تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۴۵۲۵۲۱
تیلور خشمگین و آماده برگشته بود

ناکامی یزدانی مقابل حریف دیرینه، قرار به نبرد بعد

۱
۰
ناکامی یزدانی مقابل حریف دیرینه، قرار به نبرد بعد
کبنا ؛دیوید تیلور با سه خاک حسن یزدانی را با نتیجه 7-1 شکست داد و به قهرمانی رقابتهای کشتی آزاد جهان رسید.
به گزارش کبنا، دیوید تیلور ستاره امریکایی وزن ۸۶کیلوگرم با پیروزی هفت بر یک برابر حسن یزدانی، این پهلوان کشتی آزاد ایران را شکست داد تا پیروزی‌هایش برابر حریف ایرانی به عدد چهار برسد.
تیلور در مسابقه امروز با بدنی کاملا آماده و شیوه تهاجمی از ابتدای کشتی مقابل یزدانی حاضر شد و در شرایطی که با آنالیز عالی مقابل حملات یزدانی ایستادگی می‌کرد در هر یورش یزدانی دست خود را به پای او می‌رساند تا این فوق ستاره کشتی جهان را در خاک خود بنشاند.
             
بهترین شانس یزدانی برای پیروزی در فینال موقعیتی بود که برای کنده‌کشی در اواخر مسابقه به دست آورد اما تیلور که قرص روی تشک چسبیده بود از جای خود تکان نخورد تا یزدانی در تاباندن او و جبران امتیازات عقب افتاده ناکام بماند.


یزدانی و تیلور پیش از این ۴ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته بودند که تیلور در جام جهانی کرمانشاه، مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست و فینال المپیک ۲۰۲۱ توکیو موفق به شکست یزدانی شده بود اما یزدانی نیز در آخرین دیدار رو در رو در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ، موفق به شکست دیوید تیلور شده بود.
زیرگیری‌های برق آسا کلید پیروزی تیلور در این نبرد بزرگ و تمام نشدنی بین این دو کشتی گیر فوق کلاس جهان بود؛ دو کشتی‌گیری که با پیروزی‌های سریع مقابل حریفان به فینال رسیده و همه دست‌اندرکاران کشتی را در انتظار رقابت خود گذاشتند.

تیلور در این مبارزه بسیار با برنامه‌تر از یزدانی کار کرد و برای تک تک حرکات او برنامه داشت و در نهایت با زیرگیری های خود امتیازات لازم را بدست آورد و قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم جهان شد. تیلور تایم اول را ۲ بر یک و در نهایت ۷ بر یک پیروز شد.
تیلور همانطور که گفته بود برای جبران شکست سال گذشته یک سال تلاش کرده و مزد خود را در این نبرد گرفت. او بعد از اتمام وقت کشتی فریاد بلندی زد و سپس به سمت یزدانی آمد و شانه رقیب دیرینه خود را بوسید تا نشان بدهد همانطور که می‌گوید احترامی بزرگ برای این پهلوان ایرانی قائل است.
با دو شکست امامی و حسن یزدانی مقابل حریفان امریکایی حالا کشتی آزاد ایران طلای خود را در نبرد روز آینده کامران قاسم‌پور جستجو خواهد کرد. کشتی‌گیری که امروز با نمایش‌های قدرتمندانه به فینال رسید و فعلا شانس اول طلای ایران محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با این قدرت بدنی شکست تیلور خیلی سخت وشاید هم غیره ممکن.یزدانی حرفی برای گفتن نداشت
45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
فایل های مرتبط
1