کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاشوری بر سفر معاون پارلمانی وزیر گردشگری به کهگیلویه و بویراحمد

معاونی مخفیانه آمد و رفت / از انتقاد تند کارکنان اداره‌کل گردشگری تا بی‌خبری رسانه‌ها

22 آبان 1401 ساعت 18:57

معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حالی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که گویی هیچ‌یک از نمایندگان استان و مدیران شهرستانی از آن اطلاعی نداشتند.


معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حالی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که گویی هیچ‌یک از نمایندگان استان و مدیران شهرستانی از آن اطلاعی نداشتند.  
به گزارش کبنا، معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد. این در حالی است که سواهد و قرائن نشان می‌دهد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد و مدیران شهرستانی از ورود او اطلاعی نداشته‌اند.
گفته می‌شود در جلسه‌ای که با حضور معاون پارلمانی در اداره‌کل گردشگری استان برگزار شده، برخی از کارکنان به صورت گزینشی به آن دعوت شده بودند. به‌طوری که این اقدام با واکنش تند برخی از کارکنان روبه‌رو شد.
گفته می‌شود در این نشست، برخی از کارکنان انتقادات تندی به عملکرد سعید طالب‌پور مدیر این اداره‌کل داشتند. یکی از کارمندان اداره‌کل گردشگری خطاب به مدیرکل از نارضایتی کارکنان از وضعیت اقتصادی و معیشتی گلایه کرد و گفت: رکود کاری و عدم وجود شایسته‌سالاری و تخصص‌گرایی و نیز عدم توجه به نیروهای خلاق، یکی از آفت‌هایی است که وجود دارد.
وی در ادامه به انتصابات جهت‌دار و قومی اشاره و به آن انتقاد کرد.  
این کارمند، برخورداری از روحیه تحکمی و نداشتن روحیه کاری را از دیگر رویه‌های نادرستی دانست که در این اداره‌کل وجود دارد.
یکی از کارکنان با اشاره به غلبه روزمرگی در اداره‌کل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از 70 درصد کارکنان این اداره‌کل دچار روزمرگی و دلمردگی شده‌اند و انگیزه کاری چندانی ندارند.
برگشت بخشی از اعتبارات تبصره 18 و تعطیلی مناسبات فرهنگی در اداره‌کل گردشگری از دیگر مواردی بود که توسط کارکنان این اداره مورد انتقاد قرار گرفت.  
به گزارش کبنا، انتقاد کارکنان این اداره‌کل به عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع از حضور معاون پارلمانی و برگزاری جلسه محرمانه برمی‌گردد.
از سوی دیگر، این رویه در کهگیلویه و بویراحمد دارای سابقه است. البته وقتی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد درب استانداری را به روی رسانه‌ها بسته است، انتظار چندانی از سایر ادارات برای اطلاع‌رسانی به موقع وجود ندارد.  


کد مطلب: 454377

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/454377/معاونی-مخفیانه-آمد-رفت-انتقاد-تند-کارکنان-اداره-کل-گردشگری-بی-خبری-رسانه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1