تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۵۳۱۹۵
کبنا گزارش می‌دهد

قصه پرغصه برگشت بودجه؛ این بار بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد با عدم پرداخت منصفانه خسارات مردم استان!

۲۹
۳
قصه پرغصه برگشت بودجه؛ این بار بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد با عدم پرداخت منصفانه خسارات مردم استان!
کبنا ؛قصه پرغصه برگشت بودجه در دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد و سهل انگاری مدیران برخی از دستگاه‌ها در تلاش برای ارائه خدمت، داستانی طولانی است که برخی از این موارد به علت عدم ارائه برنامه برای جذب اعتبارات تخصیص یافته و برخی از آن‌ها نیز به جهت خوش خدمتی برای مدیران بالادستی در تهران است تا بدین گونه تحسین و تمجید دستگاه مربوطه در پایتخت را برانگیخته و با نوعی چاپلوسی بر دوران مدیریت خوش بیفزایند؛ آنهم به ضرر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد!
اما قصه برگشت بودجه در برخی از دستگاه‌ها به گونه‌ای دیگر است؛ دستگاه‌های خسارت ده به مردم که مسئول جبران خسارات مردم محروم استان هستند به شیوه‌ای دیگر می‌توانند از حق مردم استان به نفع خوش خدمتی برای بالادستی‌ها در تهران (به قیمت استمرار مدیریت و ریاست خود) عمل کنند. به عنوان نمونه دستگاه‌هایی مثل نهاد‌ها و سازمان‌های بیمه‌ای همچون سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بیمه خدمات درمانی، بیمه عشایر و روستائیان، بیمه ایران و سایر بیمه‌های دیگر در استان، در تمامی حوزه‌ها از پرداخت خسارات بیماری‌ها تا خسارات تصادفات و... می‌توانند به بهانه‌ها و سوء مدیریت‌های احتمالی از ترفند عدم پرداخت خسارات در حد مطلوب و منصفانه و به میزان کافی که اشخاص خسارت دیده‌اند، به نفع مرکز و برای خوش خدمتی خود از سهم خسارات مردم استان کاسته و مثلاً برای تهران آمار خسارت کمتر داده و گفته شود فلان دستگاه بیمه‌ای امسال با پرداخت ۲۵ درصد خسارت کمتر مبلغی چند صد میلیونی و یا چند میلیاردی به نفع دستگاه‌های مربوطه انجام داده است!
این در حالی است که عملاً خسارات بیشتر بوده و بخشی از آن را پرداخت نمی‌کنند و ضرر‌ها را خود مردم متحمل می‌شوند. بیمه ایران به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرائی دولتی استان همواره بیشترین محل رجوع مردم برای امور بیمه‌ای می‌باشد که بنا بر گزارشات مردمی، اخیراً در پرداخت خسارات بیمه‌ای به مردم، جانب دستگاه مربوطه را گرفته و خسارات تصادفات و هزینه بیماری‌ها و.. را به گونه‌ای که حق منصفانه مردم و سهم وظیفه‌ای بیمه باشد پرداخت نمی‌کند.
کارکنان یکی از دستگاه‌های اجرائی استان نقل می‌کنند که سازمان متبوع‌ایشان سال‌هاست که طرف قرارداد بیمه ایران می‌باشد که در حدود یک سال و‌ اندی اخیر از پرداخت خسارات بیمه ایران نسبت به حوادث بیمه‌ای بشدت گلایه دارند. وی در گفتگویی که با مسئول دفتر بیمه محل قرارداد با اداره خود داشته نقل می‌کند که سیاست جدید مدیریت بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد، کنترل پرداخت خسارات است و گفته که نسبت به سال‌های گذشته میزان خسارات پرداختی کاهش چشم گیر یافته به گونه‌ای که برخی از بیمه‌گزاران ناچار هستند بخشی از خسارت وارده به خودرو و.... را از جیب خود پرداخت کنند.
بدیهی است که اگر به عنوان مثال خسارت وارده به یک ماشین ۲۰ میلیون باشد و دستگاه بیمه ایران و کارشناسان خسارت آن در هر مورد مشابه، ۳۰ درصد خسارت وارده را کمتر کارشناسی و تخصیص خسارت نمایند، در سرجمع همه موارد، در پایان سال مبلغ هنگفتی برای تهران آمار کاهش خسارت و برگشت بودجه اعلام کرده و نهایتاً تعریف و تمجید آن‌ها و انواع پاداش‌ها و... را برای خود و به ضرر مردم استان خواهند داشت.
-------------------------------------------------
قابل توجه: رقم این نوع از برگشت بودجه در بیمه ایران قابل توجه و هنگفت بوده که به زودی در گزارشاتی دیگر به آن پرداخته و مورد تحلیل و واکاوی قرار خواهد گرفت. مدیریت جدید بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای خالق شکور می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت که چنین اخباری را زدی در سایت و داری از مردم بیچاره حمایت میکنی. خداوند پشت و پناهتان باشد که پشت و پناه مردم هستید و در این اوضاع اقتصادی که همه مردم بیچاره را چپاول میکنند شما مردم را حمایت میکنید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود
بسیار بجا
چقدر این مدیران....
بیمه
Iran, Islamic Republic of
استان محروم و مظلوم و سیاست زده
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
برگشت بودجه کاملا حرفی بی اساسی هست ولی اینکه شرکتهای بیمه محل تاخت وتاراج نمایندگان مجلس می باشد کاملا حرف درستی هست
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اضاقه خواسته ندادن
سوددهی
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه چیز به سود و منفعت مطلق بشه باید بیمه ایران مردم رو کیسه کنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت من بیمه گزار بدبخت
مجید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کهگیلویه و بویراحمد فقط یه مرد قدرتمند و کاریزمای در صنعت بیمه به خود دید .مردی که قامتش در برابر هوچی گری دزدهای و غارتگران خم نشد اما سیاسیون و نمایندگان معامله گر آن را مطامع زد و بندهای خود کردند.
مهندس حیدری تکرار نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
همان مدیر محترمی که شما میفرمایید که به قول شما یاسوج به چشم خود ندیده در سایتهای خبری شهر یاسوج خبری منتشر شد/همین دلیل این شخص از این شهر خارج گردید توسط بیمه ایران
Iran, Islamic Republic of
تو یا حیدری هستی یا حیدریان
سپه سالار
Iran, Islamic Republic of
کبنا فکر کنم اطلاعات شما به شدت راجب شرکت های بیمه ای کاملا صفر و پول خوبی هم بابت این اطلاعات ابتدایی گرفته اید.
Iran, Islamic Republic of
یا یه پولی بصورت غیرقانونی خواسته اید و و از بیمه نگرفته اید
دنا
Iran, Islamic Republic of
خداوند ا پدر و مادر دست اندر کاران کبنانیوز را را رحمت کند که اینطور خداپسندانه چوب در لونه های زنبوزهای زرد کرده !!!!
حادثه
Iran, Islamic Republic of
من چندروزپیش تصادفی داشتم که خدابهم رحم کردوگرنه امیدنداشتم الان زنده باشم بااون معلق های ماشین.الان راضی بودم بگن بیا ده برابربیمه الان بده ومن بعدهمون بیمه عادی والان نزدیک۸۰میلیون بابت درست کردن ماشین بایدبدم....سیاستهای بیمه های دولتی ما بایداینطورباشه درراه کاستن ازفشارها ازروی گرده ملت نه اینکه بذارند درآتش ندانم کاری خودت بسوزی وبسازی.....ای کاش به این هم فکرمیکردن....اینکه افتاده ای راببینی ولگد هم بهش بزنی مصداق همین کاربیمه هاست....همون خدایی که خودش من راحفظ کردخودش هم تقاص این آه وناله ها وسوزدل ها را یک روز هم از گاراژهای بی انصاف تعمیرگاه ماشین وبیمه ها خواهدگرفت....این پولها خوردن نداره...
انصاف
Iran, Islamic Republic of
قصه های غصه دار و تکرار در بیمه ایران
در حال حاضر تو این شرایط سخت اقتصادی جناب آقای شکور مدیر بیمه ایران استان اقدام به مسدود کردن سایت نمایندگان زحمت کش نموده و چند نفر هم لغو کد کردن آیا تو این شرایط سخت انصاف است که نان نماینده ها را ازشون بگیرن
لطفا به بیمه ایران شعبه یاسوج جهت صحتاین مو ضوع سر بزنید
سپه سالار
Iran, Islamic Republic of
شما اگه کارتونو درست انجام بدین کسی کد شما رو نمیبنده
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان زحمت کش!!!!
خودتون خوب میدونید چرا کد نمایندگی ها مسدود میشه.
تخلفات وسیع که این نمایندگان دارند علت مسدودی کد هست.
حدود ۱۶۰ نمایندگی بیمه ایران در سطح استان وجود داره.
تازه نمایندگان فعال و سالم از لحاظ کاری حمایت و تشویق هم میشوند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
به نظر خوب به لحاظ مالی تامین شدی و پول خوبیدبهت دادن برای درج این موضوع.
رسالت واقعی خودتون را که بیان حقایق هست انجام بدید و بدون مستندات لازم هر موضوعی را درج نکیند.
البته پر واضح هست که ریشه این مطلب بر می گرده به یک موضوع داخلی و عده ای از سر ضعف و ناچاری و با پرداخت پول های کثیف به شما دارند فضا سازی می کنند...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا دنبال شفاف سازی هستید گزارش عملکرد را با حضور ناظران استانی بگیرید و منتشر کنید نه اینکه صرفا به دریافت مقداری پول(که همیشه جزء لاینفک سوابق درخشان کبنا نیوز)هست اخبار جعلی و غیر واقعی منتشر کنید.
شما نگران مردم هستید؟؟؟؟پناه بر خدا...
ابرانی
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا
اظهار نظر در مورد هر موضوعی علاوه بر آگاهی ،صداقت در گفتار را نیزمیطلبد که شما بدون آگاهی و اطلاع از شرایط بیمه ها اقدام به صدور خبری خلاف واقع کردید که از اخلاق حرفه ای بسیار بدور است. کاملا مشخص است که مغرضانه اظهار نظر کردید.
s-b
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای شکور انسانی شریف و بزرگ دلسوز مردم
دکتر نوشادی بیمه ایران
Iran, Islamic Republic of
این مطلب با غرض چاپ شده.
بعلت عدم پرداخت مبلغ عیر قانونی توسط ارائه کنندگان این خبر.
لطفا حرفه ای تر عمل کنید.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در بیم.ه ایران شعبه کهگیلویه و بویراحمد مدتی هست رواج پیدا کرده.
از پایین به بالا، همه برای خوش خدمتی و جلب توجه تلاش می کنند.
اینکه بودجه هم برگشت داده بشه نوعی خوش خدمتی برای مدیران تهرانی بیمه ایران است.
صادق
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که خسارتت طبق درخواستت پرداخت نشده اومدی این مطالب را نادانسته از قانون بیمه منتشر کردی ...بنده طبق سررشته ای که از بیمه دارم هر کسی خسارتش درست پرداخت نشود روال اعتراض وبررسی مشخص وساده ای دارد اگرپیگیربشود فوری پزداخت میشود ..ضمنا خسارت دادن بودجه ای نیست که براورد بشود نصفش داده بشود بقیه برگشت بخوره ..خسارت طبق براورد پس از هرخسارت پرداخت میشه نه قبل از هر خسارتی که پیش بینیش هم سخته .. ازخودت ی جیزی نوشتی که نمیدانی چی نوشتی ..اول قوانین بیمه وپرداخت خسارت را بخوان بعد مطلب بنویس کبناخان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
الحق که سایت کبنا دنبال حق مردم است بیمه ایران بخش زیادی از حق مردم پرداخت نمیکند به بهانه دست مزد زیاد گرفته یا فرانشیز کم میکند
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطلب خوب کبنا
ولی یاد قصه پر غصه بیمه سرمد و حقوق 80 میلیونی و کارت هدیه های چند ده میلیون تومانی و اعتباری اون آقای خاص رد اعتباری افتادم!
همکار بیمه ایران
Iran, Islamic Republic of
تیم کامنت نویسی شکور و دار و دسته فعال نشدن به نوشتن کامنت!!!!!!!!!!
مطلع
مطلع
Iran, Islamic Republic of
.کارکنان بیمه را برای کامنت نویسی به خط کرده
ولی فایده ندارد عملکرد چیز دیگه رو نشان می دهد
پیگیری تخلف تا آخر
Iran, Islamic Republic of
حتما پارتی نداشتی، و گرنه .... بود که پارسال بدون دریافت مدارک به مدیر تعمیرگاه نمایندگی خودرو سازی یاسوج که ماشین یکی از مشتریان رو بدون اجازه برده بود بیرون و باهاش تصادف کرده بود خسارت غیر قانونی پرداخت کرد‌ ،،،( بدون مدارک ماشین، بدون دیدن بیمه نامه، بر اساس بیمه نامه ای که حتی باطل شده بود )، که هر کور بیسوادی هم اگه بود میفهمید نباید تشکیل پرونده بده و خسارت پرداخت کنه . ماشینی که پرونده بیمه باز داشت و مالکش هنوز پول بیمه خودش را نگرفته با چنین پارتی بازی پرونده بیمه قبلیش بسته شد و میلیون ها ضرر کرد ، ما که نمیگذریم ، انشاالله خدا هم نگذره ‌…
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1