کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران برگزار شد

آخرین حرف‌های مقیمی در آموزش و پرورش گچساران؛ من سیاسی‌ترین فرد در آموزش و پرورش هستم، اما کار سیاسی نکردم / نباید خوبی‌های تاجگردون را فراموش کرد / پست‌های اصلی اداره را به دست مخالفینم دادم

8 ارديبهشت 1401 ساعت 20:38

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: تغییر مدیریت امری کاملاً طبیعی است، با افتخار ۳ سال به عنوان مدیر خدمتگذار بودم.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: تغییر مدیریت امری کاملاً طبیعی است، با افتخار ۳ سال به عنوان مدیر خدمتگذار بودم.
به گزارش کبنا، ایوب مقیمی عصر امروز در مراسم تودیع خود، اظهار داشت: اگر موفقیتی بود، مربیان و معلمان همگی زحمت کشیدند، کمترین نقش را رئیس اداره در موفقیت‌ها دارد.
مقیمی اظهار کرد: از همراهی اعضای شورای تأمین و اداری این دولت و دولت گذشته تشکر می‌کنم.
رئیس پیشین آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کنند دوره کرونا خوش به حال معلمان بود، اما من شهادت می‌دهم که در دوره ۲ سال کرونا، ۲۰ سال به معلمان گذشت.
وی گفت: کرونا طوفان سهمگینی بود که خدا کمک کرد و از دوره گذر کردیم، مقام اول پرورشی، مقام اول شورای آموزش و پرورش، مقام اول کنکور در استان را کسب کردیم.
مقیمی گفت: از ۲۳ رتبه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۳ رتبه را فرهنگیان گچساران کسب کردند.
وی گفت: افتخار می‌کنم که معاون وزارت آموزش و پرورش یک جوان دهه شصتی اهل زیلایی است.
مقیمی اظهار کرد: همچنین افتخار می کنم که اقای اسدی زمانی کارمند بخش فناوری آموزش و پرورش گچساران بود و طی یک سال و نیم اخیر مراتب ترقی را طی کرد و الان در وزارت آموزش و پرورش هستند.
مقیمی با اظهار اینکه باید از تلاش‌های نخبگان و خوبی های آنها سخن بگوییم، اظهار کرد: آقای تاجگردون آبان ماه ۹۸ جلسه‌ای با مدیر نوسازی کشور آقای رخشانی مهر تشکیل دادند که بنده در آن جلسه بودم، بودجه ۳ میلیاردی را برای تجهیزات گچساران و باشت فراهم کردند. همان روز مجوز احداث ۳ مدرسه را دادند. نه اینکه حق دهدشت یا یاسوج را خورده باشیم، این حق گچساران است که صنعت نفت دارد و از بزرگترین شهرهای نفت خیز کشور است. حق گچساران را دادند.
وی گفت: بیش از ۲۰ پروژه در گچساران در حال کار هستند، ۳ ساختمان، با پیشرفت بسیار خوبی فقط در محله سادات در حال کار هست، سالن مجهز آموزش و پرورش که بسیار نیاز به آن داشتیم اگر کمک‌های آقای تاجگردون نبود ساخته نمی‌شد. (تشویق حضار)
مقیمی گفت: مدارس گچساران در سال ۹۸ به ۱۸۶ کولر دوتکه مجهز شد.
رئیس پیشین آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه بودجه نوسازی آموزش و پرورش گچساران در سال ۹۸ به اندازه کل بودجه استان فارس بوده است، اظهار داشت: ۱۴ هزار متر مربع آسفالت، ۱۷ هزار متر مربع ایزوگام، بخشی از اقداماتی بود که در گچساران انجام گرفت.
وی افزود: اقای تاجگردون از علم خود، و از روابط خود برای کمک به منطقه استفاده می‌کرد.
مقیمی در ادامه گفت: آموزش و پرورش در حال جان گرفتن است، انتظار بنده این است که کمک کنیم آموزش و پرورش خدشه دار نشود. از همکاران خود انتظار دارم که اعتراضات خود را با احترام و در شأن فرهنگیان انجام دهند، اینطور نباشد که با هر بیانیه ای بیرون بیایند و اعتراض کنند.
وی گفت: من سیاسی‌ترین فرد در آموزش و پرورش هستم، من قول داده بودم که در آموزش و پرورش سیاسی کاری نکنم، و اینکار را نکردم. من با جسارت می گویم که سیاست را پشت در اتاق ریاست گذاشتم و داخل رفتم. طی سه سالی که رئیس بودم، اقای تاجگردون فقط یک بار به من سفارش کرد، سفارش کردند که با یک خانم فرهنگی خانواده شهید در حد و حدود مدارس شاهد برخورد شود.
وی گفت: بنده پست‌های اصلی اداره خود را به دست مخالفین خود داده بودم و افتخار می‌کنم.
مقیمی بیان کرد: به اندازه ۵ انگشت دستم، در آموزش و پرورش تغییر ایجاد نکردم. لذا این انتظار را از آقای قیطاسی نیز داریم که نیروهای مخالف خود را نگه دارند. نمی‌دانم چه فلسفه‌ای است که تصور بنده این است که با نیروهای مخالف خود می‌توان بهتر کار کرد.
وی در انتها گفت: همه ما سرباز نظام هستیم، بیایم واقعاً سرباز نظام باشیم.
 


کد مطلب: 447440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/447440/آخرین-حرف-های-مقیمی-آموزش-پرورش-گچساران-سیاسی-ترین-فرد-هستم-اما-کار-سیاسی-نکردم-نباید-خوبی-های-تاجگردون-فراموش-پست-های-اصلی-اداره-دست-مخالفینم-دادم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1