کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز تغییرات در اداره‌کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد؛

انتصاب دو معاون جدید در اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

5 تير 1401 ساعت 13:11

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت گردشگری و توسعه مدیریت را منصوب کرد.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت گردشگری و توسعه مدیریت را منصوب کرد.
  به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، با حکم سعید طالبی‌پور، فرشید کرمی از کارشناسان با تجربه و سابقه حضور در کنفرانس بین‌المللی گردشگری کشور ژاپن، مسئول واحد نظارت بر آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی، کارشناس مسئول امور نمایشگاهای گردشگری اداره کل را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری منصوب و از خدمات محمد حسین زاده معاون پیشن که تلاش‌های خوبی برای ارتقاء توسعه و رونق صنعت گردشگری استان انجام داده بود، تقدیر شد.
 همچنین در حکمی دیگر جناب آقای مسعود میرپور زاده از کارشناسان باتجربه حوزه اداری و مالی اداره کل و اداره میراث فرهنگی شهرستان گچساران به عنوان سرپرست جدیدمعاونت توسعه و مدیریت اداره کل منصوب شد.
 قریب به دوسال است که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بدون داشتن معاونت توسعه مدیریت اداره می‌شود.





کد مطلب: 449578

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/449578/انتصاب-دو-معاون-جدید-اداره-کل-میراث-فرهنگی-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1