کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

از قطار کند تغییر بخشداران تا عدم رضایت از انتصابات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

19 شهريور 1401 ساعت 21:59

با وجود اینکه یک سال از عمر دولت جدید می‌گذرد، اما هنوز برخی از بخشداران بازمانده از دولت قبلی تغییر نکرده‌اند و حکم فرمانداران کهگیلویه و چرام نیز تعیین تکلیف نشده است.


با وجود اینکه یک سال از عمر دولت جدید می‌گذرد، اما هنوز برخی از بخشداران بازمانده از دولت قبلی تغییر نکرده‌اند و حکم فرمانداران کهگیلویه و چرام نیز تعیین تکلیف نشده است.
به گزارش کبنا، با تغییر دولت‌ها، به تدریج بدنه مدیریتی و مدیران میانی استان‌های مختلف کشور نیز تغییر می‌کنند. این تغییرات برای همسویی هرچه بیشتر مدیران با سیاست‌ها و اهداف دولت حاکم است.
مدیران بازمانده از دولت قبل به دلیل تفاوت موضع، با سیاست‌های دولت جدید همسو نیستند و معمولاً نمی‌توانند به پیشبرد اهداف اجرایی دولت جدید کمک کنند.
با وجود اینکه عمر دولت قبلی تمام شده و یک سال از دولت جدید نیز می‌گذرد هنوز بسیاری از بخشداران آن دولت در کهگیلویه و بویراحمد تغییر نکرده‌اند.
هنوز تغییری در 5 بخشدار در شهرستان کهگیلویه صورت نگرفته است. حتی بخشدار مرکزی بویراحمد نیز امروز رسماً معارفه شد. از سوی دیگر، گفته می‌شود بخشدار دیشموک انگیزه‌ای برای انجام امور ندارد. چرا که بیم آن دارد هر لحظه تغییر کند. زیلایی نیز بدون بخشدار است.
از طرف دیگر، فرمانداران کهگیلویه و چرام نیز سرپرست هستند و حکم فرمانداری آنها هنوز تأیید نشده است.
این وضعیت باعث شده است که برخی از اختلال‌ها در عملکرد اجرایی این بخشداران به وجود بیاید.
با وجود اینکه برخی از نمایندگان مجلس در انتصابات دخالت می‌کنند، اما گویی خبری از این اختلالات به وجود آمده ندارند و وظیفه ذاتی آنها که نظارت است را کمتر در این زمینه می‌بینیم.
از این رو انتظار می‌رود برای پیشبرد هر چه بیشتر امور، به این وضعیت سامان داده شود.
گفتنی است برخی از انتصابات صورت گرفته در استان نیز نه مورد رضایت نمایندگان بوده است و نه مورد رضایت مردم. کبنانیوز در آینده با جزئیات بیشتری به این موضوع می‌پردازد. 


کد مطلب: 452332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/452332/قطار-کند-تغییر-بخشداران-عدم-رضایت-انتصابات-اخیر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1