کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

عزت‌خواه خطاب به زارع‌پور: آموزش و پرورش از ریل خارج نشده بود، بلکه دوستان شما بودند که با 2030 می‌خواستند آن را از ریل خارج کنند / من برای ساختن آمده‌ام، برای ماندن نیامده‌ام / جغرافیا، قومیت و تحزب نیز در مدیریت من کمرنگ و شاید هم بی‌رنگ باشد

11 بهمن 1400 ساعت 18:34

عزت‌خواه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به هادی زارع‌پور گفت: کاش در آمارهای خود از انبارهای خالی از کالا هم صحبت می‌کردید و از بدهکاری‌های چند میلیاردی آموزش و پرورش هم می‌گفتید. از میانگین نمرات کنکور هم صحبت می‌کردید تا فردا نگویند فلانی وارد مدینه فاضله‌ای شد ولی در آن مدینه فاضله خوب عمل نکرد.


عزت‌خواه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به هادی زارع‌پور گفت: کاش در آمارهای خود از انبارهای خالی از کالا هم صحبت می‌کردید و از بدهکاری‌های چند میلیاردی آموزش و پرورش هم می‌گفتید. از میانگین نمرات کنکور هم صحبت می‌کردید تا فردا نگویند فلانی وارد مدینه فاضله‌ای شد ولی در آن مدینه فاضله خوب عمل نکرد.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود که ظهر امروز (11 بهمن 1400) برگزار شد، عنوان کرد:
وی گفت: از بزرگوارانی که به این حقیر اعتماد نمودند تا مدیریت این دستگاه را برعهده بگیرم سپاسگزارم. انشاالله با مدیریت انقلابی و با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی در خور آموزش و پرورش ارائه دهم.
عزت‌خواه در ادامه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکر کرد و اضافه کرد: از مجمع نمایندگان استان، سید محمد موحد و سید ناصر حسینی‌پور تشکر می‌کنم. وی گفت: اما تقدیر ویژه دارم از فرهنگیِ فرهیخته جناب آقای دکتر روشنفکر (تشویق حضار) که با حمایت قاطع و بی‌دریغ خویش جهت انتخاب اینجانب که از جنس معلمین هستم، همراهی لازم را مبذول داشته‌اند. امیدوارم با توجه به مسئولیت‌هایی که در مجلس و مرتبط با آموزش و پرورش دارند، بتوانند برای آموزش و پرورش استان، نقشی مؤثر، پیش‌برنده و تحول‌خواه ارائه نمایند.
وی در ادامه از سایر مسئولین استانی نیز تشکر کرد.
عزت‌خواه در ادامه گفت: از رحمات آقای زارع‌پور نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم و اضافه کرد: من برای ساختن آمده‌ام، من برای ماندن نیامده‌ام.

وی ادامه داد: ضمن احترام فراوانی که برای آقای زارع پور دارم، می‌گویم وقتی شما تشریف آوردید آموزش و پرورش از ریل خارج نشده بود، بلکه دوستان شما بودند که با 2030 می‌خواستند آن را از ریل خارج کنند. اعتقادم بر این بود که سیاست را فرهنکی کنیم نه فرهنگ را سیاسی.
وی خطاب به زارع‌پور افزود: کاش در آمارهای خود از انبارهای خالی از کالا هم صحبت می‌کردید و از بدهکاری‌های چند میلیاردی آموزش و پرورش هم می‌گفتید. از میانگین نمرات کنکور هم صحبت می‌کردید تا فردا نگویند فلانی وارد مدینه فاضله‌ای شد ولی در آن مدینه فاضله خوب عمل نکرد.
به گزارش کبنا، این گفته‌های عزت‌خواه در حالی مطرح شده است که رتبه‌های کنکور جزو شاخص‌‌های عملکرد آموزش و پرورش نیست. هر چند آموزش و پرورش می‌تواند در رتبه‌های کنکور دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد، اما رتبه‌ی کنکور، در لیست شاخص‌های بررسی عملکرد آموزش و پرورش وجود ندارد.
در ادامه این مراسم، عزت‌خواه گفت: بنده و همکارانم با توکل به خداوند و با مدیریت جهادی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انشاالله گام برخواهیم داشت.
وی در ادامه عنوان کرد: قول می‌دهم جریزه‌ای عمل نکنم؛ جغرافیا، قومیت و تحزب نیز در مدیریت من کمرنگ و شاید هم بی‌رنگ باشد.
عزت‌خواه تشریح کرد: برای ساختن ایران قوی نیاز به برنامه جامع و قوی داریم. برای برنامه قوی هم نیازمند نیروی انسانی جامع و قوی هستیم. برای پرورش نیروی انسانی قوی نیز نیاز به مدرسه صالح و تربیتی شهید قاسم سلیمانی داریم. در رأس مدرسه صالح نیز باید مدیر توانمند و قانونمند و پای کار باشد و در نهایت برای ایران قوی نیاز به معلم قوی داریم و به نظر من تنها عنصر تحول، معلم است و معلم.
عزت‌خواه ادامه داد: من به عنوان سخنگوی معلمین و نه به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش، خواستم به جناب آقای ستاری فرد عرض کنم که سلام معلمین صبور، پرتلاش و فداکار ما را به مقام عالی وزارت برسانید و بگویید با اعمال اجرای زودهنگام طرح رتبه‌بندی گامی برای ارتقای شأن معلمین بردارید. انشاالله که به زودی اجرای این طرح کام معلمین استان را شیرین بدارد.
وی در ادامه خطاب به معلمین گفت: نگذارید آنهایی که از امام و انقلاب و روحانیت سیلی خورده‌اند در صفوف شما نفوذ کنند. نگذارید نفوذی‌های دشمن‌شاد کن در میان شما رخنه کنند.
وی با بیان اینکه اذعان می‌کنم که کار تربیتی کاری سخت و ثقیل است، اضافه کرد: دست نیاز به سوی همه شما دراز می‌کنم که در این مدتِ مسئولیت، فرزندتان را حمایت کنید. چرا که تنها در سایه وحدت است که می‌توان پیشرفت کرد. آموزش و پرورش مسجد انقلاب است و بیایید حرمت این مسجد را برای خود و آیندگان محفوظ نگه داریم.


کد مطلب: 444158

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/444158/عزت-خواه-خطاب-زارع-پور-آموزش-پرورش-ریل-خارج-نشده-بلکه-دوستان-بودند-2030-می-خواستند-کنند-ساختن-آمده-ام-ماندن-نیامده-ام-جغرافیا-قومیت-تحزب-نیز-مدیریت-کمرنگ-شاید-هم-بی-رنگ-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1