کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز + جوابیه‌ی کبنانیوز

14 آبان 1401 ساعت 20:06

بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز مبنی بر « خبری از بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه جلاله نیست!» پاسخ داد و نوشت:  بنیاد مسکن آمادگی دارد و از همه روستائیان عزیز دعوت می‌نماید جهت تشکیل پرونده و استفاده از تسهیلات مسکن روستایی جهت ساخت و ساز واحد‌های مقاوم بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.


بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز مبنی بر «خبری از بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه جلاله نیست!» پاسخ داد و نوشت:  بنیاد مسکن آمادگی دارد و از همه روستائیان عزیز دعوت می‌نماید جهت تشکیل پرونده و استفاده از تسهیلات مسکن روستایی جهت ساخت و ساز واحد‌های مقاوم بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.
به گزارش کبنا، جوابیه‌ی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است.
به نام خدا
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری کبنانیوز
سلام علیکم
احتراماً با عنایت به نشر خبر به‌شناسه ۴۵۳۹۲۸ مورخ ۸ آبان ۱۴۰۱ در پایگاه خبری کبنانیوز وفق قانون مطبوعات جوابیه‌ی ذیل را از طرف مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در همین پایگاه خبری منتشر فرمائید.
مدیرکل بنیاد مسکن اظهار داشت؛ کلیه روستا‌های بالای بیست خانوار مجموعه جلاله دارای طرح هادی مصوب می‌باشند و عملیات بازگشایی، زیرسازی و جدول‌گذاری روستای دهگاه جلاله توسط این بنیاد انجام گرفته است.
عمادی بیان کرد: تاکنون ۸۳ فقره وام بهسازی و بازسازی روستایی و حوادث به این منطقه پرداخت شده و ۸۸ پرونده نیز معرفی به بانک شده‌اند، همچنین ۷۱ فقره وام معیشتی حوادث به حوزه جلاله سادات محمودی توسط بیناد مسکن پرداخت شده است.
وی ادامه داد: با توجه به وجود واحد‌های فرسوده و قدیمی تمامی روستا‌های سطح استان، بنیاد مسکن آمادگی دارد و از همه روستائیان عزیز دعوت می‌نماید جهت تشکیل پرونده و استفاده از تسهیلات مسکن روستایی جهت ساخت و ساز واحد‌های مقاوم بنیاد مسکن شهرستان مراجعه نمایند.
-----------------------------------------------------------
پاسخ پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز به جوابیه بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد:
ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از خدمات بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به انتشار گزارش این پایگاه خبری در سفر خبرنگاران این پایگاه به منطقه جلاله و اظهارات مردم و مشاهدات عینی و همچنین جوابیه بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، صرفاً تصویب طرح هادی این روستا‌های دوردست استان، کفایت از موضوع ندارد و می‌طلبد در اجرای این طرح‌ها به صورت کامل اقدامات عاجل صورت پذیرد.
با لحاظ اینکه منطقه جلاله به صورت شبه جزیره بوده و مسیر ارتباطی آن از شهرستان لردگان می‌گذرد و با توجه به اینکه دستگاه مربوطه در خصوص احداث راه این منطقه (راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد) سهل انگاری داشته و در مجموع ارتباط این مردم بیشتر با شهرستان لردگان گشته، می‌بایست تلاش شود موجبات دلسردی این مردم مرتفع شود و کلیه دستگاه‌های عمرانی و خدمات‌رسان وظیفه خود را در خصوص این منطقه محروم تسریع بخشند و با حضور مستمر و انجام تعهدات قانونی، موجبات دلگرمی مردم فهیم و محروم این منطقه را فراهم نمایند؛ نه آن گونه که بیشتر مردم منطقه حضور مسئولان مربوطه در روستای خود را به یاد نداشته و یا کمتر به یاد داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز از خدمات بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه جلاله تشکر می‌نمایید و برای عوامل و کارکنان و مجموعه مدیریتی آن نهاد محترم در خدمت به مردم روستا‌ها و تلاش برای نجات و احیاء روستا‌های مظلوم استان، آرزوی توفیق و سربلندی را داشته و مجدانه از آن‌ها برای توجه و از خودگذشتگی بیشتر در این راستا، استمداد می‌طلبد.


کد مطلب: 454151

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/454151/پاسخ-بنیاد-مسکن-کهگیلویه-بویراحمد-گزارش-کبنانیوز-جوابیه-ی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1