کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد

هشدار قرمز هواشناسی برای ۴ استان و آماده باش هلال احمر / وضعیت قرمز کهگیلویه و بویراحمد

9 مرداد 1401 ساعت 22:28

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سازمان هواشناسی در طی‌امشب برای ۴ استان غربی کشور هشدار قرمز صادر کرده است و سازمان امداد و نجات نیز در آماده باش قرار دارد.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سازمان هواشناسی در طی‌امشب برای ۴ استان غربی کشور هشدار قرمز صادر کرده است و سازمان امداد و نجات نیز در آماده باش قرار دارد.
به گزارش کبنا، مهدی ولیپور با اشاره به شمار کشته‌شدگان سیل در کشور که به ۶۹ نفر رسیده گفت: عملیات امداد در ۱۵ استان سیل‌زده ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در بیش از هزار و ۸۶ شهر، روستا و مناطق مختلف عملیات امداد صورت گرفته است، گفت: حدود هزار و ۶۰۰ نفر از طریق راه‌های مختلف زمینی و هوایی نجات داده شدند و به مناطق امن انتقال یافتند.
ولیپور ادامه داد: از اول مرداد به حدود ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در ۲۴ استان کمک‌رسانی شده است و ۳۷ مصدوم هم به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بالغ بر شش هزار نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند که بیشترین اسکان اضطراری در استان سیستان و بلوچستان و اصفهان انجام شده است.

ولیپور افزود: هم اکنون حجم بیشتر عملیات در محدوده زرین دشت فیروزکوه، رفسنجان استان کرمان، محدوده دزفول استان خوزستان، جنوب استان فارس و مناطق عشایر نشین چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تأکید کرد: سازمان هواشناسی درطی‌امشب برای برخی از مناطق از جمله شمال خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و فارس هشدار قرمز اعلام کرده است و سازمان امداد و نجات نیز در آماده باش قرار دارد.


کد مطلب: 450947

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/450947/هشدار-قرمز-هواشناسی-۴-استان-آماده-باش-هلال-احمر-وضعیت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1