کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار صمیمی معلمان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست وزارت آموزش و پرورش / طرح رتبه‌بندی معلمان بدون تبصره‌های عجیب و غریب اجرا می‌شود / آقای کاظمی اجازه ندهید که معلمان و بازنشستگان شرمساز فرزندان‌ و خانواده‌شان شوند / بار فیش‌های نجومی حامل انرژی را از دوش مدارس بردارید

29 مهر 1400 ساعت 12:24

دیدار صمیمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نمایندگان مدیران مدارس، معلمان و بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


دیدار صمیمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نمایندگان مدیران مدارس، معلمان و بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (پنجشنبه 29 مهر ماه 1400) نشست صمیمی علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نمایندگان مدیران مدارس، معلمان و بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد. در این نشست فرماندار شهرستان دنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه سی سخت، رئیس نوسازی مدارس کشور و جمعی از مدیران کشوری و استانی حضور داشتند.
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گزارشی از آخرین آمار وضعیت آموزشی استان ارائه داد.
عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، سی سخت را شهر فرهنگ، علم و ادب دانست و اظهار داشت: شهرستان دنا ساختمان دارالقرآن ندارد که انتظار می‌رود در این باره چاره‌اندیشی شود.
وی احداث اردوگاه تفریحی و آموزشی را در شهرستان دنا ضروری دانست و گفت: این شهرستان به لحاظ گردشگری ظرفیت بی نظیر دارد و ساخت اردوگاه تفریحی می‌تواند آبروی برای آموزش و پرورش باشد.

پناهی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را فردی اخلاق مدار دانست و گفت: همکاری خیلی خوبی برای بازسازی فضای آموزشی شهرستان دنا داشته‌اند. کمترین حاشیه را در طول مسئولیتش داشته است.
 امام جمعه شهر سی سخت به فضای آموزشی شهرستان دنا گریزی زد و گفت: در زلزله شهر سی سخت خیلی از این فضاهای آموزشی آسیب دیدند و معلمان هم مشکلات زیادی دارند که انتظار می‌رود برای فرهنگیان و مدارس آموزشی ما تسهیلات ویژه‌ای داده شود.
حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت را شهر فرهنگ، سرمایه‌های انسانی و ملی و مهد قلم و مغزهای متفکر و لایق برای کشور دانست و گفت: طرح هوشمند سازی طرح خوبی بود که اگر ادامه پیدا کند، اقدام عدالت محوری بود.
وی گفت: برای قبول شدگان طرح امین چاره اندیشی شود.
امام جمعه شهر سی سخت مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز فردی اخلاق مدار و اهل تعامل خواند.
رضایی نماینده بازنشستگان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به وزیر گفت: اجازه ندهید که معلمان و بازنشستگان برای تهیه جهیزیه فرزند و تأمین داروی خود شرمسار فرزندان و خانواده‌شان شوند.
وی افزود: متأسفانه گاهاً به جای تکریم، معلمان را تحقیر می‌کنند. در زلزله شهر سی سخت، شهر لرزید، اما دل بازنشستگان نلرزید و سفره مهمان‌نوازی آنها پهن بود. علی رغم اینکه تمام دستگاه‌ها بازنشستگان خود را مورد حمایت قرار دادند، هنگام وقوع زلزله، اما بازنشستگان آموزش و پرورش حتی هزار تومان حمایت نشدند.

 شاهچراغی یکی دیگر از نمایندگان نیز در این جلسه بیان کرد: چرا برای ورزشکاران قهرمان 50 و 100 ها میلیون تومان پاداش در نظر می‌گیرند. اما برای دانش آموزی که در مسابقات ملی و بین المللی رتبه می‌آورد، حداقل 2 یا 3 میلیون تومان پاداش می‌دهند. چرا باید اینگونه به مسائل قرآنی بی توجه باشیم.
 خانم ریحانه حسینی نماینده معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر از معلمان حاضر در این جلسه از وزیر آموزش و پرورش خواست که طرح رتبه بندی معلمان بدون تبصره‌های عجیب و غریب تصویب و لحاظ شود.
وی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواست که فرزندان فرهنگیان در کنکور سراسری همانند فرزندان اعضای هیئت علمی از سهیمه کنکور برخوردار باشند.

خانم صیادی نماینده معلمان ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه از سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواست در اختصاص سرانه مورد نیاز به مدارس استان و مناطق محروم مخصوصاً شهرستان دنا که علاوه بر محرومیت دچار بلایای طبیعی هم شده‌اند و توجه جدی و بیشتر به مدارس در حال ساخت و بازسازی که ناشی از زلزله‌ی اخیر می‌باشد، لازم و ضروری است.
نصرت زاده نماینده مدیران مقطع متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به فیش‌های نجومی حامل انرژی اشاره کرد و گفت: قرار بود که هزینه آب، برق و گاز مدارس مجانی باشد، اما متأسفانه در این شرایط فیش‌های نجومی برای مدارس صادر می‌شود.
 
 


کد مطلب: 440365

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/440365/دیدار-صمیمی-معلمان-کهگیلویه-بویراحمد-سرپرست-وزارت-آموزش-پرورش-طرح-رتبه-بندی-بدون-تبصره-های-عجیب-غریب-اجرا-می-شود-آقای-کاظمی-اجازه-ندهید-بازنشستگان-شرمساز-فرزندان-خانواده-شان-شوند-بار-فیش-های-نجومی-حامل-انرژی-دوش-مدارس-بردارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1