تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۴۶۳۸۹
کبنا گزارش می‌دهد

پیکر شهید «سید نوید موسوی» در بوشهر تشییع شد

۱
شهید کهگیلویه و بویراحمدی در بوشهر تشییع شد / توصیف نماینده رهبر انقلاب از شهید «سید نوید موسوی»
کبنا ؛پیکر ستوان سوم سید نوید موسوی از سربازان نیروی انتظامی در بخش امام حسن شهرستان دیلم که در درگیری با سارق مسلح به شهادت رسیده بود در بوشهر تشییع و به زادگاهش در استان کهگیلویه و بویر احمد منتقل شد.
 ساعت ۲۱ سه شنبه شب (۹ فروردین) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهر امام حسن پارک شده است، باسرعت گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام می‌شود.
  به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
 در این حادثه سرباز وظیفه ستوان سوم «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ستوان‌یکم انتظامی " جلیل دازه" به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه انتقال یافت و تحت درمان است.
 به گزارش کبنا و به نقل از ایسنا، صبح امروز (۱۱ فرودردین) پیکر ستوان سوم سید نوید موسوی در بوشهر تشییع و به زادگاهش در استان کهگیلویه و بویر احمد منتقل شد.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه بوشهر در آئین تشییع پکر این شهید گفت: شهید ستوان سوم «سید نوید موسوی» امروز به‌عنوان سید الشهدای نیروی انتظامی استان بوشهر شناخته می‌شود.
 
پیکر شهید سرباز وظیفه پلیس در بوشهر تشییع شد 
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به خانواده این شهید بزرگوار و نیروی انتظامی که چنین افراد مقتدر، عرشی، آسمانی و ولایی که حافظ امنیت تا سر حد جان تربیت کرده تبریک گفت و افزود: شهید موسوی در میدان حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور داشت و مقاومت کرد و جان خود را در این راه گذاشت.
 وی تصریح کرد: افتخار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این است که تا سرحد شهادت حافظ امنیت است.
 استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: در طول ۱۵ روز گذشته فرماندهی انتظامی استان و یگان‌های تابعه و سایر نیروهای مسلح با تمام توان برای تأمین امنیت مسافران در میدان حضور داشتند.
 
پیکر شهید سرباز وظیفه پلیس در بوشهر تشییع شد 
احمد محمدی زاده تصریح کرد: امروز هزاران نیروی پلیس از یگان‌های مختلف عملیاتی حتی مرزبانی برای تأمین امنیت مسافران در جاده‌ها و سواحل با تمام اقتدار در صحنه حضور دارند. اگر امروز ما یک عید نوروز خوب را سپری کردیم حاصل زحمت پلیس و همه دستگاه‌ها است. 
وی عنوان کرد: این خون شهدا است که راه ما را در ایران، منطقه و دنیا باز کرده و امروز انقلاب اسلامی در حوزه‌های گسترده‌ای از دنیا و منطقه بسط داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1