کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

23 فروردين 1401 ساعت 15:08

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های فرهنگی مردمی در سال جدید اولویت اصلی اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک جریان فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در سراسر استان شکل خواهد گرفت.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های فرهنگی مردمی در سال جدید اولویت اصلی اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک جریان فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در سراسر استان شکل خواهد گرفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز سه شنبه (23 فروردین ماه 1401) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار و گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری نوروز و برنامه های ماه مبارک رمضان امسال ارائه کرد.
امین درخشان با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری نوروز امسال و برنامه های ماه مبارک رمضان، افزود: جشن های فرهنگ و هنر مردمی در شهرستان های استان مورد استقبال مردم واقع شد و بدون تردید، توجه به مردمی کردن فعالیت ها اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این برنامه ها در مناطق گرمسیری استان برگزار شد، گفت: بعد از ماه مبارک رمضان جشن های مردمی فرهنگ و هنر در مناطق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار خواهند شد.
درخشان با اشاره به برنامه های فرهنگ و هنری در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: محافل نورانی انس با قرآن و جهاد تبیین، برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه شعر و داستان، ورک شاپ های هنری .... در سایر شهرستان ها و استان برگزار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برپایی نمایشگاه «بهار ضیافت» در یاسوج را یکی از مهم ترین برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه کتاب علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی، غرفه های متعددی برپا خواهد شد.
آیت الله «سید نصیر حسینی» نیز در این دیدار به اهمیت توجه به معارف دینی در حوزه فرهنگ به ویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به بعد مردمی کردن فعالیت های فرهنگی را مهم دانست و افزود: برنامه های فرهنگی و هنری در ایام نوروز با رویکرد مردمی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته تقدیر بود.
وی در ادامه، با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی و هنری در مسیر «امید و معنویت» برنامه ریزی شوند، یادآور شد: در این راستا بایدهای دینی مردم مورد توجه باشند و هم امید را در جامعه ایجاد کنند.
آیت الله حسینی با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان، افزود: برنامه ریزی قرآنی در سراسر استان حرکت ارزشمندی است، چرا که ترویج فرهنگ قرآنی برای معنویت بخشیدن به جامعه به ویژه در این ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین بر ضرورت توجه به جلسات و موضوعات شورای فرهنگ عمومی استان در این دیدار تاکید و خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی استان در شهرستان ها بعد از ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.


کد مطلب: 446861

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/446861/دیدار-مدیرکل-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-نماینده-ولی-فقیه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1