کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آگهی و تبلیغات /

کدام ایرلاین‌ها بلیط هواپیما را ارزان‌تر می‌فروشند؟

29 شهريور 1401 ساعت 19:02

خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب از ایرلاین های ایرانی به شما کمک می‌کند که اقتصادی‌تر سفر کنید و مدیریت هزینه‌ها را به‌دست بگیرید. اگر اهل سفرکردن باشید، حتما با عوامل اثرگذار روی قیمت بلیط هم آشنا هستید. برای مثال، زمان انتخاب سفر، روز و تاریخ و البته ایرلاینی که انتخاب می‌کنید، روی قیمت بلیط‌تان اثر می‌گذارند. برخی از ایرلاین‌ها بلیط هواپیما را ارزان‌تر در اختیارتان قرار می‌دهند. با آشنایی با این شرکت‌ها می‌توانید ارزان‌تر سفر کنید.  



Alt: خرید ارزان بلیط هواپیما
خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب از ایرلاین های ایرانی به شما کمک می‌کند که اقتصادی‌تر سفر کنید و مدیریت هزینه‌ها را به‌دست بگیرید. اگر اهل سفرکردن باشید، حتما با عوامل اثرگذار روی قیمت بلیط هم آشنا هستید. برای مثال، زمان انتخاب سفر، روز و تاریخ و البته ایرلاینی که انتخاب می‌کنید، روی قیمت بلیط‌تان اثر می‌گذارند. برخی از ایرلاین‌ها بلیط هواپیما را ارزان‌تر در اختیارتان قرار می‌دهند. با آشنایی با این شرکت‌ها می‌توانید ارزان‌تر سفر کنید.  
۱. هواپیمایی آسمان 
 

Alt: هواپیمایی آسمان 
در میان ایرلاین های ایرانی، نام شرکت آسمان را به ذهن بسپارید. آسمان با پروازهایش شما را به مقاصد داخلی و خارجی متنوعی می‌برد. با هواپیماهای این شرکت می‌توانید به ۴۰ شهر داخلی و ۱۳ شهر خارجی سفر کنید. 
این ایرلاین قدیمی در سال ۱۳۵۹ راه‌اندازی شده و تجربه حضوری طولانی در بازار ایرلاین‌های ایرانی را دارد. ادغام چند شرکت هوایی مختلف از جمله ایرتاکسی، پارسی‌ایر، ایرپارس و هورآسمان ایرلاین آسمان را ساخته است. 
آسمان سه دفتر هواپیمایی در سراسر کشور دارد و از آن ایرلاین‌هایی است که با مدیریت درست و اصولی و در نظرگرفتن شرایط بازار، همیشه بلیط‌های خود را به‌قیمتی مقرون‌به‌صرفه به مشتریان ارائه می‌کند. برای تهیه بلیط هواپیما با قیمت مناسب حتما به یاد آسمان هم باشید. 
۲. هواپیمایی ماهان 
ماهان کار خود را در حوالی سال‌های ابتدایی دهه ۷۰ در کرمان شروع کرد. این ایرلاین بیشتر از ۴۰ فروند هواپیما دارد و در طول هفته، پروازهای مختلفی را به مقصد شهرهای ایران و خارج از آن سروسامان می‌دهد. 
سابقه طولانی ماهان نشان می‌دهد که بازار ایرانی و مسافران را به‌خوبی می‌شناسد. یکی از مصادیق این موضوع، قیمت‌گذاری بلیط‌های ماهان است. این شرکت با در نظرگرفتن نیاز بازار و مدیریت درست زمان‌های پرواز و برنامه‌های سفر متعدد و مختلف توانسته بلیطی را به دست مشتریان بدهد که قیمتی مناسب دارد. 
۳. شرکت ایران ایر (هما) 
هما یا ایران ایر نخستین ایرلاین ایرانی است. این شرکت از ادغام دو شرکت ایران ایرویز و پرشین‌ ایرویز شکل گرفت و یکی از بهترین‌ها از نقطه‌نظر ارائه خدمات و کیفیت پروازها است. آنچه ایران ایر یا همان هما را از هم‌تایان دیگر خود متمایز می‌کند، نرخ بلیط‌هایش هم هست. 
بلیت پرواز داخلی و خارجی در این ایرلاین با قیمتی مناسب فروخته می‌شود. در واقع، مدیریت درست سفرها و مسافران باعث شده که ایران ایر دید خوبی نسبت به مقوله قیمت‌گذاری داشته باشد و بتواند سفرهای داخلی و خارجی مختلفی را برای مسافران ترتیب بدهد که هزینه‌هایی معقول دارند. 
۴. هواپیمایی کیش 
برای خرید بلیط ارزان و مقرون‌به‌صرفه حتما هواپیمایی کیش را هم به‌خاطر بسپارید. این شرکت در سال ۱۳۷۰ کارش را در جزیره کیش شروع کرد و از هواپیماهای استاندارد و با ظرفیت مناسبی برای پرواز استفاده می‌کند. هزینه بلیط سفر با هواپیماهای کیش هم در میان مناسب‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. 
۵. هواپیمایی قشم 
با خرید بلیط از هواپیمایی قشم هم می‌توانید ضمن تجربه سفری خوش و ایمن، هزینه‌ای منطقی برای بلیط سفرهای داخلی و خارجی بپردازید. 
۶. شرکت زاگرس 
زاگرس کارش را با ثبت در منطقه اروند شروع کرد. قدمت آن طولانی نیست و افتتاحش به حوالی سال ۱۳۸۴ بازمی‌گردد. با این حال، در همین مدتی که زاگرس در بازار ایرلاین‌های ایرانی حضور داشته، به‌خوبی توانسته جای خود را در میان رقبا باز کند و به انتخاب نخست بسیاری از مسافران بدل شود. 
یکی از دلایل عمده و مهم در این موفقیت، قیمت بلیط‌های پرواز این شرکت به مقاصد داخلی و خارجی است. هزینه بلیط سفرهای زاگرس مقرون‌به‌صرفه‌اند. در واقع، زاگرس ضمن ارائه خدمات خوب و افزایش تعداد سفرهایش، همیشه طوری برای قیمت‌گذاری برنامه‌ریزی کرده که مسافران را راضی نگه دارد. 
خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب از ایرلاین های ایرانی
۷. هواپیمایی کاسپین 
کاسپین در طول هفته در حدود ۵۰ پرواز و شاید هم بیشتر را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کند. این ایرلاین که از سال‌های نخست دهه ۷۰ شمسی فعال است، در حوزه ارائه خدمات مطلوب به مسافران نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد. 
یکی از مصادیق این تلاش‌ها هم حفظ قیمت‌ها در طیفی معقول است. با رزرو بلیط هواپیما داخلی یا خارجی از کاسپین می‌توانید بلیط‌تان را با قیمتی مناسب بخرید و راهی سفر شوید. 
یکی از دلایلی که ایرلاین کاسپین مانند نمونه‌های دیگر این فهرست، امکان خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب از ایرلاین های ایرانی را ممکن می‌کند، تعداد بالای پروازها و مسافران زیادش در طول هفته است. در حالت تقاضای بالا و امکان عرضه پروازهای مختلف، هزینه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شوند. 
۸. ایرلاین آتا 
آتا هم یکی از مشهورترین ایرلاین های ایرانی است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت می‌کند. این شرکت از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس استفاده می‌کند و برای سفرکردن به نقاط مختلف کشور گزینه خوبی است. 
البته آتا به مسیرهای خارجی هم سفر می‌کند. برای رفتن به استانبول می‌توانید از این ایرلاین بلیط تهیه کنید. شرکت آتا هم مسافران زیادی را در طول هفته جابه‌جا می‌کند و قیمت بلیط‌هایش مناسب و اقتصادی‌اند. 
۹. ایرلاین تابان 
برای رزرو بلیط هواپیما داخلی به شرکت تابان هم نیم‌نگاهی داشته باشید. این شرکت هم در دهه ۸۰ شمسی شروع به کار کرده و تعداد پروازهایش در طول هفته و ماه زیاد هستند. هواپیماهایی که در خدمت این ایرلاین پرواز می‌کنند هم ظرفیت زیادی دارند. 
همه این‌ها باعث می‌شود که مسافران ایرلاین تابان زیاد باشند و برای همین دست شرکت مذکور در کنترل قیمت بلیط‌ها و عرضه اقتصادی‌شان بازتر از شرکت‌های دیگر است. برای ترتیب‌دادن سفری اقتصادی می‌توانید با تهیه بلیط آنلاین هواپیما از شرکت تابان، سفر خوبی برای خود تدارک ببینید. 
۱۰. شرکت هوایی سپهران 


alt: شرکت هوایی سپهران

سپهران از جدیدترین ایرلاین‌های ایرانی است که ناوگان هوایی‌اش ۷ فروند هواپیما دارد. سپهران در مسیرهای پرتردد و پرطرف‌داری مانند تهران‌-مشهد پرواز دارد و مسافران زیادی ترجیح می‌دهند که با سرویس‌های این شرکت پرواز کنند. 
امکانات خوب و قیمت مناسب بلیط باعث شده که افراد زیادی برای رزرو بلیط هواپیما داخلی به‌سراغ ایرلاین سپهران بروند. برای سفر به شیراز، بوشهر، کیش و قشم هم می‌توانید نیم‌نگاهی به این ایرلاین داشته باشید. 
خرید ارزان بلیط از ایرلاین‌های ایرانی؛ چند نکته مهم 
یادتان باشد که برخی از شرکت‌های هوایی مانند موارد موجود در این مقاله به‌واسطه تعدد پروازها، ظرفیت زیاد هواپیماها و درخواست بالای مسافران برای استفاده از خدماتشان امکان ارائه قیمت‌هایی اقتصادی دارند. علاوه بر اینکه شناخت این‌ها می‌تواند راهی برای مدیریت بهتر هزینه‌های سفرهای هوایی باشد، راه‌های دیگری هم برای خرید مقرون‌به‌صرفه بلیط وجود دارد: 

با کمی دقت و آگاهی می‌توانید هزینه بلیط هواپیمایتان را بهتر مدیریت کنید. این روزها که هزینه‌ها بسیار زیادتر از قبل شده است، خرید هوشمندانه و آگاهانه می‌تواند نقش مهمی در مدیریت درست هزینه‌های زندگی از جمله سفر و پرواز داشته باشد. 
در آخر 
خرید آسان بلیط پرواز در کنار قیمت مناسب باعث می‌شود که بیشتر و با خیال راحت‌تر سفر کنید. زمانی که بتوانید مدیریت هزینه بلیط را در دست بگیرید، امکان اینکه برنامه‌های بیشتری برای رفتن به مقاصد داخلی و خارجی بچینید هم بیشتر می‌شود. شرکت‌هایی که برای رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی معرفی شدند از خوش‌سابقه‌ترین‌های بازار ایران هستند. این شرکت‌ها با داشتن مسافران پرتعداد و پروازهای متعدد در طول هفته می‌توانند در قیمت‌گذاری منعطف‌تر عمل و هزینه‌ها را اقتصادی‌تر به مسافران خود اعلام کنند. 
 


کد مطلب: 452638

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/452638/کدام-ایرلاین-ها-بلیط-هواپیما-ارزان-تر-می-فروشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1