تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۴۸۵۶۷

واکنش‌ها به اهانت فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا(ع)

۲۷۳
۹۹
واکنش‌ها به اهانت فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا(ع)
کبنا ؛تصاویری از پوستر و نمایی از فیلم «عنکبوت مقدس» منتشر شد که به خاطر توهین به امام رضا(ع) خشم کاربران را به همراه داشت. در نمایی از این فیلم و همچنین پوستر تازه منتشر شده آن نام فیلم یعنی عنکبوت مقدس روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا(ع) نمایش داده می شود و این حس را به مخاطب القا می کند که گویی در حال تماشای یک تار عنکبوت بزرگ است. فعالان فرهنگی و رسانه‌ای در واکنش به این اتفاق و اهانت این فیلم به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) که عزیزترین داشته و باور مردم ایران و شیعیان است، اعتراض خود را نشان دادند.  آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات هم با انتشار تصویری از حرم حضرت رضا(ع) و نوشتن مصرعی از شعر محمد حسین ملکیان به این اتفاق واکنش نشان داد. دانیال معمار سردبیر همشهری  در توئیتی نوشت: «از دادن جایزه به امیرابراهیمی خوشحال هستید؟ ضد دینی بودن فیلم «عنکبوت مقدس» به کنار، با ضد ایرانی بودنش چطور کنار آمدید... .»
سیدمهدی دزفولی فعال رسانه ای نیز نوشت: «فیلم عنکبوت مقدس متاسفانه فیلمی کاملا ضد ایرانی و ضد اسلامی هست و توجیه کننده احساسی برای تحریم های بیشتر ایران. متاسفانه ایرانیانی که از این دست اقدامات حمایت یا در این کارها مشارکت می کنند، تسهیل‌ کننده فشار بیشتر بر مردم و کشور هستند.» همچنین تبریک محمدعلی ابطحی به بازیگر این فیلم برای گرفتن جایزه کن با واکنش تند برخی کاربران مواجه شد. حامد عسگری از چهره‌های فرهنگی با انتشار یک استوری نوشت: «امام رضا(ع) مهربان‌تر از این حرفاست که برشما غضب بگیرد، من هم فحش و توهینی نمی‌کنم. مهربان‌ترین آقای جهان را خیلی ارزان فروختید.» کاربر دیگری با اشاره به تحریف های جدی در روایت ماجرای قتل های موسوم به قتل های عنکبوتی سعید حنایی این فیلم را تلاشی برای ارتباط دادن مذهب بااین قتل ها و فاقد ارزش استنادی و حتی سینمایی دانست.
حمله جرثومه‌های فساد به ارزش‌های اسلامی-ایرانی عنکبوتی که برای کن مقدس است

کیهان هم در مطلبی نوشت: جشنواره کن فرانسه که به خاطر رویکرد نژادپرستانه و تبلیغ سیاسی با انتقاداتی مواجه شد، در جهت همین رویکرد به استقبال یک فیلم ضعیف ضدایرانی و ضداسلامی رفت!
هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم کن در فرانسه، روز گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جایزه به برگزیدگان تمام شد. این دوره از جشنواره کن نیز مانند دوره‌های اخیر آن، بیش از هنر و سینما به سمت تبلیغ سیاسی و ایدئولوژیک رفت. آنچنان‌که مراسم افتتاحیه این جشنواره با پخش پیام تصویری زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین برگزار شد. اتفاقی که واکنش انتقادآمیز ژان لوک گدار کارگردان نامدار فرانسوی را برانگیخت که در مصاحبه با روزنامه لیبراسیون گفت: «[جشنواره] کن هم یک سلاح تبلیغاتی است. آن‌ها هر چه باشد کارشان تبلیغ زیبایی‌شناسی غربی است.» و ایران امسال هم مثل همیشه هدف این سلاح تبلیغاتی قرار گرفته است. جشنواره کن 2022 نیز با همین رویکرد سیاست زده و ضدنژادی اقدام به انتخاب فیلم‌ها و سینماگران ایرانی زد. به این ترتیب که آثاری توهین‌آمیز علیه ایرانیان و دین اسلام را به عنوان نماینده سینمای ایران انتخاب کرد! بنابر اظهار نظر حاضران در جشنواره کن امسال، فیلم‌های ایرانی پذیرفته شده در کن 2022 بیش از قوت هنری و سینمایی به خاطر تصاویر ضدایرانی و ضداسلامی پذیرفته شدند.
یکی از این آثار، فیلم «عنکبوت مقدس» بود که بیش از فیلم سینمایی به عنوان یک تبلیغ تصویری علیه مردم ایران و دین اسلام، قابل ارزیابی است. فیلمی که توسط گروهی از ایرانیان ترک وطن کرده در اردن ساخته شده است. بنابر گزارش‌های رسیده از کن، این فیلم تصویری به شدت مشمئزکننده از هموطنانمان نمایش می‌دهد؛ اما آنچه در فیلم «عنکبوت مقدس» برجسته‌تر است، محتوای ضداسلامی فیلم و تصویرسازی غیرانسانی این فیلم از مردم متدین ایران است. فیلم «عنکبوت مقدس» یک سوژه تکراری را دستمایه خودش قرار داده است. این فیلم درحالی موضوع یک قاتل زنجیره‌ای را انتخاب کرده که یک فیلم ایرانی دیگر نیز با همین موضوع و با نامی تقریباً مشابه، سال قبل روی پرده سینماهای کشورمان رفت. نکته قابل تأمل این است که کارگردان فیلم مذکور نیز قبلاً نسبت به این سرقت سوژه توسط همکار ترک وطن کرده‌اش اعتراض نموده بود. فیلم «عنکبوت مقدس» رفتار یک قاتل زنجیره‌ای که در أثر اختلال روانی اقدام به قتل می‌کرد را به ارزش‌های ایرانی- اسلامی نسبت داده است! تا آنجا که بی‌بی سی فارسی، با تیتر «قتل زنان به نام خدا» به استقبال این فیلم رفته است!
جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن 2022 به بازیگر این فیلم که یک مهاجر سابقاً ایرانی است اعطا شد و او در سخنان خود از درد و رنج مردم ایران و بخصوص آبادان عزیز گفت. او علی‌رغم اینکه در تمام این سال‌ها هیچ محدودیتی برای سفر به ایران نداشته ترجیح داده هرگز به ایران بازنگردد و درنتیجه سال‌هاست در انتخابی خودخواسته ارتباطی با مردم ایران نیز ندارد که اکنون داغدار رنج و درد آنها باشد! بر این اساس بهتر بود در تریبون این جشنواره از مشکلات و دردسرهای جامعه مهاجران در اروپا سخن می‌گفت. مشکلاتی که خودش در تمام این سال‌های سختی و بیکاری از نزدیک لمس کرده و طعم شهروند درجه دو بودن را چشیده است. برای مثال فقط کافی بود اعتراف ماه گذشته پاپ فرانسیس (رهبر کاتولیک‌های جهان) را به زبان بیاورد که گفت: «ما نژادپرست هستیم. و این بد است، این واقعیت که بسیاری از کشورها بیشتر از پناهندگان اوکراینی جنگ زده استقبال می‌کنند تا پناهندگان سایر نقاط جهان، نامی ندارد جز نژادپرستی.» مسلماً این درد بسیاری از مهاجران از جمله خود او در جامعه اروپا بود و مسلماً با تکرار سخنان پاپ در جشنواره پناهندگی‌اش لغو نمی‌شد اگرچه ممکن بود دیگر به عنوان یک ایرانی (!) در جشنواره‌های غربی مطرح نشود. البته از کسی که برای ارتزاق روزانه‌اش مجبور به بازی در فیلمی ضدایرانی شده که نه تنها ایران بلکه حتی طعنه به بارگاه امام مهربان ایرانیان و شیعیان در مشهد را نیز روا می‌دارد؛ انتظار این حد از آزادگی بیجاست.

نظر اغلب منتقدین و کارشناسان سینمایی در کن، بازیگران دیگر بوده ولی جایزه را به بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» دادند چون روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده بودند اما به دلیل ضعف فیلم، نمی‌توانستند جایزه بهترین فیلم یا کارگردانی را به آن بدهند و برای اینکه این فیلم ضدایرانی و ضداسلامی را مطرح کنند، باید جایزه‌ای به آن می‌دادند که بازیگر مهاجر، به خاطر حاشیه‌هایی که در جشنواره ایجاد کرده بود مورد توجه قرار گرفت.
در قسمت دیگری از نمایش ضدایرانی کن عوامل یکی دیگر از فیلم‌های فارسی‌زبان برای هر چه بدبخت‌تر نشان دادن ایران و ایرانی گوی سبقت را در دروغ‌گویی از یکدیگر می‌ربایند. بازیگری که دیروز ادعا کرده بود شنای زنان در ایران ممنوع است و علی‌رغم دعوت مقامات فدراسیون شنای ایران برای تماشای مسابقات قهرمانی شنای زنان در کشورمان ترجیح داد سکوت کند و به روی خودش نیاورد، این بار مدعی خفقان شده و می‌گوید در ایران همه چیز ممنوع است و مردم هر روز از صبح تا شب مشغول جنگیدن با موانع هستند! و البته هیچ کس از او سؤال نکرد در صورت چنین خفقان و سرکوبی چگونه او توانسته در بیش از بیست فیلم و سریال نقش‌آفرینی کند، کتاب به بازار نشر بفرستد و از جشنواره‌های دولتی ایران جایزه دریافت کند!؟ و اصلاً در صورت چنین خفقانی چه‌طور علی‌رغم این اظهارات رادیکال و خلاف واقعش در خارج از مرزها، آزادانه در داخل ایران رفت و آمد می‌کند!؟ او که در این سخنان ادعای دلسوزی برای مردم ایران را دارد پیشتر حاضر به نقش‌آفرینی در پروژه‌ای شد که فساد مالی تهیه‌کننده‌اش در غارت اموال مردم از صندوق ذخیره فرهنگیان کاملاً آشکار شده بود. در واقع خانم بازیگر دستمزد میلیاردی‌اش را از اموال غارت شده فرهنگیان شریف ایران می‌گرفت و کاملاً از این موضوع مطلع بود. او این روزها در حالی سردمدار مبارزه با مفاسد اخلاقی در سینمای ایران شده و هشتگ #می_تو می‌زند که تا دیروز خودش و همفکرانش از بانیان پروژه #ما_بی‌غیرتیم بودند!

نمایش ضدایرانی کن با اجرای بازیگران فارسی‌زبانش پرده‌های مضحک دیگری هم دارد. آنجا که مشخص می‌شود یکی از فیلم‌های حاضر که از قضا جایزه بهترین بازیگر زن را هم گرفته متهم به سرقت از یک فیلم‌نامه ایرانی است و کارگردانش سعی داشته با تطمیع افراد سوژه را از آن خود کرده با دور زدن قانون، برایش مجوز بگیرد و در نهایت ناکام مانده و مجبور به فیلم‌برداری یواشکی و تصویربرداری در خارج از ایران می‌شود. و یا آنجا که دیگر فیلم فارسی‌زبان حاضر در جشنواره که جایزه منتقدان را گرفته به صورت کاملاً غیرقانونی و البته با همدلی مسئولان دولت قبل در ایران ساخته و به جشنواره کن فرستاده شده است. این حجم از فضای باز برای قانون شکنی بیش از آنکه نشانه آزادی در ایران باشد نشانگر هرج و مرج فرهنگی است.
اما تلخ‌ترین پرده نمایش ضدایرانی کن وقتی اتفاق افتاد که بازیگران این نمایش حتی برای یک بار حاضر نشدند با هم‌زبانان ایرانی‌شان هم‌دردی کنند و زبان به شکایت از اروپا و آمریکا به دلیل عدم پایبندی به تعهدات‌شان در قبال ایران و اعمال تحریم‌های غیرقانونی بگشایند. آن‌ها حتی به‌اندازه آلنا دوهان نماینده ویژه سازمان ملل در امور تحریم‌های یکجانبه، شرافت نداشتند تا در میان بدبخت‌نمایی‌های‌شان از مردم ایران فقط برای یک بار هم که شده انگشت اتهام را به سمت آمریکا و اروپا بگیرند و بگویند: «تحریم‌های یکجانبه آمریکا باعث نقض حقوق بشر می‌شود.» چون آن‌ها اصلاً با مردم ایران زندگی نمی‌کنند. آن‌ها نشان دادند بیگانه از ایران و ایرانی، سربازان غرب برای تحقیر مردم ایران هستند. ژان لوک گدارکارگردان فرانسوی راست می‌گفت: «جشنواره کن یک سلاح تبلیغاتی است» و مردم ایران باز هم هدف این سلاح قرار گرفتند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
زنیکه ی . خوک نجس
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای خوبیها سلام بر شما امام بزرگوار فرزند رسوالله چه می دانند مقام و منزلت شما بزرگواران را که چشمشان نابینا و گوششان ناشنوا است روزی همه ی عالمیان به این حقیقت پی خواهند برد و این زمان نزدیک است ایا یزرگی دریا را می شود انکار کرد،،، تقصیر ندارند این کوته فکران ،افق دیدشان وسیع نیست....( اللهم عجل لولیک الفرج )
Iran, Islamic Republic of
روزی به تن فروشی رسوا شد امروز رو روحش فروخت
Iran, Islamic Republic of
تو خدا نیستی که آدمها رو قضاوت می کنی
Iran, Islamic Republic of
سلام ای رامین اهوببخشید شمابخشنده هستین
ایمان
Iran, Islamic Republic of
دوستان که فیلم را ندیدین قصاوت نکنید. تنها پوستر فیلم که معلوم نیست چه کسی ساخته توهین هست. محتوای فیلم اصلا ربطی به مذهب ندارد و نوعی روانشناسی هست . خیلی از قتل ها به دلایل نگرش های تند مذهبی اتفاق می افتد و این یک واقعیت هست. هالیوود حتی به طور مستقیم مسیحیت را زیر سوال می‌برد و انتقاد میکنن. این وطیفه ماست که با نشان دادن آموزه های واقعی خودمان بفهمانیم که واقعیت چیست نه با برخورد رادیکالی و خشن.
دشمن جهل
Iran, Islamic Republic of
احمق
تلاش مزورانه ای میکنی برای روشن بین نشون دادن خودت
اما راه برعکس رو میری و نشون میدی که چیزی جز پِهن تو سرت نیست
چون عادت کردی دهنت رو باز کنی و مغزت رو تعطیل
کله پوک زنبکه داره میگه قاتل میرفته حرم به نوعی گزارش می داده
جدا از اون کل فیلم داره سعی میکنه ایرانی ها رو مشتی وحشیِ پر از عفده های جنسی نشون بده
مردشوی قیافتو ببره
جز حرف زدن فکر کن
موسی تو چرا دا ی از این فلیم حمایت میکنی خودت بکش بیرون خود امام جوابشون میده انشالله به زودی
Iran, Islamic Republic of
شما برو با رافت صحبت کن اگه حالیشون شد
United Arab Emirates
سلام
به نظر شما چطور باید توهین کنن؟ همین که پوسترش داره توهین میکنه کافیه که منظورشون رو برسونه.. پوستر چیزیه که پیام فیلم رو منتقل میکنم و یه نمای کلی ازش نشون میده، وگرنه اصلا چرا طراحی میشه؟
خودشون دارن مستقیم توهین میکنن و ما قبول نکنیم؟
Romania
کمی فکر کن حرف بزن .
هدف ساخت فیلم توهین به مقدسات و ایرانی .وسیاه نمایی است وگرنه کن به این فیلم بی محتوای در پیت جایزه نمیداد
آرمان
Iran, Islamic Republic of
عزیز فیلم رو کامل دیدیم. کلا این فیلم دروعه ووحتی اصل داستان رو هم تحریف کرده و طوری القا کرده که این قتل ها به دین و مذهب مربوطه. شما برو مستند عنکبوت که ماجرهی واقعی این قتل ها هست رو ببین و با داستان این سریال مقایسه کن ببین چقدر تحریفات بزرگ و هدف داری در این سریال مسخره بوجود اومده
Iran, Islamic Republic of
جوابشونو خود امام رضا میده انشاالله
Moldova, Republic of
خدا‌ازشون‌نگذره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اخیرن ما ایرانی ها چقدر برای غربی ها مهم شدیم؟! جایزه پشت جایزه، شیرین عبادی؟! شیرین عبادی، جایزه صلح؟! نوبل، اصغرآقا ها، اصغر فرهادی جایزه....، زر ابراهیم... که ایرانیا گوهم حسابش نمی‌کردن جایزه...، منتظر جوایز بعدی باشیم تا سایر فواحش فرهنگی و سیاسی کشورمون را بهتر بشناسیم
ملک تاج
Iran, Islamic Republic of
یک انسان باید آنقدر پست و دون شده باشد و پایین تر از حیوان قرار بگیرد که به خود اجازه دهد به مقدسات توهین کند ، البته دیگر اسم انسان به این موجود پست تعلق نمی‌گیرد. و این "هیچ" در سراشیبی قبر که رزق همه است تازه می‌فهمد که چه غلطی کرده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بالاخره که برمیگردین، زمین گرده عبی جون. عنکبوت نامقدس هم داریم!؟
Iran, Islamic Republic of
حرف اضافه نزن نون به نرخ روز خور
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
ی مشت ... مشت ...
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش کسانی که خود را به خواب زده اند کمی بیدار میشدند و به آنچه اطرافشان میگذرد به دقت بیشتر نگاه میکردند تا گول این افراد وطن فروش و خائن را نخورند
ای کاش...
United Kingdom
افرین بر تو که با کنایه حرفت را زدی
ای کاش و ای کاش
نهران
Iran, Islamic Republic of
برای پول شرفشون را میفروشتد
پویا
Iran, Islamic Republic of
اینا کارشون اینه اصلا از طرف غرب ماموریت دارند و دورگه هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شرففف؟! کدوم شرف.
لیلا حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
قبلا از آبروی مردم‌ ایران وفرهنگ ایران و... و وطن فروشی و... با شعار دلسوزی وهم دردی به عنوان پله ای برای رشد وترقی ورسیدن به مقاصد شخصی مایه می گذاشتن.
حالا کم آوردن‌ رفتن سراغ اعمه و معصومین و اعتقادات مذهبی هم وطن های خودشون.
جوایز وطن فروشی و هم وطن فروشی مبارک👏
Iran, Islamic Republic of
آفرین به شما
مریم
Iran, Islamic Republic of
خانم‌ زهرا امیر ابراهیمی جایزه وطن فروشی مبارک.
ممنون از تصویری که از اعتقادات مردم ایران نمایش دادید. 🙏
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین طور جایزه وطن فروشی را خانم کسب کردند
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر منافقین و وطن فروشان
Iran, Islamic Republic of
اللهم العن اول ضالم محمد وال ومحمد واخر تابع له الا ضالک
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ت
Iran, Islamic Republic of
الاهی آمین. خاک بر سرش زنکه کثافت
Iran, Islamic Republic of
ظالم و ذالک اینطوری نوشته میشه
Denmark
چرا اینقدر غلط غلوط نوشتید
یه پیام ساده تر انتخاب میکردید
Iran, Islamic Republic of
حداقل درست بنویس
United Arab Emirates
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا جانم به فدایت آقای غریبم آقای مهربانم توکه غریب القربایی توکه معین الضعفایی به ابی وامی بفداک کی پسر فاطمه آید که همه دردها وغصه ها بسرآید اللهم عجل لولیک الفرج مردم عزیز ایران بخدا ما ایرانی هستیم تو ایران زندگی میکنیم به خودمون بخاطر حمایت از اینها که بخاطر پول وطن فروشی میکنند تا تحریم دارو و مایحتاجون رو تمدید کنند ظلم نکنیم ماتو این کشوریم با حمایت اینها پول تو جیب این آدمها که قلبشون تارعنکبوتی بسته واداحمایت. از ایران میکنن درصورتی که جیبشون رو پر میکنن وجیب من و شما هر روز با فشارغربی ها وتحریمهای ظالمانه خالی وخالیتر
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرتون با این فیلمتون
Iran, Islamic Republic of
ننگ برشما ننگ برشما ننگ برشما خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
از شما بعیده چه دینی دارید ننگ بر شما
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این سلبریتی های حرام زاده را باید دار بزنی
Iran, Islamic Republic of
درست عین قاتلان داخل فیلم عمل کنی؟
Iran, Islamic Republic of
از یه زن که فیلم زنای محصنه خودشو همه ملت دیدن چه انتظاری بیسش از این دارید
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً لعنت به این
elahe rezaei
Iran, Islamic Republic of
کاش یاد بگیرید...
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سر مردم که فیلم و دیدن
Iran, Islamic Republic of
شمااول فیلم وببین بعدقضاوت وتوهین کنید
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
به نظرتون یک زن راضی میشه فیلم لحظات خصوصی اش پخش بشه؟؟؟چرا شما که ادعا داری فیلم لحظه خصوصی یک بانو ایرانی رو دیدی ؟؟؟اجازه گرفته بودی ای مسلمان ؟؟؟؟چرا به اون مذکری که فیلم یک بانو رو پخش کرد چیزی نمیگین ؟؟؟ بنده فیلم عنکبوت مقدس رو ندیدم و نه ضد اسلام هستم فقط مثل شما یک بانو رو با لحظات خصوصی که یک مردک پخش کرده قًاوت نمیکنم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرتون 😶 خیلی عوضی هستید اون دنیا جواب خواهید داد با خدا رو برو بشید ببینم اگر یک عمل پاک داشتین خدا قبول می کرد بری بهشت با جهنمیا محشور باشید
United Kingdom
تو مخاطبت کیه
United Kingdom
شرم اوره این زن. حالاازاینکه فیلمش پخش شده بودطلبکاربود
Iran, Islamic Republic of
شما که ادعا داری ،فیلم لحضات خصوصی یک زن را چرا دیدی خجالت نمیکشی؟؟؟؟؟؟؟ امثال شما این خانم رو از مملکتش روندید، شاید اگر نمی‌رفت در بیراهه نبود الان
نرگس بانو
Iran, Islamic Republic of
کسی مگر ادعا کرده که فیلم این زن را دیده؟ منم که ندیده بودم ولی میدونستم فیلمی که ازش درآمده بوده چه وضعی بوده.
Iran, Islamic Republic of
بنظرم درباره حریم خصوصی کسی صحبت نکنیم بهتره
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم‌همینطوره . در این مملکت همه قاضیند ... یه کم به خودمون بیاییم آیا خودمون کاملا بیگناهیم
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند !
باقی
Iran, Islamic Republic of
این ندیده
ولی این که پخش شده دلیل بر مهاجرت نیست
اگه دروغ بود میموند و پای حرفش می ایستاد
هوادار رضا
Iran, Islamic Republic of
گوه نخور لطفا
حسن
Iran, Islamic Republic of
حیف که این بی هویتها را باید بشناسیم کاش هیچ وقت این ها را نمی شناختیم
م
Europe
سلام
ضد دین بودنش به کنار با ضد ایرانی بودنش چطور کنار آمدید؟؟؟؟!!!!
یا باید گفت ضد ایرانی بودنش به کنار با ضد دینی بودنش چطور کنار آمدید
خا تو سر بعضی که حرف زدن هم بلد نیستن
United Kingdom
توکه بلدی حرف بزنی ، بزن
بزن بابا ، بزن بابا
محمد
United States
ضد ایرانی نیست/ یکم تحقیق کنید جای چرت گفتن
Iran, Islamic Republic of
تو نظرت و واسه خودت نگه دار احمق الهی امان رضا جواب تون و بده
Iran, Islamic Republic of
شما هم در مقاله تان به بیراهه رفتید غربی‌ها فرهنگ ایرانیان و مسلمانان برایشان اهمیتی ندارد
تا جشنواره کن هست باین داستان‌ها هستند
مسوولان فرهنگی حکومت و دولت ایران خیلی کوتاهی کردند که در ایران دو جشنوارهدقوی تر از فجر به نام‌های دیگر در فصول دیگر سال برگزار نکردند
جشنواره رشد و عمار هم عمومی نیست و به صنف خاصی اختصاص دارد
جای خالی کار فرهنگی سینمایی و زیربنایی زیاد احساس می‌شود
انتقادشما بی رمق است کاشکی قوی تر مینوشتی
وحیده
United States
هررو صبح با موانعی روبرو هستیم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر خودفروخته تان
امام رئوفی که حتی اهل سنت ویا دیگر ادیان هم به اون آقااحترام میزارن چرا من وتویی که همه زندگیمون امام مهربانیهاست خود فروخته شیم.واقعا....
Iran, Islamic Republic of
احسنت
امامی که حتی صهیونیست ها هم جرات ندارند علنی به ایشان توهین کنند و این کرمها را طعمه قرار میدن تا افکار پست رو باهاشون شکار کنن،این توهین فقط از کثیفی مثل این زن در داخل کشور برمیاد، هیچکی جرات همچین غلطی نداشت
مریم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که فیلمی که اهانت به امام رئوفمان است از طرف کشوری که سابقه اهانت به پیامبران را دارد مورد تشویق قرار میگیرد .
در مورد سازندگان نظری ندارم و به حدیثی بسنده میکنم :محبت اهل بیت در دل حرامزاده قرار نمیگیرد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا توهین بیشرمانه ای به ساحت امام رضا ع بود ،حالا کاری به داستان فیلم ندارم ولی این پوستر توهین آمیز امیز و در کل امام رضا کجای این واقعه بود آخه؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
یک جمله کلیدی
هر که با آل علی ع در افتاد ور افتاد
یکی به این هنرپیشه های بی هنر بگه بیاین حداقل آدم باشین.
آدم بودن به ز ...
معصومی از ارا ک
Iran, Islamic Republic of
دقیقا هم همینه .....ور میافتن بحق امام رضا...خاک بر سرشون اگه دین ندارن لااقل ازاده هم نیستن ..ب سرنوشت شوم یزیدیان مبتلا شدن..
Fpk
Iran, Islamic Republic of
شیطان که جای خدا را در زندگی چند روزه دنیای برخی مردم بگیرد ، همین می شود که دیگر این انسان ها مقدسات را هم زیر سوال می برند.خداوند این انسان های به ظاهر متمدن خودفروخته به شیطان را، هدایت و در غیر اینصورت در دنیا و آخرت مجازات بفرماید.
Iran, Islamic Republic of
.تو ایران هر کاری دلش خواست کرد وبا بی آبرویی پا به فرار گذاشت هر کاری بگی بر میاد وهمچین فیلمی هم بازی میکنه وخیلی کاربدتر از این
A
Iran, Islamic Republic of
عوامل این فیلم باید محاکمه شوند!
امیر
Iran, Islamic Republic of
تصاویر اونایی که خونشون حلاله رو خوب به خاطر بسپارید ... دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نه ...

یاعلی
التماس دعای فرج
سمانه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم انشالا خدا خودش جواب شما رو خواهد داد و همینطور امام رضا که انقدر با این حرفتون...
آمنه
Iran, Islamic Republic of
لعنت به پدر ومادرتان با این فیلم درست کردنتان بی دین ها برای چقدر پول
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر شما بی ارزش‌ها /// ارزش های انسانی را توسط بی ارزش هایی مثل شما به سخره گرفته میشود
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
لعنت به جد وآباد پدر بااین فیلم درست کردن
بیمه ملت
Iran, Islamic Republic of
زهرا امیر ابراهیمی از همین جا ایران واز راه دور توی دهنت میزنم ک اسم امام مهربانی ها رو آوردی ...امام رضا توی قلب همه ی ایرانی ها جا داره وتو مطمئنا ایرانی نیستی ک خیلی راحت ملعبه دست ناپاکان شدی .جانم فدای امام رضا ....
سجد
Iran, Islamic Republic of
از افراد پست خود شیفته.بی هویت وفاسد که قبله ی آمال آنها غرب جنایتکار است چه انتظار ی می شود داشت؟ آن بازیگر فاسدکه می خواهدانتقام رسوایی جنسی خود را از مردم ایران بگیردوآن فیلم ساز سارق که با دزدی آثاردیگران شهرت یک شبه را از شیاطین کن گدایی می کند و آن میزبان خناس که ابلهان عرصه بی فرهنگی و برهنگی فرهنگی را در مقابل ملت مسلمان ایران و ارزش های دینی و ملی آنان قرار می دهند .نمی توانندساحت مقدس ایران و ایرانی و امامان معصوم ایشان را آلوده کند.از قدیم گفته اند:آب دریا با دهان سگ گندیده نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
لعنت برشما وطن فروشان بی دین
من
Iran, Islamic Republic of
این زر زدن‌هاتون فقط به درد خودتون میخوره ما مردم میدونیم شما چه پست‌هایی هستین. سوختین، بسوزین
بهار
Iran, Islamic Republic of
امیرابراهیمی و علیدوستی هر دو گ. و. ه خوردن چنین زر مفتی رو زدن اینا در نظر ما هیچ کوفتی نیستن مخصوصا امیر ابراهیمی. در ضمن غلط بکنه کسی به ساحت امام رضای شیعیان توهین کنه
بهار
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر زهرا امیرابراهیمی ننگ بر او باد
Iran, Islamic Republic of
آبادان شرمنده ايم مرگ بر تمام جيره خواران بي ارزش و نابود باد افترا زن بر بى گناهان و خشكيده باد ريشه تمام مستبدين غارتگر أموال مردم
م۸مد
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
لعنت خدا بر توهین کنندگان به امام رضا علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
زهرا ابراهیمی وقتی خوش. ازش چه انتظاری دارید بخاطر پول دست به هر کاری میزنه و اگر آدم بودفیلم هرزگی خودش پخش نمیکردوبعضیها برای پول دار شدن در خارج هر کاری میکنن
من
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا رضا
لبیک یا حسین
لبیک یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
لبیک ب دوازده امام رئوف ...خدایا دشمنان اسلام وقران را چه داخلی چ خارجی ک با هر نیت بدی قصد ضربه ب اسلام و مسلمین را دارند ریشه کن بفرما.وشرشان را ب خودشان بر گردان...الهی امین بحق امام رضا
Iran, Islamic Republic of
زهرا امیر ابراهیمی وطن فروش اشغال ...ننگتان باد تو و همکارای لجنت..ان شالله همون جائی ک هستی همون جا بمیری رنگ وطن نبینی ///تو برنده نشدی بلکه دشمنان ما جایزه بهت دادند فقط بخاطر وطن فروشی کردی ....ننگت باد
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
من این فیلم رو ندیدم ولی ،ولی دعا می کنم که خدا ازتون نگذره
بیشعورا اصلا چه خری جرعت کرده به امام رضا ( ع) لقب .....
بده اون دنیا این پولی که بخواطر این نقش بی شرمانه گرفتید
به دردتون نمی خره
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کاش هیچ وقت این رو نمی فهمیدم از اون موقعهمش ذهنم درگیره
Iran, Islamic Republic of
لعنت به همشون کثافتا آشغال امام رضا بزنتتون از جا بلند نشید
Iran, Islamic Republic of
خانم امیر ابراهیمی یادته ...
Iran, Islamic Republic of
لعنت بهتون خدالعنتون کنه یاامارضا اینها توهین کردن به وجود مقدست قسمت میدیم به جان جوادت همینها رو یک تکیه سنگ کن تاهمه ببینن بی احترامی به وجود اماما یعنی چی اینها همه ازنسل شیطان هستن ایخدا مااون خاکی بر روی زمین حرم مینشینه سرمه چشم میکنیم لیاقت اونها همان شیطان هست که ازنسلشون هست درروزجزا میخوام ببینم همون شیطان بفریادشون میاد تااون موقعه دیگه دیره که توبه بکنن که هیچوقت قابل قبول نیست
سید
Iran, Islamic Republic of
حکم اسلام:
ریختن خون توهین کنندگان به أئمه أطهار حلال است.
این هم متنی برای آن زن هرزه و بی حیا:
لعنت بر امثال شما که اسم خودت را زن گذاشتی واز زن بودن هیچی جز جنسیت نداری
نه شرافت نه انسانیت نه حیا نه عفت و نه معرفت و نه دین و نه مسلمانی
کی شود دریا زپوز سگ نجس!
آنها جایزه ندادند بعنوان بازیگر برتر
بلکه جایزه دادند به تو بخاطر توهین به مقدسات اسلامی و تو هم یک فرد سفیه و نادان و حقیر فکر کردی بازیگر مهمی هستی!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر شبیه سعید حنایی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
سارا
Iran, Islamic Republic of
اینا انسان نیستن حتی اگر خدا هم ببخشه اینا میگن
Iran, Islamic Republic of
امام صبر داشتند
فعلا كه از حسد خودشان مي سوزند
بهرام
شما با عقیده فکر نمیکنی یک سعید حنایی دیگری هستی؟
سید
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر امثال شما که اسم خودت را زن گذاشتی واز زن بودن هیچی جز جنسیت نداری
نه شرافت نه انسانیت نه حیا نه عفت و نه معرفت و نه دین و نه مسلمانی
کی شود دریا زپوز سگ نجس!
آنها جایزه ندادند بعنوان بازیگر برتر
بلکه جایزه دادند به تو لخازر توهین به مقدسات اسلامی و تو هم یک فرد سفیه و نادان و حقیر فکر کردی بازیگر مهمی هستی!!!!!!!!!!!
اگر نطفه. نبودی توهین نمیکردی!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بروجود مقدس امام رضا (ع)هزاران صلوات بردشمنان امام رضا(ع) هزاران لعنت لعنت خدا برزهرا امیرابراهیمی و همبازیهایش خدالعنتون کنه لعنت برهموتون که توهین به مقدسات الهی میکنید تو مثل همون سگ کثیف ونجس که توهین به پیامبرکرده همون سلمان روشدی دانمارکی نجس خدالعنتون کنه شیطان صفتها همونها توهین کردن وامام خمینی گفتن دیگه نگین شیرینی دانمارکی بگین شیرینی محمدی ولی متاسفانه انگار فراموش کردن اسم این شیرینی بایدعوض بشه خواهش میکنم این اسم دانمارکی روازاین شیرینی برداشته بشه به اسم شرینی محمد ثبت بشه
رضا پوستین دوز
Iran, Islamic Republic of
بنظر من که این شلوغ بازی ها را در میارند که اخبار جدیدی داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
همین مونده تو خونه های خودمون بهمون توهین کنن
مگر شماها غیرت ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا. امام رئوف ما در پیشگاه خداوند و دربین مردم ایران عزت وابرو داره . ی شخصی باید خیلی بد باشه که به خودش اجازه بده به اقایی توهین کنه که خدا عزیزش کرده
حسین
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مردم ما از اروپا نیست یا امریکا
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
در باطل بودن این فیلم و اون جشنواره کن تماما سیاسی همین بس که بازیگر نقش اولش یک معروفه مشهوره به فحشاست،افسوس برای واژه ی شرافت و انسانیت و عدالت که به لجن کشیده اند این روشنفکرنماهای خبیث،و تاسف برای جامعه هنر و هنرمندان که به خیال خودشان با وطن فروشی و توهین به اعتقاد مردمان کشورشان و اهانت به شخصیت والا و مقدس امام رضا (ع) میخواهند به جایزه کن برسند،در اصالتشان شک داشتیم که رسوا شدند.
خادم
Iran, Islamic Republic of
امام رضا جانم ما ملت ایران همه فداییاتیم
اینا که میبینی فروختنت از ما نیستن.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر امام رضا علیه السلام
امام خوبیها
لعنت بر دشمنانش
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
این.. ن وبعدهم محکم کردن جهنمی شدن خودشونه .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عزیزم .. تمام تحریمها مسببش خود مسئولین ایرانی هستند چطور تا الآن متوجه نشدید . مثال : موشک زدن به عراق دو روز قبل از نشست برجام چه معنایی میتواند داشته باشد . و و و و چرا خودت حق را نمیگویی . چرا فقط ایراد میگیرید ایرا د و بهانه گرفتن بسیار آسان است ولی حق را گفتن شجاعت میخاهد ..
انصاری شیرازی
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله جواب این بی حرمتی رابگیری لعنت خدابر توباد ازحیوان هم پست تری منتظر چوب خداباش اگرهم زدجواب نداری
مریم
Iran, Islamic Republic of
امام رضا جون نوکری تو افتخار ماست تو در دل ما جا داری
Iran, Islamic Republic of
حروم زاده ی کثیف تن فروش ووطن فروش خائن امیر ابراهیمی پست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر امام رئوف
دلارها خرج کنید نمیتوانید عشق و ارادت ما به امام رضا را بخرید.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
هر ابله و احمق دیگه ای هم که این نقش رو قبول میکرد این جایزه رو میگرفت که زهرا امیرابراهیمی گرفته
علی
Iran, Islamic Republic of
همه مزخرفات و اراجیف یک طرف.. نه یک طرف برید جمعش کنید حروملقمه ها د آخه اگه مفت خور نبودید که این همه بی شرف نداشت مملکت
Iran, Islamic Republic of
تمام بدبختی مملکت از این غربزده های بی پد ومادر هستند که هرکاری می کنند که غربی‌ها خوششانبباید مثل اصلاح‌طلبان خائن
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند سلبریتی های خائن را
ایران عزیز
Iran, Islamic Republic of
البته ما ایرانی ها خودمون آدمایی مثل این ولگردهارو گندش کردیم مثل بهرام رادان که دم از همجنس گرایی میزنه یا الناز شاکر دوست دم از وطن پرستی اینم یکی بدتر از اینها یا علی دوستی که همون ۱۵ سالگی اولین فیلم رو بهش کادو دادن مبارک همتون باشه بی حیایی و بی شرفی انشاالله به دردی مبتلا بشید که درمون نداشته باشه دختر عوضی فک کرده به خاطر چی بهش کادو دادن خاک برسرت
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ ثابت کرده هرکه با ال علی در افتاد ورافتاد خانم ابراهیمی گردن خودتو بد جور بستی برو منتظر بد انتقامی از ناحیه خداوند باش
Iran, Islamic Republic of
ضدیت با دین و توهین به مقدسات دینی یکی از نشانه های حرامزادگی است والا یک انسان حلال زاده هیچ موقع راضی به انجام این کار نمی شود
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر این خائنین باد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای خااااااااک بر سرت بیشرف
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بعضیا حرف قشنگی زدن امام رضا رئوف تر از این حرفاس که بلایی سر شما خایه مال های غرب زده بیاره ولی برید یاد شب اول قبر باشید تمام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قربون امام رضا برم اما اونایی که فیلم دهه ی هشتاد این خانم رو دیدین و بعدش رفتین مشهد زیارت امام رضا.
Iran, Islamic Republic of
امیر ابراهیمی لعنت خدا تو باد
Masoomeh
United Arab Emirates
واقعا خجالت نکشیدید
چجوری میخواید جواب بدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اسلام علیک یا علی بن موسی رضا قربونت بشم آقا.واقعا خانم زهرا امیر ابراهیمی تف به ذاتت حیف این اسم که اسم مادر امام رضا است رو تو گذاشتن .خاک برسر خاک بر سرت وطن فروش کثافت
میثاق
Iran, Islamic Republic of
عنکبوت ملکه طماع انگلیس است؛انگلیس همان روباه پیر؛واستعمارگر پرحیله ونیرنگست.
امام رضا علیه السلام وهمه اهل بیت علیهم السلام خورشید عالم تابند وجهان وعالم به واسطه وجود پاک ومبارک این بزرگواران خلق شد.
لعنت خدا بر دشمنان پیغمبر و آل پیغمبر الی یوم القیامة
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران بسیار فهیم هستن، جای شک نیست که چطور از بین اینهمه فیلم‌های زیبا که به جشنواره کن رسید، فیلم ضد ایرانی با بازی بازیگر معلوم الحال که مشخصه از چه کسانی خط میگیره یهو بشه بهترین فیلم وجایزه بهترین بازیگر زن بهش تعلق بگیره، کاملا ماجرا سیاسی وبرنامه ریزی شده هستش و متاسفم برای بازیگران ما که به جشنواره رفتن وجوگیرشدن
خادم الرضا
Iran, Islamic Republic of
ای صفای قلب زارم هرچه دارم از تو دارم
تا قیامت ای رضا جان سر ز کویت بر ندارم...
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام، اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
بالاخره تابعیت هارون و مامون هم باید خوندی نشان دهند،....تا ما بفهیم جریان حق وباطل تا انتها هست وهشیارانه تا به آخر در مقابلشان
بایستیم. بهشت را به بها دهند نه به بهانه.ای امام زمانم ،ای فرمانده جانم تا به آخر بر سر عهد مان با شما وپدرانتان ایستاده ایم
Iran, Islamic Republic of
انشاالله جواب این توهین زشتشون خواهند گرفت خدا لعنتشون کنه هر که با آل علی درافتاد حتما ورمیفته کسی که میگه توهین نشده عنکبوت مقدس یعنی چی هروقت تونست این معنی کنه بعد بیاد واسه من بگه به امام رضا ع توهین نشده ما توآخرالزمانیم مواظب باشیم از گزند آخرالزمان که دامنمون نگیره ننگ بر ضد اسلام و شیعه
Iran, Islamic Republic of
اقا ول کنید دیگه هر کی ندونه ما مشهدیا میدونیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
جیره خور ها
Iran, Islamic Republic of
اسلام‌علیک‌یاامام‌رضا‌هیچ‌حرام‌زلده‌ی‌نمیتونه‌از‌ارزش‌شما‌کم‌کنه‌خاک‌برسر‌وطن‌فروشت‌کنم‌بدبخت‌کشنه‌بخاطر‌سیر‌کردن‌شکمت‌چ‌غلطی‌کردی‌‌‌اایران‌میموندی‌‌صدقه‌میدادیمت‌‌بهترت‌بود‌
گلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوند این وطن فروش ها رو به سزای اعمالشون برسون
به حق آقا امام رضا (علیه السلام)
Iran, Islamic Republic of
حیف این اسمی که این داره بیشرف پست فطرت
هانیه
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتش کنه این پست فطرت کثیف
شیراوند
Iran, Islamic Republic of
ای مردم با شرف///ه،چه انتظاری دارید،این حیوان تمام
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)،جانم به فدای شما ای امام رئوفم،که دشمنان تحمل دیدن عشق شیعیان به شما را ندارند،کور باد جشمان کثیف وگناه آلودشان ولعنت خدا ورسولش برتمامی آنها

جانم، مالم، پدر ومادرم وهمه عزیزانم به فدای چشمان گریان مهدی (عج)،خدایا لعن کن همه ظالمین بر محمد وآل محمد از اول تا آخرشان را
ای سران مملکت اسلامی، ای دولتمردان، ای مجلس نشینان وای....
آیا زمان آن. فرا نرسیده تا با تصویب قانونی در ارتباط با سلبریتیها وتمام افرادی که به مقدسات شیعیان وفرهنگ کشورمون توهین میکنند مجازاتی در نظر گرفته شود؟
کجای جهان سراغ دارید که سلبریتیهایشان اموالشان را در کشورشان جمع آوری کنند ودر هر موقعیتی که پیش میاید در سطح جهانی از دین وکشورشان سیاه نمایی کنند وبازبه کشورشان باز گردند و با خیال راحت به فعالیتهای خود در کشورشان ادامه دهند؟ آیا زمانش فرا نرسیده که علفهای هرز فرهنگی را از زمین فرهنگ وادب ایرانی حذف کنید واز ریشه برکنید، ازخدا وقهر ملت بترسید وفرهنگ ما را از وجود آشغالهایی مثل ترانه علیدوستی و..... پاک کنید.
Iran, Islamic Republic of
امام حسین علیه السلام در مورد لشگر یزیدیان فرمودند:
شکمهایشان از حرام پرشده
قعطا چنین بازیگران بی دین و وطن فروش و همچنین حامیان آنها چه در داخل و چه در خارج شکمهاشان از حرام پرشده که به امام رضای معصوم و رئوف و مردم پاک و نجیب ایران که سالهاست پای کار امام زمان و این انقلاب و نظام که با خون شهدا به دست آمده ایستاده اند
و عزیزان مومن ایرانی شک نکنید که لشکر یزید همچنان ادامه داره تا ظهور امام عصر ارواحنا فداه
و هرچه به ظهور نزدیک تر میشیمم در این بلاها و فتنه ها
نفاق های پنهان در دل افرادگمراه بیشتر خودشان را به
نمایش میگذارد
Iran, Islamic Republic of
امام رضا علیه السلام مهربان ترین فرد جهان را ارزان فروختید
Iran, Islamic Republic of
اسلام همیشه پایدار است . سلام بر امام غریبم .
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ بی احترامی این ها باید گفت
کی شود دریا زپوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس
همین وبس
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ بی احترامی این ها باید گفت
کی شود دریا زپوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس
همین وبس
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا برامام غریبمان جانم فدایت یا ضامن اهو
Iran, Islamic Republic of
باید عوامل این فیلم موهن محاکمه شوند

لعنت بر همه شماهایی که ننگ هستید برای اسلم و مملکت
اکبر نوری
Iran, Islamic Republic of
باید همه عوامل این فیلم موهن محاکمه شوند به شدید ترین مجازات ممکن.

ای لعنت بر همه کسانی که موجب سرافکندگی ایران و اسلام میشوید
لعنت بر همه سلبریتیهایی که جز فساد و توهین و دردسر چیز دیگه ای ندارن
Iran, Islamic Republic of
تف به شرفت که این فیلمو بازی کردی ‌‌ . و همچنین تف به شرف بازیگرایی که بهش تبریک گفتن . برای چی به این آدم پست تبریک گفتید ؟ برای اینکه به امام رضا توهین کردن ؟
Romania
کارگردان و بازیگران فیلم عنکبوت مقدس دنبال پول و شهرت بی پایه هستند وطن فروش وضد اسلامند جایزه بنداز تو سطل زباله
محسن
Iran, Islamic Republic of
بابا این فیلم رو نمایش بدید تا مردم خودشون قضاوت بکنند ،این حرفها فقط مردم بیشتر در جهت علاقه مندی به این فیلم تحریک میکنه ،سو استفاده گران از دین در همه جای دنیا وجود دارن،
حسین
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتت کنه زهرا امیر ابراهیمی نجس....
حیف اسم زهرا برای تو احمق وحشی
محمد
به نظر من فیلم های فاخر دهه ۸۰خانم امیرابراهیمی را اکران می کردند تمام جایزه های هنری و ادبی همچون اسکار و نوبل و ...‌‌را درو می کرد خیلی با حال بود.
محمد
به نظرم فیلم های فاخر دهه ۸۰ خانم امیرابراهیمی را اکران می کردند تمام جوایز هنری و ادبی اسکار و نوبل و ...درو می کرد خیلی با حال بود.
ع.د
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر پدرو مادرتون آخه با امام رضاااا؟؟؟؟؟
مقدم
Iran, Islamic Republic of
مرگ مسولین امرجشنواره کن فرانسه▪مرگ باعوامل خائین وطن فروش سازنده فیلم عنکبوت مقدس▪مرگ بر توهین کنندگان وهتک حرمت شکنان امام هشتم امام رضا علیه السلام
سیندرلا
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر همه اونایی که به امام رضا توهین میکنن خدا ازشون نگذره خاک بر سر بازیگران ایران که به چنین اشغالی تبریک هم میگن
مقدم
Iran, Islamic Republic of
مرگ برسارقین فیلم نامه نویس خایئن وطن فروش فیلم عنکبوت مقدس؟مرگ عوامل جشنواره کن فرانسه
مهسا
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی،امام مهربانی ها،نور خدا بر روی زمین ،از نور و برکت شما با فیلم که هیچی،اگر ساحت مقدستون رو هم بمباران کنن خدایی نکرده ذره ای کم‌نمیشه،خدایی نکرده البته
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
فقط . حرووم دشمن اهل بیت میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
ای لعنت خدا بر انها باد که دل میلیون ها شیعه را جریحه دار کردند این حیوانات از سگ هم کمترند که به آقای مهربان حضرت علی ابن موسی رضا (ع) توهین کردند و قطعا کارشان بی جواب نخواهد ماند
مونا
Iran, Islamic Republic of
.. جز این انتظار نمیره.
محمد رحیمی
Iran, Islamic Republic of
بازیگران و کارگردان این فیلم غرب زده واقعی هستند و از جماعتیند که نمک را خورده و نمکدان را می شکنند ،،انها باید توسط قوه محترم قضاییه به مجازات برسند ،مرگ بر اصلاح طلب ها که در دولت قبل از این کثافتها حمایت کردند ،،،،،
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی های که گرین کارتشون گوشه جیب شون با درآمد های نجومی و فرزندان شون که حاضرند در مستراح کانادا بدنیا بیایند از ما مردم ایران نیستند آنهایی که وقتی از ایران خارج می‌شوند حاضرند بدترین لباس ها رو بپوشند ولی یک لباس که کمی از فرهنگ ایران در آن باشد رو به تن نکند از ما مردم ایران نیستند این همه هنر این همه ذوق در این کشور حیف که شما تازه به دوران رسیده ها خودتون رو نماینده ما میدونید در حالی که اگر ایران تا امن بشه مردم رو تنها می‌گذارید و فرار میکنید برای گرفتن پناهندگی هر چی به دهنتون میرسه میگید به ما توهین میکنید اگر اینقدر نگران فقر مردمی درآمد میلیاردی تون رو به مردم بدید و کمی از زرق و برق زندگی تون کن کنید به مناطق محروم برید برای جایزه آوردن در کن و یا هر جای دیگه کافیه فیلم با موضوع بدبختی یک زن ایرانی در جامعه متحجر ایران بسازید اون وقت حتما جایزه میگیرید لعنت به همتون
سارا
Iran, Islamic Republic of
خودامام رضا جوابت بوده
طاها
Iran, Islamic Republic of
خود امام رضا جوابت رو بده
ریحان
Iran, Islamic Republic of
خود فروختگی هم اندازه دارد مرگ بر طن فروش خود فروش
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خیلی ناراحت شدم ....واقعا اگه با اسلام مشکل دارید چرا به ایران توهین میکنید ،چرا انقد بی پدر مادرید؟
هروقت یه فیلم ایرانی به جشنواره ای رفت و مورد تمجید قرار گرفت بدونید قطعا ضد ایرانی هست و یه مشت حرومزاده وطن فروش توش بازی میکنن، مطمئنا چنین فیلمی صد ها جایزه و کوفت و زهرمار هم خواهد گرفت،همیشه همینه هیچ وقت هم استثنا نداشته ....😒
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
یک عده آدم بی ریشه که بی شک نجس هستند این فیلم رو تولید کردند و یه عده آدم بلا شک حرامزاده تو فیلم بازی کردند
سید
Iran, Islamic Republic of
یاضامن آهو خودت دشمنامونو نابود کن.ازخدا بخواه که امیرابراهیمی همچون یه عنکبوت بیوه توی تار خودش دفن بشه
جلیل
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر وطن فروشان که برای اینک ایرانی و شیعه را وکشور خود را یالا ببرن به خاطر جایزه حتی دین خود را می فروشن
F
Iran, Islamic Republic of
واقعا براتون متاسفم خاک تو سرتون با این طرز فکر احماقنتون
الهی به بدترین بلاها دچار شید که به امام رضای ما توهین کردید
شیطان صفت های کثیف و احمق واقعا با خودتون چه فکری کردید که مشهد و امام رضا رو به چنین چیزی نسبت دادین ؟
سگ از شما شرفش بیشتره گرگای وحشی
عنکبوت و رتیل و عقرب شمایید و عذاب های شما در آخرت
نفرین همه ی مردم پشت سر شماست
لیاقت ندارید آدم بهتون فحش بده به خدا
مرگ بر سازندگان عنکبوت مقدس
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
حیف از نام مقدس زهرا که بر تویی چون تو که مصداق نجاست هستی،گذاشته اند
امیدوارم امام رضا (ع) جوابت رو بده
فدای امام زمانم
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)، شمس شموسی که دشمنانت تحمل دیدن نور محبتت در دل مردم جهان وخصوصا شیعیان وایرانیها را ندارند. لعنت خدا بر ظالمین شما اهل بیت نبوه، از اولین تا آخرین
جانم، مالم، پدر ومادر وعزیزانم به فدای چشمان گریان مهدی فاطمه(عج)، آقا ظهور کنید که قلب شیعیانتان ازین توهینها وناحقی ها شرحه شرحه است، اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب سلام الله
ای سران مملکت، ای دولتمردان، ای مجلس نشینان تا کی باید در برابر اراجیف سلبریتیها علیه دین وفرهنگ وکشورمان در تریبونهای جهانی سکوت کنید وآنها را به حال خود رها کنید؟ آیا زمان آن فرا نرسیده تا با تصویب قانون در برابر براندازهای وطنی که آزادانه از فضای کشور به هر شکلی استفاده میکنند تا سیاه نمایی وایران ستیزی وخود تحقیری را در بین نردم گسترش دهند، بایستید؟ کجای جهان را سراغ دارید که سلبریتیهای لجن ومعلوم الحال آن کشور آزادانه علیه دین وفرهنگ. کشورشان سخن بگویند وبدون هیچ دغدغه ای بر سر کار وکاسبی خود باشند، مال واموالشان را از ایران به دست آورند وبرای دشمنان کشور دم. تکان دهند، تا کی ما باید تظاره گر این ناسپاسی ورفتارهای غیر اخلاقی آتها باشیم، تا کی سکوت میکنید ودست روی دست نیذارید
رستمی
Iran, Islamic Republic of
البته زیاد نباید تعجب کنید از توهینها چرا به تین دلیل کسی که این جایزه را دریافت کرده برای معلوم شدن برای بزرگ شدن حاصر دست به هر کاری بزنه بهترینش عمل غیر اخلاقی این خانم برای حضور در فیلم نرگس را انجام میدهد
متین
Iran, Islamic Republic of
اما هر کسی که فرهنگ ایرانی رو بالاتر از فرهنگ شیعی بدونه قطعا در این امر شریک است
پارسا پیروزفر
Iran, Islamic Republic of
خیلی گاو هستید
گاو خجالت کشید الان
ارام
Iran, Islamic Republic of
خاک برسرت با این فیلم ساختنت
Iran, Islamic Republic of
همه اینایی که نظر میدن و رگ گردنشون زده بالا..فحش میدین و غیرتی شدین..
Iran, Islamic Republic of
جالب است امام رضا(ع)امام مظلوم و مهربان را ما ایرانیان کشتیم همین مشهدی ها و بعد مرکز کاسبی قرار دادیم وقتی راجع به کشورهای دیگر نظرهای بد میدهیم و توهین می کنیم باید انتظار برخورد نامناسب و توهین ها را هم داشته باشیم حرمت ها را خودمان از ببن بردیم آنتونی کویین یک خارجی در فیلم پیامبر گرامی حضرت محمد(ص)رسول الله را با چه ابهتی معرفی کردند که هر بار آدم می بیند لذت می برد
ستاره
United Kingdom
اولا این فیلم که هنوز اکران نشده که با جزئیات توضیح میدی! دوما از جانب خودت حرف بزن منم ایرانیم و جزو مردم ایرانم اما یک کلمه از حرفهای تو رو قبول ندارم...نگو این نظر مردم ایرانه بگو این نظر منه....
ح
Iran, Islamic Republic of
فیلمی که با پشتوانه مالی یهودیان ساخته شده اگه اهانت نمی‌کرد جای تعجب داشت. متاسفم برای حامیان داخلی
Seyed yahya raisi
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای امام هشتم هیچ کس نمیتونه خراب کنه اسمتو چند هزار ساله همه فوت کردن هم پوسیدن خاک شدن ولی این اسمه که میمونه این رسالته این حماسه یه که امام رضا همه ی اینارو داره امام رضا شما برای ما بین الملی هستی و افتخار ما هستی
Iran, Islamic Republic of
همه سلبریتی هایی که از این زن حمایت کردن باید محاکمه بشن چون احساسات مردم جریحه دار کردن
Iran, Islamic Republic of
با آل علی هر که در افتاد بر افتاد !

کِی شود دریا ز پوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس

سلام بر امام مهربان حضرت رضا ع
نسیم
United States
بقول چرخنده پس کارشون خوب انجام دادن که سوختین
Iran, Islamic Republic of
اگرجمهوری‌نبود‌این‌دخترهای کوتوله بااین شکلشوتن که خدا میدونه چندتاعمل انجام دادن تا به نظرخودشون کسی بشن اینطور ارز اندام نمی کردن نه سوادی نه ریختی اینها حتی خانواده هم ترکشون کرده به چی می نازن که اظهار نظر می کنن فقط خدا به داد شون برسه
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم امام رصا خودش حساب اینا رو برسه وحتما این اتفاق می افته چون دل دوستداران امام رصا را خون کردن به امید ان روز
الی
Iran, Islamic Republic of
شعور شما همین قدر میرسه،طرف بی دینه از اون سر دنیا میاد با یه ارادت خاصی ،که انگار چندین ساله آقا رو میشناسه،با ادب وبا احترام ،بعد شما های عقده ای اینطور باید چوب حراج به امامامون بزنید ،واقعا چیزی جز بیشعوری وبی شخصیتی درشما نمیبینم،ولعنت خدا برشما باد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر دشمنانت آقاجانم خدا ازشون نگذره
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
چرا با آبروی امام من بازی میکنید به قول یکی هرکه با خاندان علی ( ع ) درٱفتد ورافتد.اون دنیا این پولی که واسه بردن آبروی امام من
گرفتی به کارت نمیاد انشاالله که در آتش جهنم بسوزی زن بیشعور.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آخه بی لیاقت های فریب خورده خود فروخته شما رو چه به اسم معصوم بردن اوج نجاست در اسلام خوکه شما ها خود خوکید
مائده
Iran, Islamic Republic of
نگو امام رضا بگو عشق بگو زندگی بگو هستی. امام رضا عشق است.
امیرابراهیمی لجن عنکبوت تویی و اون غربی های بی شرف و بی پدر و مادر
مرگ بر فرانسه الهی خدا تو و فرانسه و اتحادیه اروپا و امثال نحستون رو از رو زمین برداره به درک واصل شی کثافت
رستا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اون زنیکه خود فروخته مرگ بر ترانه مرگ بر نوید مرگ بر فرشته که اینجوری آبروی یک ملت مسلمان رو به بازی گرفتن
Iran, Islamic Republic of
اهانت به امام رئوف علیه السلام قابل چشم پوشی نیست. سزاش رو خواهند دید.
Iran, Islamic Republic of
این ملعونین،وشیاطین،به ،باورها واعتقادات،وفرهنگ،شریف ومقدس ایران عزیز ،حمله کرده است،اینها افساد، فی الارض هستند،وباید از صحنه روزگار حذف گردند
Iran, Islamic Republic of
امیر ابراهیمی حیثیت فروشی کرده تا پناهندگی بگیره این آشغالهای داخلی چرا بی جیره و مواجب دست و جیغ و هورا میکشند و تبریک میگن نکنه ارزو دارند جای امیر ابراهیمی بودند
پیمان
Iran, Islamic Republic of
فیلم رو بزارید ببینیم تا بهتر قضاوت کنیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
گاهی آدمی به رتبه حیوان نمی رسد!

بدانید و بشنوید ای کمتر از حیوان خویان که نمک خوردید و شکست دید نمکدان شمایی که در این کشور زیستید و امام تان را به مال دنیا فروختید!ظهور نزدیک است!!!
نه تنها کسانی که دارای نقش در فیلم بودید آنان که بر عملتان مهر تایید زدند بر این ملت و امام غریب مدیونند!

آهو تو را شناخت و نشناخت دشمنت یا امام رضا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایرانیان فعلا به خاطر مهارتهای مسولین درخالی کردن سفره های مردم دنبال یه لقمه نان هستند هرروز در کف خیابان برای رفع گرسنگی ایا این دسته از مردم حال راه رفتن دارند چه رسد به اینکه دنبال جشنواره کن وفیلم دیدن باشند ومسولین اقتصادی همچنان دنبال افتخار افرینی هستند تا سفره وجیب مردم خالی تر شود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من یک سئوال ازتون دارم این همه فیلم مستهجن ازافراد مختلف تو ایران پخش شده چرا فیلم زهراامیرابراهیمی باید بهش توجه ویژه درزمان خودش بشه اره چون شخصیت معروفی واصطلاحا سلبریتی است پس گفتار ورفتار افراد معروف درتمام دنیا بهشون توجه میشه نه ایران همه جا پس باید این افراد یا قید معروف شدن و بزنن یا درست رفتار کنن که البته خیلیا تو ایران اینجوری نیستن ودرست رفتار نمیکنن
انتقام
Iran, Islamic Republic of
بزودی به مرگ طبیعی خواهد مرد به دست دوستان امام رضا کمی صبر کنید
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام. برامام مهربانها. دین حق همیشه.موردحجمه است. این فرمایش امام علی است..پیامبربه یاران خواص فرمودند. اگردیدید همه مردم عالم یک راه.را می‌روند علی تنهایی یک راه دیگر می رود شک نکنید دنبال علی بروید. وسلام
Iran, Islamic Republic of
اشغالهای عوضی متنفرم ازتون بمیرید که به بهترین ورعوفترین اعمه من توحین میکنید زهرا امیر ابراهیمی کثافت
Iran, Islamic Republic of
زهرا امیر ابراهیمی ....برو بمیر کثافت....تویک ....هستیو بهت میاد جایی که هستی لیاقتت همونجاست هرکسی لیلقت اعمه عزیزمون نداره
نازنین
Iran, Islamic Republic of
جایزه ی بی ارزشت را نمی خواهد به مردم کشور ما بدهی
تار عنکبوت واسه خود عنکبوتت ما چند ساله که دلمون را به تار فرش های حرم پر عظمتش بستیم
Iran, Islamic Republic of
زهرا امیر ابراهیمی کسافت برات آرزو میکنم به راه
راست بری در غیر این صورت مردان بهتر از زندت
دخی
Iran, Islamic Republic of
آخه از این . گدای ندیدبدید چ توقعهایی میشه داشت. واقعا سلبریتیهای ما گدا و ندیدبدیدن...ادم شرمش میشع...وقتی میرن خارج از خوشحالی مث خر جفتک میزنن و بالا میپرن
اگر بازیگر بودی تو این همه سال بهت تو فیلمای خارجی نقش میدادن
Iran, Islamic Republic of
مرگ برتو زهرا امیر ابراهیمی خائن وطن فروش ولعنت به کارگردان این فیام مزخرف
گندم
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره با این فیلم درست کردنتون ، کارگردان باید محاکمه بشه.
پتروسیان
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتدون کنه
که واسه توجیه جنایتهاتون دست به هر کاری میزنید
بی حرمتی تا کجا
به شیعه و عقاید این ملت توهین کردید
به انسانیت توهین کردید
به شرف و غیرت مردم توهین کردید
اما پا روی تعصب این مردم مزارید ، که نابود مبشید
امام رئوف امام رضا ، جا توی قلب ❤️ این ملت داره
جونمون فداش خانواده دار و ندارمون فداش
بی نام
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
... چیزی که باید بهش معترض بود اختلاسها، غارت وچپاول بیت المال ، دروغ وریاوظلم به مردم
زهرا
Romania
خداوند خودش گمراهان را هدایت کند انشاالله
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ،
باطل‌رفتنی و نابود شدنیست وحق همیشه پیروز هست
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
از نظر من خبیث تر از بازیگر فیلم کارگردان فیلمه که یک همچین اثری را تبدیل به فیلم کرده . تقصیر و قصور کارگردان بالتر از این زنیکه هست که باید محاکمه بشه و عواملی که در داخل ایران با فیلمساز همکاری کردن
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اون آدمای خودفروخته، که هم با محتوای فیلم و همینطور با اسم مسخره‌ی این فیلم بی احترامی کردن هیچ درکی ندارن...
امام رضا عشق مقدس است!!! عشق مقدس ❤
پری
Iran, Islamic Republic of
قربونت برم امام رضا چقد غریبی .چقد رٔوف . واقعاً من اشکم دراومد از اینهمه بی مهری .لعنت خدا بر دشمنانت .جونم فدات امام رضا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرت اگه ابرو وشرف داشتی فیلمتو پخش نمیکردی کثافت حقیر لیاقت همینه انشالاه همین دنیا بافجیح ترین مرگ بری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زری هی سرتو شونه کن انگار از زیر خاک اومدی بیرون عروس مرده با این قیافت ننگت باد حقت بود اون کار سرت اورد لیاقتت همینه کثیف برو اسمت عوض کن این اسم لایق تو نیس نجس
س
Iran, Islamic Republic of
مردک مگرنمی دانی هرکس به آل علی درافتاد و رفتاد. گندتراز تو بودند حالا اثری ازشان نیست بروتاریخ را ورق بزن. نمی خواهم بیش ازآن ضایحت کنم بروفکر خیش کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عنبوت هم خودتی و هم ...
سارا
Iran, Islamic Republic of
خب اون سعید حنایی هم لجنهایی مثه همین امیر ابراهیمی،رو جمع کرد چرا اسم جنایت کار روش میزارین روحش شاد.
نرگس بانو
Iran, Islamic Republic of
غرب «فیلم سیاه از ایران» را برای توجیه تحریم‌های ظالمانه علیه سفره و سلامت مردم ایران نیاز دارد و برای آن فرش قرمز پهن می‌کند. بازیگر باید ایرانی و با یک سابقه «قابل توجه» باشد! کارگردان باید در «وطن‌فروشی» قسم خورده باشد. داوری باید درس وطن‌فروشی را قبلاً پس داده باشد. بازیگرانی که روی آنتن تلویزیون شهره شدند باید با تبریک به جایزه‌بگیران، بخشی از این جورچین وطن‌فروشی باشند
لی لی
Iran, Islamic Republic of
همه ی ما با هر شکل و ظاهری با هر مدل طرز فکری وقتی غم دنیا رو دلمون میشینه یک بلیط میگیریم میریم حرم امام رضا وارد صحن نشده غمامون پرواز میکنه میره چطور به این درجه از پستی رسیدید گرچه امام رضا انقدر مهربونه که فکر کنم برای هدایت شما موجودات پست هم دعا میکنه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خدا سازندگان این فیلم را لعنت کند
عرفان
Iran, Islamic Republic of
بر وجود امام رضا(ع)هزاران صلوات بردشمنان امام رضا(ع) هزاران لعنت
دیشب به سرم باز هوای دگر افتاد
درخواب مراسوی خراسان گذر افتاد
چشمم به ضریح شه والا گهر افتاد
باآل علی هرکه در افتاد ورافتاد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند دشمنان دین را
شکرانه
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یکبار برای همیشه سلبریتی ها توسط مردم سرجاشون نشونده میشدن
اونها که رفتن کن وهمچین غلطی کردن واگذاربه خود امام رضا
و شرمنده امام رضا علیه السلام که کاری از دستم بر نمیاد
امااااا
اونها که پیام
تسلیت آبادانم
سردادند واز اون طرف رفتن عروسی ساسی
حق ندارند از منافع صداوسیما ومحبوبیت بین مردم بهره مند بشن
کاش
میفهموندیم به سلبریتی ها
فقط و فقط در حوزه کاری خودشون
اون هم به اندازه هنری که دارند میتونن حرف بزنن
نه مثل الان که سیاست و اقتصاد واعتقادوهزاران موضوعی که اصلا علمی ندارن در موردش نظر میدن
صدرا
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر شما وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
رز امیر ابراهیمی هرزگی برپستی شرف داردزمانی که چند سال پیش شاهکار هرزگیت نقل محافل شدبه خودم اجازه هیچ قضاوتی در موردشاهکارت ندادم و براین باور بودم که تن خودت است واختیار داری ولی با بازی در نقش جدید فهمیدم که هیچ چیزی اتفاقی نیست ونردبانی دارید پله های پستی وخود فروشی راطی می کنید ودر این میان یک عده مراقب باشند که به چه کسی افتخار میکنند
سوسک
Iran, Islamic Republic of
...به امید ریشه کن شدندتان
احسان
Iran, Islamic Republic of
اهانت به مقدسات عده ی زیادی از انسان ها به معنای حقوق بشر و آزادی بیان نیست کشور فرانسه و دانمارک تاکنون به مقدسات مسلمانان توهین کردند سفارت فرانسه و دانمارک بایستی پاسخگو باشند
احسان
Iran, Islamic Republic of
اهانت به مقدسات عده ی زیادی از انسان ها به معنای حقوق بشر و آزادی بیان نیست کشور فرانسه و دانمارک تاکنون به مقدسات مسلمانان توهین کردند سفارت فرانسه و دانمارک بایستی پاسخگو باشند
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب، این فواحش فرهنگی در دامن خودتان پرورده شده اند، مردم ایران هیچ نسبتی با این تن فروش های کریه ندارند، اگر به دین و فرهنگ جامعه ما توهین می‌شود نتیجه مدیریت فشل ونابسامان مدیران خودفروخته و نادان است.
HOSSEIN
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این واقعه در مشهد اتفاق افتاده بعضی افراد مذهبی در شهرهای دیگر از جمله کرمان اصفهان و...دست به جنین کاری میزنند لازم است روحانیت محترم با موعظه انها را از انجام چنین کارهایی بر حذر دارد
زی زی
Iran, Islamic Republic of
بابا حرص نخورید
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این میگم از/یشتر ازاین نباید توقع داشت
یاسی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چی بگم!!!!
حییییف اسمت ک زهراست.حییف
از قول کاربرا جایزه وطن فروشیت مبارکت باشه
طه
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر این جماعت فاسد.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر پدر و مادرنویسنده و کارگردان
علی
Iran, Islamic Republic of
یقینا اگر این فیلم ذره ای خوبی وفرهنگ ای آن واسلام رانشان میداد به هیچ وجه جایزه نمی‌گرفت کسانی که این فیلم را دیدند کاملا اعتراف می‌کنند که بدترین وسیاه ترین چهره ازایران واسلام ومذهی رانشان می‌دهد وتوهین به امام رضا هم هست. ولی غربی‌ها وسلبریتیها وطن فروش یی دین یادشان رفته باالعلی هرکه درافتاد برافتاد بدکرد نفهمید غلط کردخطاکرد
موسی علیپوریان
سلابه نظر من مراجع محترم ما باید به این قضیه ورود کنن تا کسی دیگر جراعت ساخت چنین فلیمی را نداشته باشد
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری

اصلا این بی آبرو ها ارزش جواب دادن ندارند
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقتی روسیه تحریم شد همه بازیگرانش از حضور در جشنواره کن محروم شدند
چرا ایران که ۴۳ ساله تحریمه بازیگراش تحریم نیستن؟!
آخه ارباب که نوکرشو تحریم نمیکنه
موسی
اسلام علیک یا علی ابن موسی اارضا التقی النقی الامام الشهید ورحمه الله وبرکلتو
موسی وای به حال شما اگر خدا برشما غضب کند بخاطر این اتهام
زینب
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا به عوامل این فیلم
حسن
Iran, Islamic Republic of
فیلم سیصد و عنکبوت مقدس با بزرگ نمایی و بی احترامی...
برای نشان دادن به حق! تحریم پنج به اضافه یک و هولوکاست نه میلیون ایرانی؟!
پیشنهاد ویژه برای ساخت دو فیلم جدید با این موضوعات
جنگ های انگلیس به کشورهای جهان و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران
بدون بزرگ نمایی و بی احترامی و نکته مهم وحشی گری و نژادپرستی واقعی

وقتی روسیه از طرف آمریکا و اروپا تحریم شد؟ تمام هنرمندان و هنر‌پیشه‌ های روسی را از
آمریکا و اروپا اخراج کردند؟ و از همه جشنوارها از جمله هم این کن نیز محروم کردند؟
چرا ایران که چهل و سه سال از طرف آمریکا و اروپا با شدید‌ترین تحریم ها قراردارد؟
هنرپیشه‌ها و سینما‌گرانش اخراج نمی ‌شوند؟!!!
بلکه به تمامی جشنواره‌های آمریکا و اروپا دعوت می‌ شوند!!!!!!!!!!؟
و جایزه هم دریافت می‌کنند؟!
حالا سلبیریتی خوب و بد کیست؟!(کدام حرف حق یا ناحق می زنند...)
اما در کل هیچ کدام حرفی از تحریم های ظالمانه علیه ایران عزیز نمی زنند...
فقط صحبت های دهان پر کن! !...
سلبریتی ها(بیشتر دوتابعیتی ها) به اربابانتان انگلیس و آمریکا بگویید؟
کفر در مقابل مردم غیور ایرانی از تار عنکبوت هم سست تر است...
خبرگزاری فرانسه، روز گذشته منابع دیپلماتیک گفتند که:
ایالات متحده و سه کشور اروپایی طرف توافق هسته ای ایران (انگلیس، فرانسه و آلمان)
پیش نویس قطعنامه ای ضد ایرانی(به کمک اسراییل) را به آژانس بین المللی انرژی اتمی
تسلیم کرده اند
اخطار به روباه ها: مراقب باشید این جا سرزمین شیران است
پهلوان
Iran, Islamic Republic of
تف به روت بیاد فقط همین با این قیافه ای دوهزاریت قیافت کپی اسکار کپی کپی
Iran, Islamic Republic of
بافت شهري همينه ديگه و اين نسبت مزخرفه و بيربطه طرح گل اينترنت سرچ كنيد شبيه گل نيلوفره تار عنكبوت اسم اسرايبله كه سسته نه ألفت هزاره ،،حريمهاي امامزادگان كه صحراي مفهومي كربلا دارند پارك و اسفالت نكنند صحنه بماند
دوستار امام رضا علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا به سازنده های این فیلم
ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
کسی که پوستر ای فیلم را ساخته روحش رو به شیطان فروخته
طرفدار امام رضا
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرشون
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
برکت ایران مدیون لطف توئه شاه خراسان
برکت ایران از صدقه سر توئه معصومه جان

همه ایرانی ها از آقا حاجت گرفتن . آتش بگیرن کسانی که به مولای ما توهین کردن.
جانم به فدایت یا امام رضا ع . نوکرت نیستم اگر اشک نریزم.

ده مرتبه لعنشان کنید
S
Iran, Islamic Republic of
بعد از تن فروشی حالا وطن فروشی بعدش چی میخای بفروشی امیر ابراهیمی
غریب آشنا
Iran, Islamic Republic of
من این فیلم را ندیدم و ترجیح می‌دهم از کسانی نباشم که نادانسته قضاوت می‌کنند. اما به عنوان کسی که شهر مشهد را دیده و دانشی نسبت به اوضاع آنجا دارد، از حضرات حاکم سوالاتی دارم.
آیا فقر، اسراف و فساد، در مشهد، گاه بیش از سایر شهرها بیداد نمی‌کند؟...
همت
Iran, Islamic Republic of
سلام ای امام غریب زیبای مهربان شک ندارم که مرحمتت شامل حال دشمنانت هم میشود عشق من
Iran, Islamic Republic of
اولا زندگی شخصی و حریم خصوصی هرکس به خودش مربوطه.. این دهن مردمه که چفت و بست نداره!! و درباره شخصیت اصلی فیلم(سعید حنایی) هاشا که لیاقتش مرگ بود..اما بماند که اعتقادات ما هم ارزشمنده و خب با این پسرشون.. تو فیلم و هیچ و پوچش کردن
b
United States
ایران جهان سوم و ایرانی جماعت به استثنای انگشت شمار همه جهان سومی هستند،
Iran, Islamic Republic of
به اعتقاد من،ساحت خدا بر اثر ستم و چپاول عده ای که نام خدا رو جار میزدن آلوده شده،امام شیعیان که جای خود داره
هانا علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام و احترام...اهانت به امام رضا و اهانت به مشهدیا..با لهجه مشهدی حرف زدن بیشرفا..خاک بسرتون...خاک تو سرتون که ما رو اینطوری به جهان دارن جلوه میدن..خاک بر سرت زر ابراهیمی
United States
بعد از بازی زهرا ابراهیمی در این فیلم به شدت متنفر شدم از زهرا و نقشی که در این فیلم داشت،،،به نظر من هر زنی که به دفاع از این فاحشه های خیابونی بلند بشه ،،،،اون هم یکی از اونهاست،،،خیلی برای خودم متاسفم که وقتم رو هدر دادم با دیدن این فیلم مزخرف که به پشتیبانی از زنان هرزه بود
ليلا
Iran, Islamic Republic of
كجاش توهين به مردم ايران بود ؟🤔؟فقط موضع دينى و قتل ها رو نشون داد و فقر و بدبختى مردم و به نظرم
امین
Iran, Islamic Republic of
چرا روغن اینقدر گرون شد چه وضعیه
دنیا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که فیلمش خیلی خوب و مبتنی‌بر واقعیات جامعه بود حالا اگه شما فکر می کنید که جامعه ای که برای مردم ساختید مدینه فاضله است یا کلا در ایران ما تن‌فروشی نداریم اون دیگه بحث دیگه ایه
Iran, Islamic Republic of
فیلم عنکبوت مقدس بطور هوشمندانه برای اماده سازی افکار جامعه اروپا در کشتار کنونی زنان بوده که توسط تروریستها تهیه شده.
عکس
Iran, Islamic Republic of
معمولا هر چند سال یکبار مردم برای رفتن شمال میرن
محسن
Denmark
خاک بر سرشون
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1