تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۵۲۸۳۲
کبنا بررسی کرد؛

آهنگ تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد / انتظار مردم از انتصابات جدید چیست؟

۲۳
۱
آهنگ تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد / انتظار مردم از انتصابات جدید چیست؟
کبنا ؛
قطار دولت سیزدهم کم‌کم مسافران تدبیر و امید خود را پیاده می‌کند و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تغییر در چند پست مهم استانی در دستور  کار قرار گرفته است.
به گزارش کبنا، کیومرث حاجی‌زاده پس از حضور حسین کلانتری استاندار دولت روحانی، در دی ماه 99 از خوزستان به کهگیلویه و بویراحمد آمد و به عنوان معاون عمرانی استاندار کار خود را آغاز کرد. هر چند حاجی‌زاده‌ی غیربومی در ابتدای حضور خود با مخالفت‌های زیادی مواجه شد و انتصاب او بسیار پرحاشیه بود، اما تاکنون حدود 2 سال است که  در این پست حضور دارد. با وجود اینکه حاجی‌زاده تاکنون توانسته کار خود را به شیوه‌های مختلفی پیش ببرد، اما انتقادات نسبت به وی همچنان پابرجا است. شنیده می‌شود حاجی‌زاده به دلیل اینکه در جای دیگری پست گرفته، قصد استعفا از معاونت عمرانی را دارد.
یکی دیگر از مدیران دارای حاشیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آب و فاضلاب است. اسفندیار برخه که طبق گفته‌ها در شهرداری شهرستان کهگیلویه ضعیف ظاهر شده بود، نه تنها به پست‌های پایین‌تر نزول نکرد، بلکه ارتقاء نیز یافت. بیش از یک سال از مدیریت برخه در شرکت آبفای استان می‌گذرد؛ در این دوره، اعتراضات آبداران به اوج خود رسید و حادثه تلخ خودسوزی یک آبدار چاروسایی در این دوره اتفاق افتاد. اما با وجود مدیریت نامطلوب، برخه همچنان در مسند ریاست حضور دارد. گفته می‌شود وی از سوی معاون عمرانی استاندار و نماینده شهرستان کهگیلویه حمایت می‌شود. اما انتقادات از برخه تا جایی پیش رفت که هاشمی معاون سیاسی استاندار در هفته دولت در حضور مسئولان از برخه و عدم پاسخگویی به مراجعان انتقاد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که زمان برکناری اسفندیار برخه نیز چندان دور نیست.
یکی دیگر از مدیران تدبیر و امیدی، سید هاشم موسوی‌جهان‌آباد است که در سال 97 و در دوره عزیز فیلی معاون عمرانی اسبق در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. عملکرد موسوی در یک سال اخیر، با انتقادات زیادی از سوی رسانه‌های مختلف مواجه شده است. در پایگاه خبری کبنا نیوز نیز عملکرد وی از جوانب مختلف بررسی شده است.

بیشتر بخوانید

در شهرک‌های صنعتی استان چه می‌گذرد؟ / از استخدام‌های بی‌رویه تا تعاملات سیاسی نامتعارف

زنگار بر تولید در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد / آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حال و روز شهرک‌ها خبر دارد؟ / عافیت‌طلبی نان و آب برای تولید نمی‌شود؟

هر چند تغییر مدیران امری معمول است و به این مدیران نیز انتقادات زیادی وارد شده است، اما انتظار مردم این است که افرادی قوی‌تر بر این مناصب تکیه بزنند، و شرایط بهتری را شاهد باشیم. اما گاهاً می‌بینیم که تغییرات مدیریتی به گونه‌ای اتفاق می‌افتد که وضعیت عملکردی مدیران بدتر از گذشته می‌شود، گویا برخی افراد فقط به دنبال این هستند که به پست‌های مدیریتی دست اندازی کنند و دیگر به فکر این نیستند که این میز و صندلی‌ها امانت هستند و وقتی نتوانند سربلند باشند،به مردم خیانت کرده‌اند و جامعه نیز از حضور آنها متضرر می‌شود.
یکی از ادارات در استان که مورد انتقاد زیادی مواجه شده، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که حتی منجر به ورود معاون وزیر به ماجرا شد؛ معاون وزیر نیز به صراحت اعلام کرد که تخلف صورت گرفته است. 
پرسش اینجاست که چرا مردم باید از یک اداره این‌چنین ضربه بخورند؟ چه کسی پاسخگوی ضربه‌های مالی مردم می‌شود؟
با وجود اینکه مردم انتظار دارند پست‌های مدیریتی به افرادی متعهد و متخصص داده شود، اما گاهاً دیده شده که برخی از انتصابات بر اساس ضوابط غیر تخصصی و شایسته‌سالاری و بعضاً مبتنی بر معادلات سیاسی، توزیع می‌شوند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییر مدیران تغییر سیاسی خبر مهم تغییر معاون عمرانی استاندار اسفندیار برخه سید هاشم موسوی جهان آباد انتصابات
نام شما

آدرس ايميل شما

ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید مستقل عمل کند و به فکر مردم‌باشد. دخالت نمایندگان بشدت آسیب زا است
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای کمایی خسته نباشید
حدود دوسال ستاد مساجد استان تقریبا بدون مدیر بوده و هم اکنون هفت ماه هست که مدیر ستاد استانی عزل شده و این مجموعه به امان خدا رها شده
می تونید از کارکنان فرهنگ و ارشاد استان سوال کنید
چرا به دلیل دوستی با آقای مدیرکل ارشاد و آقای سبزی تاکنون خبری از این موضوع منتشر نکردی؟؟!!!!
اگر شما خبرشو کار نکنی از رسانه های دیگه میخوام به این مهم بپردازند
هرچند می دونم این دو نفر دوستان شما هستند و این خبر را کار نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
شهردار یاسیچ کی باید اخراج وابو
Iran, Islamic Republic of
خدایی هرکس در دولت رئیسی مدیر باشد آبروش محفوظتره
صادق
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی همه این مدیرانی که نام بردید قادر به اداره کردن یک بقالی کوچک رو هم ندارند من نمیفهمم نماینده مجلسی که سوگند خورده برای مردم کار کنه چرا باید مصلحت منافع شخصی خودشو با بکارگیری افراد کوتوله سیاسی و بیسوادها بر منافع عمومی مردم ترجیح بدهد...؟

واقعا چرا؟
چرا ما مردم همچین افرادی رو به مجلس میفرستیم
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار محترم فرمودند هر نیروی که کار گذاشتند اگر چنانچه نتواند به خواسته مردم عمل کند اگر مورد رضایت مردم نباشد اگر توانایی انجام امور محوله را نداشته باشد خود به شخصه آن را عزل می کنم آقای استاندار الوعده وفا مطالبات مردم تلمبار شده خواسته های مردم به جا و به حق اند... که تمام آموزش و پرورش را شخم زد برای مدیریت خانم خودش در مدرسه ای خاص آن هم خانم معلمی که در این چند سال به دلایل واهی با استراحت های پزشکی به دانش آموزان مظلوم روستاهای خیانت کرد آیا سزاوار است.. باعث بدبینی و بد نامی نظام شهدایی و سرخ انقلاب اسلامی شود آقای استاندار یک نفر از این انقلاب بدبین شود در شهرستان باشت حضرتعالی در برابر خون شهدا و انقلاب اسلامی مسئولید که گفته خانم معلمی که سه سال به بهانه های واهی از پزشک خاص و جای خاص در وسط سال استراحت پزشکی بگیرد و فرار از خدمت باشد الان مدال افتخار. بگیرد ایا این آرمان امام و انقلاب و شهدای ما بود چرا آقای مدیر کل آموزش و پرورش ورود نکردند بر رسی نکردند تا کی شما می خواهید موجبات ناامیدی و بدبینی ملت را فراهم آورید که فلان شخص از شما راضی باشد ولی خدا و توده مردم آقای استاندار از شما ناراضی اند جناب مدیر کل آموزش و پرورش شما برادر شهید می باشید آیا فردای قیامت می توانید سربلند باشید جلوی برادر شهید خود لطفا حداقل مدال به کسانی که کم کاری کردند خیانت کردند هرچند که هم خط و هم جناح شما باشد ندهید و موجب بدبینی اذهان عمومی نباشید و آخرت خود را برای مصلحت دنیوی دیگران خراب نکنید که دست خدا بالاترین دستهاست
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل آموزش و پرورش برادر شهید نیست
Iran, Islamic Republic of
وقتی دبیر ادبیات میشه فرماندار کجاش تخصصه
دبیری که سر کلاس خواب بود.یا مدیر دبیرستان بجاش تدریس می کرد
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندار خودش چی خونده عزیز!!!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که مدیر چندتا رای برای نماینده جور میکنه ، بقیه حرفا و کارو خدمت و امثالهم کشکه !!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ضعیف مدیر هواشناسی استان در اغلب موارد نه تنها باعث عزل نشده ..
Iran, Islamic Republic of
تغییری که یکی مثل عزت خواه بخواد بواسطه آن مدیرکل بشه برگشت به عقب و نابود کردن نسل جوان انقلابیه
Ali
Iran, Islamic Republic of
حاجی زاده تش نها من گهلو وبیراحمد
Italy
مهندس اسفندیار برخه شایستگی مدیریت وزرات نیرو را داراست
Romania
حتما‌از‌آنهایی‌هستی‌که‌با‌سفارش‌برخه‌
در جایی مشغول به کار شدی
..
خلیفه
Iran, Islamic Republic of
کنتور خوانی هم ندارد
سرباز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آن برداشتی که از دولت انقلابی داشتیم کاملا غلط از آب درآمد.مدیران ناکارآمد و ضعیف .البته بنده این ضعف را از شخص رییس جمهور میدانم که آنطور انتظار می رفت وزیر قوی و کارآمد معرفی نکردند .خروجی وزیر ضعیف می شود مدیر ضعیف ، استاندار ضعیف و ..... در نهایت نارضایتی مردم . آن زن روستایی باید متوجه تغییر بشود . اما صد افسوس وقتی متوجه می شود تا ده ها کارمند در اداره کار وام اشتغالزایی گرفتند و ده ها نفر با نامه مدیر کل کار استان دو مرتبه وام گرفته اند و او هنوز اندر خم یک کوچه مانده طبیعتاً می گوید صد رحمت به حسن روحانی و مدیریت سابق خانم نیک مرام که این تخلفات نبود و آدم را از این دولت دلسرد نمی‌کرد .بدون شک حضور چنین مدیران ناکارآمد مقصر اصلی آن شخص استاندار است که یک مدیرکل را با این همه ناهنجاری هنوز عزم و اراده ای از خودش برای تغییر و عزل آن از خود نشان نمی دهد.
مدیر عامل سابق اب و فاضلاب روستایی
Iran, Islamic Republic of
بحث اصلاحطلب و اصولگرا مطلقا برای من یکی مهم نیست بلکه بحث عملکرد است علی رغم اینکه منابع تامین آب استان در سال گذشته بهتر از هر سال بود و هست متاسفانه در اکثر شهر ها و روستاها آب جیربندی شده است از جمله شهر یاسوج و دقیقا جایی که بنده سکونت دارم چرا ؟؟؟؟ در دولت خدمتگزار احمدی نژاد هیچ مدیری جرعت جیربنده ی آب را نداشت تا زمانی که از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مجوزی دریافت نمی کرد و گرفتن مجوز جیره بندی آب هم خیلی راحت نبود و بنده معتقدم گه50 درصد مشکلاتی که الان گریبان گیر آب و فاضلاب شده فقط بخاطر مدیران خیلی ضیعیف آب و فاضلاب است و بدون اعتبار هم قابل حل هستند ظاهرا معاون ازش حمایت می کنه و.... بهر حال آقای استاندار به هوش و به گوش باش که به موقع باید پاسخگویی عملکردت در این حوزه ها باشی چرا جا داشت به موقع در خصوص این افراد اقدام میکردی بنده معتقدم گه بالای 70 درصد آب تولیدی بخاطر بی کفایتی و بی لیاقتی مدیران پرت می شود و....
ooo
Iran, Islamic Republic of
برخه
کاردانی بهداشتی که شهرداری دهدشت را به ویرانی کشاند و سپس مدیر آب شد. حتما پست بعدیش هم وزیر نفته
حسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی معاون عمرانی استاندار با پست مدیریتی غیره مرتبط باشه چه انتظاری داشته باشیم از نوع مدیریت در استا ..
محیط یار
Iran, Islamic Republic of
مدیری گه پس از 8 ماخ هنوز نتوانسته کوچکترین تغییری را درجهت بهبود وضعیت محیط زیست استان انجام بده ،نبودنش با بودنش تفاوتی نداره .این اوج ضعف وناکار آمدی است.
Iran, Islamic Republic of
حاجی زاده فردی همیشه مسئول !!!!!!
اخ سی استان غریبه پرست!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه عجب از خواب بیدارشدن نماینده ها
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1