تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۵۴۵۸۰
جام جهانی 2022 قطر؛

جهانبخش، کریم و بیرو توی دهان خبرنگار انگلیس زدند

۳
۱
جهانبخش، کریم و بیرو توی دهان خبرنگار انگلیس زدند
کبنا ؛
علی بیرو، علی جهانبخش و کریم‌انصاریفرد در مواجهه با خبرنگاران انگلیس، حس وطن‌پرستی خود را به نمایش گذاشتند و محکم‌ترین پاسخ‌ها را دادند.
به گزارش کبنا، روزنامه جوان نوشت: علی بیرو، علی جهانبخش و کریم‌انصاریفرد در مواجهه با خبرنگاران انگلیس، حس وطن‌پرستی خود را به نمایش گذاشتند و محکم‌ترین پاسخ‌ها را دادند. بی‌بی‌سی و اینترنشنال بعد از تلاش‌های بی‌نتیجه‌ای که برای حذف ایران از جام‌جهانی داشتند، حالا به تخریب تیم‌ملی مشغولند. علت واضح است: حریف اول ایران تیم انگلیس است و بازیکن ایرانی نباید روحیه جنگنده داشته باشد! این شبکه‌ها که یکی پول سعودی و دیگری مالیات مردم انگلیس را می‌خورند و لندن از آن‌ها پذیرایی می‌کند، می‌دانند تیم ملی در قلب مردم ایران است،، اما بازهم از زبان خود و دیگران می‌گویند که این تیم ملی ایران نیست، چون با آشوب همراهی نکرده یا با رئیس‌جمهور دیدار کرده است! اما پاسخ‌های ستاره‌های تیم‌ملی روشن بود. جهانبخش به خبرنگار انگلیس گفت: «شما این (سؤال سیاسی) را می‌پرسید، چون با ما همگروهید»، یعنی برای تخریب روحیه تیم ایران سؤال می‌کنی! و انصاریفرد گفت: «ما هر جوابی بدهیم شما چیزی که دوست داری را می‌نویسی!» یعنی دروغ‌پردازید. این‌همه خباثت و وطن‌فروشی از طرف خبرنگاران ایرانی این دوشبکه در تاریخ ملت‌ها و جوامع از آغاز بشریت بی‌سابقه است.
دیروز بعد از اخراج رسوای خبرنگاران اینترنشنال از قطر، بی بی‌سی فارسی هم اعلام کرد خبرنگاری به قطر نمی‌فرستند. نخیر قبلاً قرار بود در هتل تیم ایران باشید، ولی اکنون که از آن هتل اخراج شدید و همراهی بازیکنان تیم‌ملی را به دست نیاوردید و توهین‌های چند فوتبالیستی که اکانت خود را به اسرائیل فروخته‌اند هم نتیجه عکس داد، قید قطر را زدید. شما باختید قبل از سوت آغاز جام‌جهانی!
هر چه به آغاز جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، فشار رسانه‌ای بیشتر از قبل می‌شود. درست از روزی که ملی‌پوشان ایران در مراسم بدرقه به دیدار رئیس‌جمهور رفتند، شدت حملات و توهین به آن‌ها در فضای مجازی بیشتر و بیشتر شد تا جایی که حالا خبرنگاران اجیرشده خارجی بعد از پاسخ کوبنده‌ای که از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی گرفتند، سراغ بازیکنان و کاپیتان تیم ملی رفتند که البته اینجا هم تیرشان به سنگ خورد.

از دشمن توقع چیزی جز دشمنی نمی‌رود، اما درد این است که عده‌ای به اسم دوست و مردمداری بازیکنان تیم ملی را می‌کوبند و بدترین توهین‌ها را به آن‌ها روا می‌دارند. نمونه‌اش این روز‌ها علیه کاپیتان تیم ملی شکل گرفته است، آن هم وقتی که در برابر خبرنگار اجیرشده انگلیسی اینگونه محکم پاسخ داد: «من فکر می‌کنم شما از رسانه‌های انگلیسی هستید و اگر ایران و انگلیس هم‌گروه نبودند، این سؤال پرسیده نمی‌شد. باید این را بگویم که تمرکز من و تمام هم‌تیمی‌هایم این است که به خاطر اینکه از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بودیم، آمادگی این را داریم که تنها به فوتبال فکر کنیم و تمام هدف‌مان این است که به پیراهن تیم ملی احترام بگذاریم و هر آنچه داریم برای تیم ملی انجام دهیم.»
حمایت همه جانبه از کاپیتان
همین پاسخ کافی بود تا ضدانقلاب و رسانه‌هایش حسابی داغ کنند و حالا بدترین توهین‌های ممکن را به او و خانواده‌اش کنند. تنها به جرم اینکه از کشورش دفاع کرده و نخواسته است در پازل آن‌ها قرار گیرد. کاپیتان تیم ملی شرافتش را نفروخت تا آن‌ها که مثلاً ادعای شرافت و معرفت دارند، خودشان را نشان دهند.
رسانه‌های معاند و عمال داخلی و خارجی‌شان وقتی بیشتر داغ کردند و خشمگین شدند که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و سایر بازیکنان نیز حرف‌های کاپیتان جهانبخش را تأیید کردند. بیرانوند گفت: «آقای جهانبخش کاپیتان تیم ملی است و حرف‌های او حرف‌های بنده است. ما به اینجا آمده و تمرکزمان را روی یکی از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های فوتبال گذاشته‌ایم. هر کسی آرزوی حضور در اینجا را دارد و تمرکزمان را اینجا گذاشته‌ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. شادی گل یک مسئله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم و می‌خواهیم تمام مردم را خوشحال کنیم و برای اولین بار از گروه‌مان صعود کنیم.»
دیروز هم این رسانه‌ها در ادامه جوسازی‌های خود با پرسش‌های تکراری سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم ملی داشتند که باز هم با پاسخ‌های کوبنده ملی‌پوشان ایران روبه‌رو شدند. دیروز کریم انصاریفرد و مرتضی پورعلی‌گنجی با همان سؤال تکراری در خصوص اتفاقات اخیر ایران و خواندن سرود روبه‌رو شدند.
کریم انصاریفرد در پاسخ به این سؤال گفت: «اینکه شما هر روز این سؤال را تکرار می‌کنید، نشان از یک هدف خاص دارد. ما قطعاً از حرف‌های کاپیتان جهانبخش حمایت می‌کنیم. شما حرف‌های ما را آنگونه که خودتان می‌خواهید منتشر می‌کنید، من فقط یک جمله می‌گویم و آن اینکه ما اینجا هستیم تا هر کاری که از دست‌مان برمی‌آید برای شادی دل مردم کشورمان انجام دهیم.»
پورعلی‌گنجی هم گفت: «ما هدفی جز شادی دل مردم نداریم. ما اینجا هستیم که با ارائه بازی‌های خوب بتوانیم صعود کنیم و باعث شادی دل مردم ایران شویم.»
بازی کثیف رسانه‌ای علیه تیم ملی
تمامی این مسائل بیانگر این حقیقت است که بازیکنان ایران زیر فشار وحشتناک رسانه‌های معاند و جیره‌خواران داخلی‌شان هستند؛ همان‌ها که مدعی شرافت هستند، اما ذره‌ای از آن بویی نبرده‌اند؛ همان‌هایی که حالا تشت رسوایی برخی از آن‌ها از بام به زمین افتاده است که حتی برای خانواده خودشان هم ارزشی قائل نیستند و پدر و مادرشان را هم نمی‌شناسند ولی امروز دم از حمایت از مردم می‌زنند؛ فشار وحشتناکی که بازیکنان ایران نمی‌خواهند زیر آن قد خم کنند.
همین حقایق این مسئله را یادآوری می‌کند که ایران باید پشت ملی‌پوشان خود بایستد. باید پیام‌های حمایت مردم به گوش ملی‌پوشان ایران رسانده شود و اجازه نداد ایادی رسانه‌ای دشمنان کاری کنند که ملی‌پوشان به حاشیه کشیده شوند. تیم ملی ایران با آرامش کامل برای انجام بازی‌های درخور شأن نام ایران راهی جام جهانی شده است و همانطور که بازیکنان ایران عنوان کرده‌اند، هدفی جز ارائه فوتبال خوب و صعود به مرحله بعدی جام جهانی ندارند. تمام ایران هم پشت تیم ملی و بازیکنان غیرتمند آن هستند و این را می‌توان از گفته‌های مردم کوچه و بازار به خوبی فهمید، اما دشمنان قسم‌خورده این مردم و کشور این آرامش را برنمی‌تابند و می‌خواهند هر طور که شده این آرامش را برهم بزنند.
خداحافظ «بی‌بی‌سی»
در این میان شنیدن خبر انصراف بی‌بی‌سی‌فارسی از اعزام خبرنگار به قطر آن هم به بهانه نگرانی‌های امنیتی یک دستاورد دیگر برای ایران محسوب می‌شود. رسانه لندن‌نشین جیره‌خوار ملکه دیروز اعلام کرد برای پوشش جام جهانی۲۰۲۲ قطر خبرنگاری به این کشور اعزام نخواهد کرد. دلیل این مسئله نگرانی‌های امنیتی اعلام شده است. قرار بود خبرنگاران بی‌بی‌سی‌فارسی به همراه تیمی از بی‌بی‌سی جهانی برای پوشش این مسابقه‌ها به قطر بروند. یک سخنگوی بی‌بی سی گفته است این رسانه درباره موضوعات امنیتی اظهار نظری نمی‌کند، اما امنیت کارکنانش در درجه اول اهمیت قرار دارد.
با توجه به موضع‌گیری‌های بازیکنان تیم ملی در برابر شیطنت‌های خبرنگاران این رسانه و اخراج آن‌ها از هتل محل اقامت تیم ملی که بسیاری از نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد، حالا رسانه وابسته به ملکه باید هم چنین موضعی اتخاذ کند تا حداقل به سرنوشت اینترنشنال دچار نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا ثابت شد که انگلیس هم مثل امریکا دشمن ماست و باید با همان روحیه و دشمن شناسی که در جام جهانی98 داشتیم رودروی انگلیس قرار بگیریم تا پیروز شویم انشاالله
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم که هیچ کدام سرف ندارن
به امید پیروزی
انگلیس-آمریکا-اسرائیل-عربستان-آلمان-اوکراین تمام کهکشان ستاره ها ماه و خورشید همه دشمن ما هستن.
علت مشخصه شبکه BBC
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1