تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۴۳۳۷۹
در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بویراحمد مطرح شد

مجید احمدی در مراسم تودیع خود: یک درصد رأی در انتخابات شوراهای بویراحمد کم و زیاد نشد / وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم باید پاسخگوی مردم باشیم

۹
۰
مجید احمدی در مراسم تودیع خود: یک درصد رأی در انتخابات شوراهای بویراحمد کم و زیاد نشد / وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم باید پاسخگوی مردم باشیم
کبنا ؛
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان‌ بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مجید احمدی فرماندار سابق بویراحمد در مراسم تودیع خود گفت: «ولی مستنداً خدمت شما عرض می‌کنم که یک درصد رأی کم و زیاد نشده بود و این یکی از بهترین و سالم‌ترین انتخابات شوراها در بویراحمد بود. با وجود اینکه در در ادوار قبلی درگیری‌هایی داشتیم، اما در این انتخابات نه.»
به گزارش کبنا، در این نشست، مجید احمدی فرماندار پیشین شهرستان بویراحمد اظهار داشت: قریب دو سال است که بنده توفیق خدمت در استان بزرگ، قهرمان‌پرور و زرخیر را داشته‌ام. هر چند که خودم هم اصالتا از همین استان هستم. سپاسگزار خداوند منان هستم از اینکه امروز در این جلسه از مسئولیت فرمانداری خداحافظی می‌کنم. دو سالی که بنده توفیق خدمت داشتم بسیبار استرس‌زا و پرحاشیه بود.
وی افزود: من در 23 آبان یعنی یک روز قبل از اعلام افزایش قیمت بنزین وارد این استان بشوم در جهت اینکه خدای نکرده بحرانی به وجود نیاید. با مدیرتی خوبی که توسط دکتر کلانتری و تیم حاکمتی او صورت گرفت و عزیران شسورای تأکین،؛ بحمدالله به خوبی مدیریت شد و علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌شد با بحران روبه‌رو شویم، به بهترین نحو مدیریت شد و اتفاقی نیفتاد. بعد ازآن هم ویروس منحوس کرونا بود که ما را درگیر کرد.
در ادامه به عنوان مدیرکل سیاسی مشغول شدم؛ در آن مسئولیت هم چالش‌های شدیدی داشتیم در بخش انتصاب بخشدارها، که آنها را هم مدیریت کردیم.
احمدی افزود: در ادامه این توفیق را داشتم که در 14 اسفند سال 1399 به عنوان خدمتگزار مردم در فرمانداری بویراحمد با دستور حاکمیتی دکتر کلانتری مشغول به خدمت شوم.من زمانی وارد این استان شدم که این بحران‌ها وجود داشتند. لطف الهی بود که به خیر گذشت.
احمدی اظهار داشت: بلافاصله بحث انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بود. انتخابات شوراها یکی از پرچالش‌ترین انتخابات‌ها است. بحمدالله علیرغم همه مشکلات و کمبودهایی که بود به خوبی مدیریت شد.
ولی مستنداً خدمت شما عرض می‌کنم که یک درصد رأی کم و زیاد نشده بود و این یکی از بهترین و سالم‌ترین انتخابات شوراها در بویراحمد بود. با وجود اینکه در در ادوار قبلی درگیری‌هایی داشتیم، اما در این انتخابات نه.
یکی از مواردی که من خیلی استرس داشت، این بود که شورا با تعامل خوب کارش را شروع کند. در این دوره با همکاری و همراهی دوستان، شهردار با اکثریت آرا انتخاب شد و تا الأن هم ماقدامات خوبی انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: یکی از افتخارات بنده حضور در مناطق محروم بود. مناطقی که کسی تا الأن نرفته بود. من صراحتا اعلام کردم و اعلام می‌کنم ما نوکر مردمیم. منتی بر سر مردم نداریم و وظیفه ما بوده است.
برگزاری منظم شورای اداری، شورای تأمین، شیوع کرونا، کمیسیون تلفیق از دیگر اقدامات ما بوده است.
افتتاح 27 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد، اشتغالزایی مستقیم برای 191 نفر، افرایش 46 درصدی اعتبار تملک و داریی امسال به 180 میلیارد تومان، تلاش در جهت اختصاص 101 مییارد در جهت محرومیت‌زدایی، جذب 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات افزوده روستاهای فاقد دهیاری، پیگیری متعدد مشکلاتی که از سال‌ها قبل دنبال شده بود و شهردار محترم هم همکاری خوبی داشتند. بحث تعریض ورودی‌های شهر یاسوج، بحث سایت زباله شهر یاسوج، میدان میوه و تره بار، حضور مستمر در بین مردم و ... از دیگر اقدامات ما بود.
احمدی ادامه داد: یکی از افتخارات دوران خدمتگزاری خود را حضور در بین مردم می‌دانم. این وظیفه ما است. وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم باید پاسخگوی مردم باشیم و باید جوابگوی مردم باشیم. اگر قولی داده می‌شد به آن عمل می‌شد. موارد متعدد دیگری هم هست که به دلیل کمبود وقت نمی‌شود به آنها اشاره کرد.
نکته پایانی اینکه من نه اصولگرا هستم و نه اصلاحطلب. نگاه من نگاه مکتب حاج قاسم سلیمانی است. در نظام اسلامی یک حزب بیشتر نیست و آن حزب، حزب الله است.
وی در پایان اظهار داشت: امانتی که در اختیار من بود را واگذار می‌کنم به برادر عزیزم جناب دکتر مهدوی مطلق. لازم می‌دانم از بردار عزیزم جناب دکتر احمدزاده استاندار، دکتر روشنفکر نماینده محترم و برادر عزیزم هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کمال تشکر را داشته باشم که این بار مسئولیت را از دوش من برداشتند. از دکتر مهدوی که این مسئولیت را پذیرفتند هم تشکر می‌کنم. این برادر ارزشی با خواهش مسئولیت را پذیرفت. او می‌تواند موفق شود. از او تشکر می‌کنم که بزرگواری کردند و این مسئولیت را پذیرفتند و هر جا نیاز باشد من در خدمت ایشان هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هم در انتخابات ریاست جمهوری تعلل داشتی در انتخابات شوراها که تخلف شما اظهر من الشمس است که واگذارت کردیم به حق
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و ما هم باور کردیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام به فرماندار تودیع شده بفرمایین پس چطور 15 صندوق حوزه ی 17 نفر اعضای یک صندوق همه طرفدار یک کاندید بودن بطوری ساماندهی کرده بودین که همه در سه حوزه اومدن و رای دادن ......
Iran, Islamic Republic of
برخورد زشت و زننده با مردم جلو فرمانداری و دولت آباد چی... و مطمینا اگر حتی برای یک صندوق و اعضای روی صندوق ب نفع حریان خاصی و قومیت خاصی کم و زیاد شده باشه باز حق الناس هست و حساب همه ی ما با کرام الکاتبین... انصاف نیست قضاوت کنیم چون ندیدیم اما شما در باب برخورد با مردم مسول بودین و این بی حرمتی به زنان و. دختران ایل بویراحمد در تاریخ فراموش نخواهد شد
مهندس
Iran, Islamic Republic of
جناب یک درصد هم کفایت می کرد برای تغییر نتایج.یک در 7600 رای میشه 76 رای.انتخابات رو با 50 رای اختلاف بستی! فردای انتخایات با مشارکت نماینده و رئیس شورا و کارمند کوتاه قد و بلند قد استانداری! مشخصه که عذاب وجدان بعد از 6 ماه ولت نکرده.خداروشکر حداقل می فهمی که با مردم هم توی این پست موندگار نشدی.
Iran, Islamic Republic of
یعنی برنامه شورای شهر به علت مدیریت ضعیف آقای احمدی یاد هیچ کس نمی‌رود و خدارا شکر که برت داشتن
Romania
نفر 8 میاد جای نفر 5 چون نیروی آقای روشنفکر بوداخرت میخوادچکارش کنید احمدی
Romania
خودت الان فهمیدی که چه کردی به آخرت خودت تو هم نه امروز فردا از این پست میری
Iran, Islamic Republic of
در روز قیامت باید جواب مردم را بدی/ اخرش طلب استغفار از مردم مبکنی ولی افسوس که چه زود دیر میشود
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1