تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۴۹۳۵۳
در سفر به استان البرز مطرح شد

وزیر اطلاعات: همه تلاش دولت بهبود وضعیت زندگی مردم است

۱
۰
وزیر اطلاعات: همه تلاش دولت بهبود وضعیت زندگی مردم است
کبنا ؛وزیر اطلاعات گفت: تمام همت و تلاش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم، هرچه زودتر بهبود یابد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز دوشنبه (۳۰ خردادماه) در سفر به استان البرز و در دیدار با امام جمعه کرج با اشاره به اجرای طرح شجاعانه و موثر دولت مردمی و انقلابی در عادلانه کردن یارانه‌ها، گفت: با وجود همه سختی‌ها، این طرح اجرا و جلوی بسیاری از رانت‌ها و فساد‌ها در کشور، گرفته شد. 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه وظیفه جهادی مسئولان، رفع گرفتاری مردم است، افزود: دلسوزان نظام وظیفه دارند با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی، خدمت فوق العاده‌ای به مردم ارائه کنند.
وی با اشاره به رویکرد دولت آیت الله رئیسی، تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم، هرچه زودتر بهبود یابد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان و مسئولان با همراهی مردم است که امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم می‌توانند با روشنگری و بصیرت افزایی، نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.
وزیر اطلاعات به نقش ائمه جمعه و ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان و امید آفرینی در جامعه نیز اشاره و بر تداوم آن، تاکید کرد.
آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز دراین دیدار بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی، تعامل و شناخت مسائل، شیطنت‌های دشمنان را شناسایی و مانع نفوذ شد.
وی افزود: باید برای حل مشکلات با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرد.
امام جمعه کرج با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی، تحرکات دشمنان را زیر نظر دارند، گفت: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و از همه توطئه‌ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی سربازان امام زمان (عج)، افزود: امنیت کنونی کشور مرهون جان فشانی‌ها، اقتدار و توان نیرو‌های مسلح و امنیتی است.
وزیر اطلاعات سپس با حضور در شورای تامین استان به تلاش‌های دشمنان برای نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور اشاره کرد و گفت: بودجه سرویس‌های جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است.
وی به فشارها، تحریم ها، برخورد‌ها و فضاسازی‌های مطبوعاتی، رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: اقتدار و عزت ۴۳ ساله در حالی به وجود آمده که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترور‌های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده‌اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فداکاری نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده‌اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند.
وزیر اطلاعات به خواسته ها، اعتراضات و مطالبات مردم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در خیلی موارد، مطالبات مردم به حق و مورد قبول مسوولان است و دولت نیز خود را به عنوان خدمتگزار، موظف می‌داند شرایط تحقق مطالبات را متناسب با شان، منزلت و حرمت مردم، فراهم کند.
وی وجود اقوام، ادیان و مذاهب در استان البرز را فرصت و مزیتی مهم برشمرد و گفت: با کمک مردم استان و بسیج همگانی می‌توان امنیت پایدار و مردمی را تداوم بخشید.
عبداللهی استاندار البرز نیز در این نشست به برخی مشکلات استان همچون زیرساخت‌های عمرانی، آب و برق و حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن مصوبات و تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، این مشکلات رفع شود.
درادامه این نشست مدیرکل جدید اطلاعات معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.
گفتنی است؛ وزیر اطلاعات در پایان سفر یک روزه با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات به تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستور رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم را صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نیستانک
Iran, Islamic Republic of
سلام: بنظر حقیر هیچ دولتی فقر و تنگدستی ملتش را نمیخواد. مانند پدر و مادری که بدبختی اولاد را نمیخواد.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1