کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسانه‌ها خبر می‌دهند

حرف و حدیث پیرامون شهردار کهگیلویه و بویراحمدی ناحیه 3 تهران

20 ارديبهشت 1401 ساعت 22:25

پس از اخبار منتشر شده درباره حمله به سید جواد هاشمی؛ شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ شهرداری تهران، حال احتمال خودزنی وی قوت گرفته است.


پس از اخبار منتشر شده درباره حمله به سید جواد هاشمی؛ شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ شهرداری تهران، حال احتمال خودزنی وی قوت گرفته است.
به گزارش کبنا، چند روز پیش بود که اخباری درباره حمله خونین به سید جواد هاشمی؛ شهردار ناحیه سه منطقه 19 تهران منتشر شد.
 در این اخبار آمده بود که ساعت 16 روز پنجشنبه گذشته شهردار ناحیه سه منطقه 19 و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمانی شدند که متخلفان با دیدنشان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.
 بر اساس این اخبار، وی بعد از این حادثه بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
 به دنبال انتشار این اخبار و تصاویری از وضعیت خونین سید جواد هاشمی، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران نیز به این حادثه واکنش نشان داده و خواستار پیگیری موضوع و بازداشت عوامل حمله به هاشمی شدند.
 حال چند روز بعد از این حادثه تصویری از یک نامه در شبکه‌های اجتماعی به نقل از دکتر علیرضا کدخدایی؛ رئیس مرکز پزشکی قانونی منطقه غرب تهران در پاسخ به استعلام بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 33 تهران منتشر شده است.
 در این نامه ذکر شده است: از آقای سید جواد هاشمی در منزل شخصی معاینه به عمل آمد، دو جراحت سطحی بخیه شده به صورت موازی در ناحیه طاق سر مشهود است که با عنایت به شکل و الگوی آن‌ها و عدم آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویاً مطرح است.
 حال باید منتظر اعلام نظر نهایی توسط پلیس و دستگاه قضائی درباره این پرونده ماند.
 واکنش سروری به ادعای خودزنی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹
نایب رئیس شورای شهر تهران نسبت به اخباری مبنی بر خودزنی شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ واکنش نشان داد.
پرویز سروری درحاشیه برگزاری شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فراهم شدن شرایط واریز درآمدهای حاصل از جرائم به حساب شهرداری تهران، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که درسطح کشور وجود دارد این است که شهرداری‌ها از یک درآمد پایدار به دلایل مختلف محروم بودند که خوشبختانه در دولت جدید و شهرداری شرایطی فراهم شده است که این مطالبات به حساب شهرداری تهران واریز شود.
 وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر مطالبات شهرداری تهران از محل جرائم به حساب این نهاد واریز شود تا تحول خوبی در خصوص درامد پایدار شهری ایجاد شود.
 نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: البته ما سالهاست از این درآمد محروم هستیم اما دولت چراغ سبز خوبی برای پرداخت این درآمدها نشان داده است. 
سروری همچنین درخصوص آخرین پیگیری‌های ضرب و شتم و حمله به شهردار ناحیه سه منطقه 19 و اخباری مبنی بر خودزنی شهردار ناحیه سه، اظهارکرد: ما در این‌باره هنوز صحت‌سنجی نکرده‌ایم و احتمال می‌دهیم که برخی‌ها هم جان بگیرند و هم آبرو.
 وی تصریح کرد: مسئله اشاره شده یک موضوع تخصصی است که در دست بررسی است و این موضوع از طریق پزشک قانونی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود.
تصویر نامه‌ای منتسب به پزشکی قانونی غرب تهران در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن عنوان شده با توجه به معاینه جراحت روی سر آقای سیدجواد هاشمی، احتمال حدوث این جراحت به وسیله خودزنی قویاً مطرح است.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران مجروح شد
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مجروح شدن شهردار ناحیه 3 منطقه 19 خبر داد.
 محمدخانی در حساب توییتر خود نوشت: سید جواد هاشمی شهردار ناحیه 3 منطقه 19 در هنگام مأموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد.
 وی گفت: چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است. برای سلامتی ایشان دعا کنیم.‌
  
 
واکنش زاکانی به حمله متخلفان ساخت و ساز غیرقانونی به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹
شهردار تهران نسبت به حمله تعدادی از متخلفان ساخت و ساز با چاقو و قمه به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ واکنش نشان داد و گفت: این مسئله در ۳ سطح در دست پیگیری است.
علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه و تجهیزات پارکی و صنایع وابسته به آن، در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاق صورت گرفته در منطقه 19 اظهار کرد: در پی مبارزه با فساد و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، شهردار ناحیه 3 منطقه 19 با برخی از افراد درگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
 وی افزود: شب گذشته نیز بنده به عیادت شهردار ناحیه 3 رفتم که خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است.
 شهردار تهران با تاکید بر مبارزه با فساد از پیگیری این اتفاق در 3 سطح خبر داد و گفت: قطعاً ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و ان‌شاءالله با خاطیان آن برخورد خواهد شد.
 همچنین بنابر اعلام عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران این اتفاق ساعت 16 روز پنج‌شنبه صورت گرفته و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گل‌پاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سید محمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.
 همچنین بنابر اعلام محمدخانی، چند روز پیش هم به ماشین شهردار ناحیه 3 منطقه 19 تیراندازی شده بود.
 گفتنی است پس از این ماجرا با ورود پلیس امنیت، ضاربان شناسایی و بازداشت شده‌اند و حال عمومی شهردار ناحیه خوب است و آسیبی به جمجمه وارد نشده است اما 25 بخیه حاصل جراحت حمله ضاربان با قمه به او بوده است.
سید جواد هاشمی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 447847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/447847/حرف-حدیث-پیرامون-شهردار-کهگیلویه-بویراحمدی-ناحیه-3-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1