تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۴۴۶۸۴۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

برگزاری نمایشگاه «بهار ضیافت» در یاسوج

۰
برگزاری نمایشگاه «بهار ضیافت» در یاسوج
کبنا ؛برگزاری نمایشگاه «بهار ضیافت» به مناسبت ماه مبارک رمضان و ۱۵ محفل بزرگ استانی قرآن در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، «امین درخشان» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری  قرآنی این ماه پرداخت و اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های قرآنی صرفا مختص به ماه مبارک رمضان نبوده، بلکه باید در همه ایام توجه به ترویج فرهنگ منور قرآن و عترت داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در جامعه را یک ضرورت دانست و افزود: در زمینه تنوع و تعدد برنامه های قرآنی محدودیت قائل نیستیم و با توجه به ضرورت، در همه شهرستانها و بخش ها فعالیت های قرآنی را خواهیم داشت و ضرورت دارد یک جریان سازی قرآنی در جای جای استان ایجاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه برنامه های بسیاری برای ماه مبارک رمضان از طرف این اداره کل پیش‌بینی شده، ادامه داد: یکی از برنامه‌ها توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، بحث جهاد تبیین و برگزاری محافل قرآن خواهد بود.
درخشان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان و بخش، فعالیت های قرآنی در این مناطق را خواهیم داشت.
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین المللی در شهرهای یاسوج،  گچساران، دهدشت ، لیکک، پاتاوه، مارگون، دیشموک، قلعه رئیسی، باشت،چرام،  و لنده برگزار می شود.
وی نشست های شعر با موضوع رمضان در شهرهای باشت، بهمئی و لنده، قصه گویی قرآنی در شهرهای باشت، چرام، لنده و بهمئی و کارگاه خوشنویسی و نقاشی در شهرستان‌های دنا، لنده، بهمئی و چرام را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان توسط این اداره کل عنوان کرد.
درخشان از برگزاری دوره تفسیر و تدبر در شهرهای پاتاوه، سی سخت، مارگون، دیشموک، قلعه رئیسی، سوق، لنده، دهدشت، چرام، باشت، بهمئی و چیتاب سخن به میان آورد و افزود: تجلیل از فعالان قرآنی همزمان با محافل قرآنی، مسابقه رادیویی رمضان، دوره های آموزش قرآن و نهج البلاغه در محلات شهرستان بویراحمد نیز در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد.
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت با عرضه بیش از ۲ هزار کتاب علوم قرآنی، عرضه محصولات فرهنگی و نرم افزارهای قرآنی با تخفیف های مناسب و همچنین عرضه تولیدات فعالان فرهنگی در حوزه مد و لباس و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری از جمله شعر و قصه های قرآنی ، زنان و خانواده، ورک شاپ های تجسمی و .‌..  در محل نمایشگاه از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1