کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پست اینستاگرامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با هشتک #تحقق_شعار_عدالت؛

بدهکاری میلیاردی بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد / بیمارستان‌های استان هیچ کدام پد هلیکوپتری ندارند / سیاسیون به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها سلامت مردم را در اولویت قرار دهند

27 خرداد 1401 ساعت 11:56

محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: سلامت مقوله‌ای است که مؤلفه‌های زیادی بر آن مؤثرند؛ رسانه‌ها، سیاسیون، خیرین و هر که می‌تواند به دانشگاه علوم پزشکی و سلامت مردم استان کمک کند. به امید روزی‌که به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها سلامت مردم اولویت باشد.


 طی انتشار تصویری از کودک ۸ ساله دچار سوختگی شدید، ریاست دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سیاسیون و خیرین، برای ارتقا سلامت مردم، درخواست کمک کرد.
به گزارش کبنا، محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  با هشتک #تحقق_شعار_عدالت__سلامت با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر، نوشت: «بیمار کودک هشت‌ساله دچار سوختگی شدید ۸۰ درصد و سوختگی تنفسی طی ۲ پرواز توسط پرسنل خدوم فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و اورژانس هوایی به سمیرم و سپس اصفهان منتقل گردید. از زحمات پرسنل بیمارستان و فوریت‌های پزشکی استان تشکر ویژه می‌نمایم. اما بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و مخصوصاً مرکز استان قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار هستند و ما در هیچ بیمارستانی پد هلیکوپتری نداریم و این بیمار باید در فرودگاه یاسوج و طی ترافیک شهری و زیر دستگاه تنفس مصنوعی با هلی‌کوپتر اورژانس انتقال یابد.

سلامت مقوله‌ای است که مؤلفه‌های زیادی بر آن مؤثرند؛ رسانه‌ها، سیاسیون، خیرین و هر که می‌تواند به دانشگاه علوم پزشکی و سلامت مردم استان کمک کند. به امید روزی‌که به‌جای پرداختن به حاشیه‌ها سلامت مردم اولویت باشد.»



 


کد مطلب: 449206

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/449206/بدهکاری-میلیاردی-بیمارستان-های-کهگیلویه-بویراحمد-استان-هیچ-کدام-پد-هلیکوپتری-ندارند-سیاسیون-به-جای-پرداختن-حاشیه-ها-سلامت-مردم-اولویت-قرار-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1