کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست‌ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با گروه‌های مختلف مطرح شد

شریف‌پور: از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بهره می‌برم

26 ارديبهشت 1401 ساعت 10:54

 طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد امورات مختلف و انجام هر چه بهتر وظایف این اداره‌کل استفاده خواهد کرد.


 طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد امورات مختلف و انجام هر چه بهتر وظایف این اداره‌کل استفاده خواهد کرد.
به گزارش کبنا، طاهر شریف‌پور با حکم خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی سکان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت. او در اولین اقدام با بازنشستگان دیدار کرد و تجارب آنها را برای ادامه راه مهم دانست و گفت: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجربیات مختلف هستند که بهره‌گیری از آنها برای انجام هر چه بهتر وظایف کارگشا خواهد بود.
در ادامه شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به دیدار خانواده‌های متوفی این اداره‌کل رفت و مشکلات و مسائل مربوط به خانواده‌های کارکنان متوفی را مورد بررسی قرار داد. 
در این دیدار ضمن دلجویی از این خانواده‌ها، برای همکاران متوفی رحمت و مغفرت الهی را از خداوند منان خواستار شد و در خصوص مسائل و مشکلات آنان گفتگو کرد و برای رفع مشکلات این عزیزان قول مساعد داد.
بعضی از خانواده‌های متوفی از حضور مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی بسیار خرسند شدند و ابراز داشتند که بعد از سال‌ها کسی احوال‌مان را پرسید، بسی جای تعجب است.

‌طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه‌های خود با کارکنان شاهد و ایثارگر به گفتگو نشست.
شریف پور در این نشست گفت: بخش مهم و قابل توجهی از دستاوردهای کشور عزیزمان از برکت خون شهیدان و دلاوری‌های آن‌ها است و همه ما مرهون و مدیون تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های جامعه‌ی ایثارگری و شهیدان هستیم.
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت به جامعه‌ی ایثارگری و و بررسی به مشکلات ایثارگران اداره کل باید در اولویت کاری قرار گیرد.
 وی بیان داشت: کارکنان شاهد و ایثارگر باید به عنوان الگو در اداره کل به اهداف و وظایف خود عمل نمایند،
 در پایان جلسه مشاور امور ایثارگران به ارائه گزارش عملکرد در حوزه ایثارگران پرداخت و همچنین در این نشست کارکنان شاهد و ایثارگر اداره کل به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
 برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بو یراحمد در سال 1401
اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون وظایف، اقدامات و عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با حضور «طاهر شریف‌پور» مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی و در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: نشست‌های شورای هماهنگی فرصت بسیار مغتنمی در راستای بررسی و حل مسائل و مشکلات اقتصادی در استان می‌باشد که با هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان باید با همت، تلاش و برنامه ریزی دقیق در راستای رفع موانع تولید و همچنین بررسی روند مشکلات اقتصادی در استان گام برداریم.

طاهر شریف پور افزود: برگزاری نشست‌های دستگاهای تابعه باید به صورت مستمر و منظم انجام پذیرد تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف و نیز حل مشکلات اتخاذ نماییم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بانک‌های استان باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اشتغالزایی به کار آفرینان و اشتغال آفرینان استان تسهیلات آسان پرداخت نمایند تا چرخه‌ی اشتغال و کسب و کار در استان به حرکت درآید.
وی افزود: اداره کل امورمالیاتی استان باید همکاری لازم را در استای تشویق از مودیان خوش حساب در استان و همچنین فرهنگ سازی در این راستا بعمل آورد.
 در پایان نشست مدیران دستگاه‌های تابعه به ارائه گزارش عملکرد حوزه‌ی کاری خود پرداختند و مسائل و موضوعات مهم دستگاههای تابعه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


کد مطلب: 448032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/448032/شریف-پور-تمام-ظرفیت-ها-پیشبرد-امور-اقتصادی-دارایی-کهگیلویه-بویراحمد-بهره-می-برم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1