کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

بخش اول) اندر احوالات شهر باشت؛ از تعطیلی نانوایی‌ها تا تعطیلی اداره ورزش این شهرستان

28 مهر 1401 ساعت 21:31

کبنانیوز در نظر دارد طی سلسله‌گزارش‌هایی به بررسی عملکرد مدیران و رؤسای ادارات شهرستان باشت بپردازد.


این پایگاه خبری در نظر دارد طی سلسله‌گزارش‌هایی به بررسی عملکرد مدیران و رؤسای ادارات شهرستان باشت بپردازد.
به گزارش کبنا، شهرستان باشت از مسائل و کمبودهای مدیریتی زیادی رنج می‌برد. جمعی از شهروندان باشتی در گفت‌وگو با کبنانیوز از تعطیلی پنج نانوایی در این شهر خبر دادند.
این شهروندان اعلام کردند پنج نانوایی که از سمت ورودی گچساران به باشت تا آرامگاه اصلی شهر وجود دارد، امروز بعدازظهر همگی آنها تعطیل بودند.
آنها اظهار داشتند: اغلب بعدازظهرها نانوایی‌های این منطقه تعطیل هستند. این در حالی است که طبق گفته رئیس جهاد کشاورزی باشت زمان کاری نانوایی‌های این شهر بعدازظهرها از ساعت 16:30 تا 20 است.
انصاری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان باشت در گفت‌وگو با کبنا در خصوص تعطیلی این نانوایی‌ها اظهار بی‌اطلاعی و اعلام کرد که شنبه این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
وی افزود: چنانچه این نانوایی‌ها بدون دلیل بسته باشند، کسر سهمیه و با آنها برخورد خواهد شد.
گفتنی است شایعاتی نیز در مورد فروش آرد برخی از نانوایی‌ها به شیرینی‌فروشی‌ها وجود دارد که به دلیل نبود اطلاعات دقیق، این پایگاه خبری فعلاً نمی‌تواند آنها را تأیید کند. اما در صورت دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر، در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.  
از سوی دیگر، اداره ورزش شهرستان باشت تعطیل است؛ شنیده می‌شود به دلیل نبود رئیس و کمبود نیرو روزانه بیش از یک ساعت درب این اداره باز نیست و در واقع این اداره اغلب اوقات تعطیل است.
علاوه بر این، برخی از پروژه‌ها در این شهرستان تعطیل است. گفته می‌شود پروژه آبرسانی وضعیت مشخصی ندارد. یکی از پمپ گازهای این شهر نیز بیش از یک هفته است که تعطیل بوده و هنوز اقدامی در خصوص آن انجام نشده است.
گفتنی است در گزارش‌های بعدی، به بررسی عملکرد مدیران و رؤسای ادارات این شهرستان با جزئیات بیشتری پرداخته می‌شود. کبنانیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را نیز دارد.


کد مطلب: 453570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/453570/بخش-اول-اندر-احوالات-شهر-باشت-تعطیلی-نانوایی-ها-اداره-ورزش-این-شهرستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1