره‌برداری از این بیمارستان را ندارد. پروژه‌ای که مطالبه عمومی مردم چرام است در سایه سوءمدیریت پیشرفت قابل توجهی ندارد و به قول معروف لاکپشتی است. معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی باید پاسخ دهد چرا از زمانی که پروژه تجدید مناقصه شد، هنوز پیشرفتی مشاهده نشده است؟
اردیبهشت امسال خبری مبنی بر تجدید مناقصه پروژه منتشر شد و در آن آمده بود که مدت زمان‌بندی پروژه 12 ماه است. اما حال که حدود 8 ماه از آن می‌گذرد، با وجود 11 میلیارد تومان اعتبار، پروژه هنوز اندر همان سقف است و پیشرفتی نداشته است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد عملکرد اجرایی، اصولی نبوده؛ چرا که در چنین پروژه‌هایی نباید از ادوات دستی استفاده شود. اما در پروژه چرام دیده شده بتن‌ریزی با میکسر دستی صورت گرفته است.
مرادیان، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهد چرا مطالبه عمومی مردم چرام بر زمین مانده است؟ از غلام‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که تلاش او برای ارتقا و توسعه زیرساخت‌های درمان و بهداشتی این استان قابل توصیف است، انتظار می‌رود؛ پروژه بیمارستان چرام را با ورود قاطعانه جان بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
United Kingdom
ضعف نماینده مشخصه هیچ کاری برای چرام نکرده اینا همه میدونن
رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی پیمانکار ضعیف میاد سکان پروژه بزرگ را به دست میگیره نتیجه باید هم همین بشه ،هشت ماه که هیچ ،هشتاد ماه هم میرسه ،ضعف وشتیبانی تنها نیست بلکه مدیران مالی و حقوقی مجموعه هم سهل انگاری میکنن
Iran, Islamic Republic of
دوران اوج پیشرفت استان به خسوس علم پزشکی هست
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1