کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بویراحمد؛

فرماندار جدید بویراحمد در آیین معارفه خود: من دکمه‌های پیراهن پاسداری و پوتین سربازی را به هیچ چیزی عوض نکرده و نمی‌کنم / دال مرکزی من، وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است

21 دی 1400 ساعت 12:21

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بویراحمد با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی، در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد. فرمادندار جدید بویراحمد عنوان کرد: رویکرد بنده مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است؛ مدیریت جهادی و پیوست عدالت در تمام ابعاد حکمرانی، مردم‌محوری، پرهیز از خوی اشرافی گری و مبارزه بی امان با فساد خصوصاً در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و تأکید بر وحدت که از مؤلفه‌های بیانیه گام دوم است و انقلابی‌گری و وحدت و شاخصه بیانیه گام دوم است. انقلابی‌گری انحصارگری نیست. وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، لازمه تحول در این شهرستان است. وحدت حلقه مفقوده‌ی ما برای پیشرفت است.


مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بویراحمد با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی، در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (21 دی ماه 1400) شهرام مهدوی مطلق فرماندار جدید بویراحمد اظهار داشت: از دکتر احمدی و از همه عزیزان و برادران و خواهرانی که در حوزه اداری و مردم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. با تمام وجود خداوند منان را شاکریم که عمر ما را در زمانی قرار داد که توفیق خدمت‌گزاری در سپاه پاسداران را به ما عطا کرد و امروز هم در سنگری دیگر این مأموریت را به ما محول کرد و از همه عزیزانی که این توفیق خدمت گزاری را برای ما فراهم کردند تشکر می‌کنم.
وی گفت: از جناب دکتر احمدزاده و جناب دکتر روشنفکر و از همکاران خود در قرارگاه سازندگی خاتم الانیباء، و از همه فرمانداران ادوار شهرستان بویراحمد صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
مهدوی بیان کرد: من به صراحتاً عرض می‌کنم دکمه‌های پیراهن پاسداری و پوتین سربازی را به هیچ چیزی عوض نکرده و نمی‌کنم. تکلیف امروز ما همچون وظایف‌مان در دوران پاسداری است.

فرمادندار جدید بویراحمد عنوان کرد: رویکرد بنده مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است؛ مدیریت جهادی و پیوست عدالت در تمام ابعاد حکمرانی، مردم‌محوری، پرهیز از خوی اشرافی گری و مبارزه بی امان با فساد خصوصاً در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و تأکید بر وحدت که از مؤلفه‌های بیانیه گام دوم است و انقلابی‌گری و وحدت و شاخصه بیانیه گام دوم است. انقلابی‌گری انحصارگری نیست. وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، لازمه تحول در این شهرستان است. وحدت حلقه مفقوده‌ی ما برای پیشرفت است.
وی افزود: من وابستگی خاصی به جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارم. پیشرفت این شهرستان در گروه وحدت است و رفتار جزیره‌ای به نتیجه نمی‌رسد.
وی در پایان عنوان کرد: دال مرکزی من در فرمانداری بویراحمد، وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرام مهدوی مطلق: شما منت‌دار هیچ فردی نیستید / با نماینده تعامل داشته باشید، اما در برابر دولت موظفید
 
مجید احمدی در مراسم تودیع خود: یک درصد رأی در انتخابات شوراهای بویراحمد کم و زیاد نشد / وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم باید پاسخگوی مردم باشیم










کد مطلب: 443375

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/443375/فرماندار-جدید-بویراحمد-آیین-معارفه-خود-دکمه-های-پیراهن-پاسداری-پوتین-سربازی-هیچ-چیزی-عوض-نکرده-نمی-کنم-دال-مرکزی-وحدت-پیشرفت-اساس-الگوی-اسلامی-ایرانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1