تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۹
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

مراسم تشییع فرزند شهید پرازیده در یاسوج برگزار شد

۴
۳
مراسم تشییع و خاکسپاری فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرد، برگزار شد
کبنا ؛مراسم تشییع و تدفین روح الله پرازیده فرزند شهید گلمحمد پرازیده با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری و استانی در آرامگاه شرف آباد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (جمعه 30 مهر ماه 1400) مراسم تشییع و تدفین روح الله پرازیده فرزند شهید پرازیده با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، سرهنگ مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهابی جانباز مدافع حرم، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم سردار سلیمانی معاونت فرهنگی بنیاد شهید کشور در این مراسم با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با 1880 شهید در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت ارزش‌ها جانفشانی کردند، اظهار داشت: شهدا برای بقا نظام اسلامی گام برداشتند.
وی با ابراز تأسف از این اتفاق تلخ که پیش آمد، افزود: امیدوارم که خداوند توفیق دهد که در جهت رفع مسائل و مشکلات جامعه ایثرگری گام‌های اساسی برداشته شود.

وی افزود: رزمندگان این استان در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جانفشانی کردند.
سلیمانی تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیقی دهد که در جهت رفع مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری به خصوص فرزندان شهدای گرانقدری که انقلاب اسلامی، مدیون حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی پدران این عزیزان است، گام برداریم.
معاون فرهنگی بنیاد شهید با بیان اینکه منطقه محروم زیلایی ۶۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه زیلایی پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.
سلیمانی بیان کرد: امیدواریم تلاش و اهتمام جدی در مسئولان و دولتمردان در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری باشد.

در این مراسم سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و خانم فریده اولاد قباد مشاور در امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نیز نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان نیروهای سه گانه شرکت داشتند.

لازم به ذکر است که سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده شاهد ایثار در شب گذشته با خانواده شهید پرازیده دیدار کردند.
به گزارش کبنا، روز سه شنبه 27 مهر ماه 1400 روح الله پرازیده فرزند شهید گلمحمد پرازیده جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد خودسوزی کرد که دو روز بعد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.




نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این هم از مجلس و دولت انقلابی
مردم دارند نابود می شوند
این جوان چه گناهی کرده بود که باید از فقر و نداری اقدام به خودسوزی کند
مطمئن باشید که تا این سیاستهای مسئولین است روزبروز شرایط بدتر می شود و امروزمان بهتر از فردا است
زیلایی
Romania
خواهشا این خون ریخته شده رو دوباره سیاسی نکنید،باز هم عداه ای مسئول و باز هم برای خودنمایی در این مراسم شرکت کردند، تا کی این همه ظلم و بی عدالتی،اگر دلتان به حال این فرزندشهید میسوزد و خود را مقصر میدانید،لااقل یه سرپناه و یک منبع مالی همیشگی در اختیار خانواده فرزندشهید بزرگوار قرار دهید تا بتوانند زندگی بچرخانند ولی افسوس که خیلی دیر است چون هیچ چیز جای پدر و سر پناه را برای همسر و فرزندان نمی گیرد و باید این کار رو قبل از این فاجعه انجام میداید،ننگ بر شما که اینقدر فشار زندگی بر روح الله زیاد شد و هیچ کاری برای کم ترین خواسته این فرزندشهید که یک شغلی ثابت برای امرار معاش بود، نکردید و او را مجبور به هم چنین کاری کردید تا الان به او توجه شود ولی افسوس وافسوس تا ابد.روحت شاد و یادت تا ابد جاودان روح الله جان،ما رو ببخش که هیچ کاری از دستمان نمی آید فقط میدانیم که خون مقدست بر گردن کسانی است که حاضر نبودند به خاطرت قدمی بردارند وحرص و طمع وقدرت برایشان مهمتر بود تا جان شریفت.در حالی که پدر بزرگوارت بدون هیچ چشم داشتی در اوایل جوانی به خاطر دفاع از خاک وناموس ومردم این کشور جانفشانی کرد.
یاد ونامت همیشه در ذهنمان باقی میماند و هر کمکی از دستمان بر بیاید برای خانواده ات انجام می‌دهیم ولی باز هم میگویم هزار افسوس که تو در کنارشان نیستی
United Arab Emirates
واقعا مسوولان با چه رویی اومدن تو مراسم؟!
Iran, Islamic Republic of
آخ
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1