کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

درگیری کارکنان اداره‌کل کار کهگیلویه و بویراحمد / طرف توهین کننده همان روز مدیر روابط کار شد

2 مرداد 1401 ساعت 21:54

یکی از کارکنان به بازرس کار که وظیفه‌اش صیانت از نیروی کار و حسن اجرای قانون است، می‌گوید؛ در فلان واحد تولیدی نیروهای اتباع خارجی مشغول هستند، باید آنها اخراج شوند تا نیروهای بومی و ایرانی جایگزین شود و همین حرف حساب باعث تنش و درگیری می‌شود.


اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ کننده اشتغال، متولی و مسئول صیانت از نیروی کار و حسن اجرای قانون کار است، متأسفانه این اداره‌کل اخیراً دچار حواشی زیادی شده، بطوریکه رسانه‌ها از صدور مجوزهای بی‌حساب و کتاب و برخی ایرادات و اشکالات بوجود آمده در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطالب متعددی را منتشر کرده‌اند. تمامی این مسائل را که کنار بگذاریم، همدلی و وحدت میان کارکنان و وجود یک برنامه دقیق و کارشناسی شده بهره‌وری را در یک اداره بالا می‌برد. چیزی که در این اداره‌کل مورد خدشه قرار گرفته است.
بنا بر این گزارش، اخیراً در فضای مجازی فیلمی دست به دست می‌چرخد که نشان می‌دهد؛ برخی از کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بر روی یک مسئله کاری اختلاف پیدا می‌کنند و کار به جایی می‌رسد که آنها فحش‌های رکیکی را نسبت به هم روا می‌دارند.
در ادامه مدیرکل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که وظیفه‌اش حل و فصل اختلافات میان کارکنان و ایجاد روحیه وحدت و برداری است برای یکی از طرفین دعوا حکم معاونت روابط کار صادر می‌کند.
این در حالی است که کسی که متولی مدیر روابط کار است باید از سعه صدر و آستانه تحمل بالایی برخوردار باشد تا بتواند میان دو نیروی کار و یا اختلاف میان کارگر و کارفرما را به خوبی مدیریت کند. با این شرایط فردی که اینگونه در برابر یک سخن ساده از «کوره در می‌رود» و پرخاشگری و ناسزا می‌گوید؛ آیا در ادامه قادر به رفع اختلاف میان دو نیروی کار است.
گفته می‌شود؛ یکی از کارکنان به بازرس کار که وظیفه‌اش صیانت از نیروی کار و حسن اجرای قانون است، می‌گوید؛ در فلان واحد تولیدی نیروهای اتباع خارجی مشغول هستند، باید آنها اخراج شوند تا نیروهای بومی و ایرانی جایگزین شود و همین حرف حساب باعث تنش و درگیری می‌شود.

فیلم در دفتر کبنانیوز موجود است.

بیشتر بخوانید:

شکل‌گیری شبکه فساد صدور مجوز مشاغل خانگی / مجوزهایی که کیلویی صادر می‌شوند


بازی با کلمات و فرار رو به جلو واعظی‌زاده؛ هم پول برگشت خورده و هم به کارمندان تسهیلات داده شده است / مصرف نشدن اعتبارات، همان برگشت اعتبارات است / آقای مدیرکل باجگیران را معرفی کن! / با برچسب‌زنی نمی‌توان مطالبه‌گران را خاموش کرد


کد مطلب: 450702

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/450702/درگیری-کارکنان-اداره-کل-کار-کهگیلویه-بویراحمد-طرف-توهین-کننده-همان-روز-مدیر-روابط

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1