کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در جمع بازیکنان تیم فوتبال یاسوج حاضر شدند

حرف‌های تلخ مربی تیم فولاد یاسوج در حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد / هاشمی: شرمنده شدیم / مهدوی: همه دستگاه‌ها را پای کار می‌آوریم / جهانبخش: زیبنده نیست که تیم‌های ما سرگردان باشند ( + فیلم )

8 بهمن 1400 ساعت 20:41

بازی دو تیم فوتبال فولاد یاسوج و برق شیراز از سری مسابقات لیگ یک امید کشور در ورزشگاه تختی یاسوج در حال برگزار شد که این بازی سه مهمان ویژه داشت. سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد و بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان از تماشاچیان ویژه این بازی بودند.


بازی دو تیم فوتبال فولاد یاسوج و برق شیراز از سری مسابقات لیگ یک امید کشور در ورزشگاه تختی یاسوج در حالی برگزار شد که این بازی سه مهمان ویژه داشت. سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد و بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان از تماشاچیان ویژه این بازی بودند.
     

به گزارش کبنا، بعد از ظهر روز جمعه (8 بهمن ماه 1400) ورزشگاه تختی یاسوج میزبان بازی دو تیم فولاد یاسوج و برق شیراز از سری مسابقات لیگ یک امید کشور بود که سیدجواد هاشمی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد و بهروز جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان استان سه مهمان ویژه این بازی بودند.
تیم فولاد یاسوج در یک بازی نه چندان خوب توانست حریف خود را با یک گل شکست دهد. بعد از اتمام بازی مسئولان در رختکن به دیدار بازیکنان تیم فولاد یاسوج رفتند. رضایی یکی از دست‌اندرکاران تیم در این با اشاره به مشکلات فرهنگی و افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، اظهار داشت: بازیکنان تیم فولاد یاسوج با هزینه شخصی و چنگ و دندان اداره می‌شود. هیچ قرارداد مالی با بازیکنان نداریم. این بازیکنان فقط دلخوشی‌شان به همین لباس ورزشی که بر تن می‌پوشند.

وی افزود: اگر از تیم برق شیراز، صنعت نفت آبادان و سایر تیم‌های هم‌گروه ما سئوال شود، می‌بینید که قرارداد مالی دارند. با هزینه شخصی در استان‌های دیگر در دمای 10 درجه زیر صفر حاضر می‌شویم، ورزشکار هستیم، عاشق و بی‌کله.
رضایی گفت: ادارات دولتی هیچ کمکی به ما نمی‌کنند. حداقل دستور داده شود که در بحث خوابگاه، تغذیه و... به تیم فولاد یاسوج کمک شود.
وی گفت: از دولت انقلابی و مدیرانش توقع و انتظار داریم که بر خلاف دولت گذشته به کمک ورزشکاران بیایند.
در ادامه سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک به بازیکنان، اظهار داشت: وضعیت بازیکنان و زمین بازی را دیدیم، خیلی شرمنده شدیم، امیدواریم بتوانیم که در کنار شماها و بر اساس سیاست‌های دولت گام‌هایی را برای توسعه ورزش و ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی برداریم. 

وی افزود: جلسه‌ای را در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مشکلات تیم‌های ورزشی فوتبال برگزار خواهیم کرد.
هاشمی‌ در ادامه اضافه کرد: تیم‌های فوتبال هنگام مسابقات از قبل هماهنگی لازم را برای حمایت و همکاری هر چه بیشتر داشته باشند.


وی گفت: از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی و پیشبرد امور ورزشکارها و تیم‌های ورزشی بیشترین استفاده شود.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اخلاق در کنار ورزش را برای جوانان مهم دانست و گفت: ورزشکاران اخلاق حسنه را در کنار ورزش برای خودشان برگزینند.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، با تاکید بر اخلاق ورزشی گفت: ما به ورزش اعتقاد داریم و در تنظیم روابط اجتماعی نقش مستقیم دارد و در سطح شهرستان سعی می‌کنیم که همه دستگاه‌ها را پای کار بیاوریم.
بهروز جهانبخش سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از حضور مسئولان، اظهار داشت: جضور مدیران سبب روحیه و انرژی مصاعف به ورزشکاران شد. 
وی افزود: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی در سطح استان داریم. ورزشکاران خوبی داریم که در باشگاه‌های کشوری فعالیت دارند و اگر زیرساخت‌های ورزشی را برای آنها فراهم کنیم، شاهد موفقیت‌های بیشتری هستیم.

وی گفت: تیم فوتسال بانوان نیز جایگاه خوبی در سطح کشور دارند که آنها هم نیاز به حمایت دارند.
جهانبخش در ادامه با اشاره به پروژه هتل ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال 86 این پروژه کلنگ زنی شده و تا الان 56 درصد پبشرفت فیزیکی دارد و برای استان زیبنده نیست که تیم‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد سرگردان هستند که انتظار داریم برای به سرانجام دادن این هتل ورزشی مسئولان استان اداره کل ورزش را کمک کنند.

وی افزود: در صورت راه اندازی این هتل، کمپ تیم‌های ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود.
سید محمد موسوی اطهر سرمربی تیم فولاد یاسوج با بیان اینکه این تیم تنها نماینده استان در مسابقات کشوری است و بالاترین رده را دارد، گفت: بازیکنان تیم نیاز به حمایت مسوولان دارند که امیدوارم دست این بازیکنان برای نتیجه بهتر بگیرند.
    

شادی بازیکنان تیم فولاد یاسوج بعد از برد مقابل برق شیراز


کد مطلب: 444037

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/444037/حرف-های-تلخ-مربی-تیم-فولاد-یاسوج-حضور-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-هاشمی-شرمنده-شدیم-مهدوی-همه-دستگاه-ها-پای-کار-می-آوریم-جهانبخش-زیبنده-نیست-تیم-های-سرگردان-باشند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1