کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ارنج تیم غلام‌نژاد؛ تغییرات مدیران علوم پزشکی یاسوج

19 اسفند 1400 ساعت 16:26

کلید تغییر مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد زده شده است و به زودی تعدادی از مدیران و معاونین این دانشگاه تغییر خواهند کرد.


کلید تغییر مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد زده شده است و به زودی تعدادی از مدیران و معاونین این دانشگاه تغییر خواهند کرد.
دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تنش‌های سیاسی و دخالت‌های شدید غیرمرتبط‌ها که واکنش سید علی احمدزاده استاندار این استان را در پی داشت، سکان این دانشگاه به محمد غلام‌نژاد سپرده شد و اکنون او برای ادامه راه به دنبال ریختن ارنج تیم‌ مدیریتی خود است.
به گزارش کبنا، محمد غلام‌نژاد بعد از عبور از هفت خوان رستم و کش و قوس‌های سیاسی و منطقه‌ای، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را برعهده گرفت. غلام‌نژاد در اولین روز کاری خود به عنوان رئیس دانشگاه گفت، امروز، روز بازگشت آرامش به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است و در این مسیر دست همه همکارانم، پرسنل، اعضای هیئت علمی، کادر درمان، پزشکان و... را به گرمی می‌فشارم.
بر اساس شنیده‌ها گفته می‌شود که غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال ارنج تیم مدیریتی خود در این دانشگاه است و به زودی  تغییرات گسترده در این دانشگاه انجام می‌گیرد و این تغییرات قرار است که در مسیر بالابردن ارتقاء سطح خدمات سلامت، بهداشت و درمان صورت بگیرد.
به گزارش کبنا، آهنگ تغییر مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صدا در آمده و مطرح می‌شود که حکم امیدوار پروانه مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، یعقوب برفر و چند تن دیگر از مدیران علوم پزشکی یاسوج لغو می‌شود. همچنین معاونین علوم پزشکی یاسوج در حال تغییر هستند.
 


کد مطلب: 445634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/445634/ارنج-تیم-غلام-نژاد-تغییرات-مدیران-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1