تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۰۹۷۸
کبنا گزارش می‌دهد

سیل در یاسوج / حرکت وحشتناک حجم زیاد آب در پیاده‌روها، بلوار ارم و جلوی بیمارستان شهید جلیل / فیلم نجات پسر توسط پدر در دل آب‌های خروشان / آب تمام دار و ندار میوه فروش سیار را برد / اوج فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد امشب است / مردم مراقب باشند / آب یاسوج گل آلود شد (+ فیلم و تصاویر )

۲
۴
سیل در یاسوج / حرکت وحشتناک حجم زیاد آب در پیاده‌روها، بلوار ارم و جلوی بیمارستان شهید جلیل / فیلم نجات پسر توسط پدر در دل آب‌های خروشان / آب تمام دار و ندار میوه فروش سیار را برد / اوج فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد امشب است / مردم مراقب باشند / آب یاسوج گل آلود شد (+ فیلم و تصاویر )
کبنا ؛
بارندگی شدیدی عصر روز دوشنبه 10 مرداد 1401 در یاسوج سیل به راه انداخت و حجم زیادی از آب معابر این شهر را در برگرفت، بطوریکه آب فضای کسب و کار برخی از مغازه‌داران و فروشگاه‌ها را مملو از گل و لای کرد.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص بارندگی سیل آسا در شهرستان بویراحمد گفت: بارش‌ها در چهار بخش و دهستان‌های شهرستان بویراحمد با شدت و ضعف ادامه دارد و دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه مردم از مراجعه به شهر یاسوج خودداری کنند افزود: مراجعه مردم به شهر ترافیک سنگینی را ایجاد کرده که درخواست می‌کنیم مردم در این زمینه همکاری کنند و از مراجعه به شهر یاسوج خودداری کند تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.
   
اوج فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد امشب است

مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوج فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد امشب است.
رضا کاکاوند عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سامانه منسونی از پنجشنبه در همه نقاط استان بارندگی داشت و امروز نیز در دهدشت، سی سخت و یاسوج بارش سنگین باران را داشتیم.
وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه به صورت بارش شدید باران طی ساعات آینده تا بامداد فردا ادامه دارد، گفت: فردا از شدت فعالیت این سامانه در استان کاسته می‌شود و اواخر وقت فردا فعالیت این سامانه در استان به پایان می‌رسد.
کاکاوند تصریح کرد: مردم طی امروز و فردا از تردد غیر ضروی خودداری کرده و با توجه به آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها، از حضور در مناطق سیل زده خودداری کنند.
وی افزود: آبگرفتگی معابر در شهر یاسوج شدید است و برای ساعات آینده سامانه بارشی همچنان فعالیت دارد.
 

   سیل آبشاری در بلوار ارم یاسوج
 
آب
یاسوج گل آلود شد/ خروج منبع چندین منطقه از مدار توزیع

 آب مناطق محمودآباد، بلوار بویراحمد، ابوذرها، راهنمایی و چند نقطه دیگر از شب گذشته دچار گل آلودی و تغییر حالت به رنگ قهوه‌ای شد.
بر همین اساس مدیر آب و فاضلاب بویراحمد با تأیید گل آلود شدن آب در برخی مناطق، گفت: آب چند نقطه شهر یاسوج از دو چشمه تأمین می‌شود که یکی از چشمه‌ها گل آلود شد.
علمدار آرمین افزود: با هدف حفظ سلامت مردم، آب از مدار توزیع خارج، عملیات شستشوی مخزن و کلر زنی آغاز و با کلر زنی آب تا ساعت ۲ دوشنبه وارد مدار می‌شود.

    

استان همچنان در وضعیت هشدار قرمز است/ به حاشیه رودخانه‌ها نروید
 مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان همچنان در وضعیت هشدار قرمز قرار دارد و مردم برای حفظ جان خود به حاشیه رودخانه ها نروند.
 علی رضا نیک روز عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: استان به لحاظ هواشناسی همچنان در وضعیت هشدار قرمز است و هم استانی‌ها در تمام نقاط و عشایر محترم اولویت را حفظ جان خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه برآورد خسارت در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: مردم با توجه به اینکه امکان ریزش حاشیه روخانه ها وجود دارد، برای تهیه فیلم و عکس به کنار رودخانه‌ها نروند چرا که متأسفانه چند هم وطنان در دیگر استان‌ها به این صورت جان خود را از دست دادند.
نیک روز تصریح کرد: مردم خونسردی خود را حفظ کرده و به جای امن پناه ببرند و در صورت آب گرفتگی منازل، اولویت را حفظ جان خود قرار دهند.
وی افزود: استاندار اکنون در شهر یاسوج در سطح شهر حضور داشته و خیابان‌ها را رصد می‌کنند و متناسب با مشکل اقدامات انجام می‌شود.
نیک روز اظهار داشت: بارندگی همه استان را در برگرفته و شدت آن در نقاط مختلف متفاوت است.
برچسب ها :
هواشناسی ایران سامانه بارشی ورود سامانه بارشی بارش باران بارش برف و باران بارندگی پیش بینی وضع هوا هواشناسی راه های ارتباطی دیشموک راه های ارتباطی پیش‌بینی بارش برف و باران سازمان هواشناسی کشور آذربایجان غربی آذربایجان شرقی کردستان کرمانشاه زنجان قزوین استان گیلان مازندران گلستان استان البرز تهران اردبیل بوشهر فارس هرمزگان استان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شمال شهرستان بویراحمد میزان بارش هشدار هواشناسی شهرستان گچساران شهرستان باشت شهرستان دنا سی سخت دهدشت قلعه رئیسی دیشموک شهرستان لنده ارتفاعات دنا باشت شهرستان بهمئی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی شمال خراسان رضوی خراسان رضوی کاهش دما چهارمحال و بختیاری نقشه‌ های هواشناسی پیش بینی هوا پیش بینی وضعیت جوی چاروسا سیل آب گرفتگی یخ زدگی زنجیر چرخ بخش بوستان لیکک دشتروم سد تنگ سرخ بخش چیتاب چیتاب مه گرفتگی کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد کبنانیوز خلیج فارس دریای خزر بندرعباس هواشناسی بندر عباس زاگرس کوه های زاگرس خوزستان هواشناسی استان خورستان گرد و خاک اهواز گرد و خاک ریزگردها کاکان پیست اسکی کاکان منطقه کاکان کشاورزان کشاورزان و دامداران روستای منصورخانی کاکان حمزه خانی شهر سی سخت دمای هوا ایلام لرستان سیل در یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یاسوج را خدا کمک کرد با این شهردار ضعیف
Iran, Islamic Republic of
شهردار یاسوج باید سریعا و بدون فوت وقت استعفای خود را تسلیم شورای شهر نماید با این همه خسارات وارده به مردم خجالت میکشیم که در پایتخت طبیعت سیل ویرانگر ناشی از بی تدبیری شهردار را دیدیم.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1