تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۴۳۹۳۲۹
بازدید مسئولان از پروژه های عمرانی گچساران؛

انتقاد شدیداللحن خادمی؛ آیا طلسم آبرسانی به دشت مور می‌شکند؟ / سید ناصر حسینی‌پور: مردم از بلاتکلیفی و سیاسی شدن خسته شده‌اند (+ فیلم و تصاویر)

۱۲
۱
انتقاد شدیداللحن خادمی؛ آیا طلسم آبرسانی به دشت مور می‌شکند؟ / سید ناصر حسینی‌پور: مردم از بلاتکلیفی و سیاسی شدن خسته شده‌اند (+ فیلم و تصاویر)
کبنا ؛سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، علیرضا اتابک فرماندار گچساران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از طرح تعریض و بهسازی جاده گچساران به گناوه، طرح تعریض و بهسازی جاده گچساران به باباکلان (قطعات 1 و 2)، طرح تأمین آب اراضی کشاورزی باباکلان، طرح سد و نیروگاه چم شیر و نیز طرح‌های آبرسانی به اراضی کشاورزی دشت مور بازدید کردند.
    

به گزارش کبنا، نصرالله خادمی، پیمانکار چند پروژه عمرانی گچساران و یکی از پیمانکارخوش نام و صاحب نام کشور، استان و شهرستان در جلسه  بررسی  مشکلات  وجمع بندی پروژه‌ها که در سالن اجتماعات سد چم شیر برگزار شد، اظهار داشت: امروز خوشحالیم که پس از یک سال و اندی، چنین جلساتی نیز برگزار می‌شود تا مشکلات پروژه‌ها و به تبع مردم هم مرتفع شوند.
خادمی افزود: آقای حسینی پور و آقای حاجی زاده!، واقعاً متاسفم که در این استان با نظام پیمانکاری برخوردهای می‌شود که به هیچ وجه قابل وصف نیست، بنده در ۱۴ استان کارکرده‌ام هرچند بالاترین ارزش افزوده، مالیات و نیز بالاترین نیروی انسانی استان را دارم.
خادمی تصریح کرد: به نوبه خودم از آقای نیک اقبالی تشکر می‌کنم  و انسانی هم به پاک دستی ایشان ندیده‌ام، اما حقیقت این است در این استان در حق پیمانکاران اجحاف می‌شود و نمی‌دانم اینجا چطور با پیمانکار حساب و کتاب می‌کنند؟!.
وی عنوان کرد: همه بدانید که بنده مشکلم پول نیست و می‌خواهم شهریار شهرم باشم، بنده با جدیت کار کردم و در حال حاضر پدر یک هزار کارگر در این شهرستان هستم، اما مشکلات پروژه هم باید مرتفع شوند.
در ادامه  معاون عمرانی استاندارکهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از حسن‌های انسان‌ها این باشد که قصاص قبل از جنایت نکنند، به هرحال این جلسات جمع بندی برای حل مشکلات است و قرار است در چنین جلساتی تصمیماتی گرفته شود که مشکلات هم مرتفع شوند تا بیش از این هم مردم متضرر نشوند.
کیامرث حاجی زاده افزود: بنابراین خداوند هم توفیقی داد و با هماهنگی خوبی که در استان شکل گرفت و اعتمادی که استاندار، مدیران و نمایندگان داشتند، برنامه ریزی خوبی برای فعال کردن پروژه‌های استان به خصوص در حوزه راه نیز داشته باشیم.
حاجی زاده عنوان کرد: الحمدالله در گچساران پروژه جاده گچساران - گناوه فعال شده و پروژه کمربندی این شهرستان فقط 800 متر مانده که قرار است به مناقصه برود، اگرچه درمحور باباکلان مشکلاتی داریم که باید بدانیم با تعامل مشکلات حل خواهند شد و راهی هم غیراز این  وجود ندارد به هرحال شما پیمانکاران در بحث پرداخت و کارکرد مشکلی ندارید هرچند دیگر مشکلات هم قابل حل است.
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: بنابراین مهندس نیک اقبالی جلسه‌ای برای رفع این موضوعات به طور ویژه نیز ترتیب بدهید و این موضوعات را هم مرتفع کنید، هرچند آقایان خادمی باید از فردا پروژه را شروع کنند و ظرف مدت یکماه اداره کل راه شهرازی درباره تمدید مجازقرارداد، اقدام کند وبا این وجود نیز از شما برادران خادمی می‌خواهیم که مجدداً پروژه‌ها را کلید بزنید بنابراین سعی می‌کنیم پیمانکاری از چرخه خارج نشود چرا که معتقد به فرصت زمان و هزینه‌ها برای مردم هستیم.
نصرالله خادمی در ادامه هم به ضرب المثلی محلی اشاره کرد و گفت: ما کار می‌کنیم اما سفر یه شو دو شو نکشه و سالی...
 در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت اظهار داشت: بدانید که یک روزی با دست خالی درشرایط سخت جزر و مد اروند رود، از لوله سازی اهواز لوله‌ها را برای احداث پل بعثت برای فتح فاو حمل می‌کردند.
سید ناصر حسینی پور افزود: یک زمانی هم پرونده پل‌های خیبری در دولت وقت رفت و گفتند ما نمی‌توانیم 13 کیلومتر پل را در فاصله زمانی مشخص شده بسازیم و پرونده پل‌های خیبری در دولت وقت برگشت، بنابراین تفکر «ما می‌توانیم» در جهاد خودکفایی آمد و پل‌های خیبری را ساخت و بزرگترین پل‌های خیبری تاریخ در دفاع مقدس ما شدنی شد در مقابل دولتی‌هایی که می‌گفتند ما نمی‌توانیم بسازیم.
 حسینی‌پور تصریح کرد: دوتفکر را همه دولت‌ها می‌بینیم، هم موفقیت‌هایی داشتند و هم ناکامی‌ها، و همه موفقیت‌ها در ادوار دولت‌ها در تفکر جهادی با تدبیر بود و همه ناکامی‌ها هم ذیل تفکر ما نمی‌توانیم آقایان لیبرال خودکم بینی بوده که همه مشکلات ملت را به تحریم گره زدند و آبشخورشان آن سوی خاکریزها و آبها بوده است.
 حسینی پور بیان کرد: نگاه بنده این است که در استانم مدیرانی داریم که ذیل همین دو تفکر هستند، تفکر ما می‌توانیم و تفکر ما نمی‌توانیم و امروز هر شهروند عادی بیشتر از خواص اهل تحلیل و بررسی است و عملکردها را به خوبی شاهد است.
وی افزود: شاید جناب حاجی زاه مدتی بعد در این مسئولیت هم نباشند، شخصی به بنده گفت چرا در جلسه کمیته برنامه ریزی تعریف استاندار و فرماندار را کردید و بیان کردم هر انسان و مدیر همراهی که توانمند و متعهد باشند حتی به بنده در عرصه سیاسی فحش داده باشند برای ماندن چنین مدیرانی نیز تلاش می‌کنم و اعتقاد بنده است.
حسینی پور تصریح کرد: من برای تمام پروژه‌های ریز و درشت این شهرستان تحت عنوان کمیته کارآفرینی و رونق تولید، برنامه دارم و انتظارم این است به عنوان نماینده شهرستان و نگاهم این است و نمی‌گویم برخلاف قانون عمل کرد اما خیلی وقت‌ها می‌شود قانون را از کنارش کمانه رفت، اما نگاه این باشد که این مشکل هم حل بشود.
وی عنوان کرد: مردم خسته شده‌اند از پروژه‌هایی که سیاسی شده‌اند و بعد از سالها همچنان بلاتکلیف مانده‌اند  در حالی که هزینه تأخیر خودش چند برابر شده‌اند و مردم هم متضرر شده‌اند، این پروژه باید زودتر مرتفع شوند که بشود چند سرمایه گذار در این شهرستان جذب کرد، برای اینکار بیش از 17 بار به یزد رفته‌ام.
حسینی پور بیام کرد: بنده وقتی زانوانم سست می‌شوند و نمی‌توانم کاری پیش ببرم، اینکه یک پروژه عمرانی در گچساران جمع نمی‌شود که باید تلاش کرد با همان تفکر ما می‌توانیم مردم را به انقلاب و نظام امیدوار کنیم و به ما هم برای آوردن سرمایه گذار درشهرستان انگیزه بدهید و این شهرستان هم به توسعه برسد.
گفتنی است: یکی از پروژه‌های که در این نشست  با حساسیت ویژه مورد بررسی قرار گرفت آبرسانی به اراضی حاصلخیز دشت مور بود.
حاج نصرالله خادمی مدیرعامل شرکت زیدون کوش و پیمانکار این پروژه از برخی از مشکلات پیش آمده و سنگ اندازی و عدم همکاری مسئولان گلایه شدید کرد.
 طرح آبرسانی به  دشت موراز سال 95 اغاز با اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال  و 12 کیلومتر آب را از سد کوثر برای 13 هزار هکتار زمین تأمین کند.

گفتنی است: یکی از نکات مشهود و بارز این بازدید هنگامی بود که سید ناصر حسینی پور از پروژه پمپاژ آب به اراضی کشاورزی باباکلان بعمل آورد.
در سالهای گذشته در حین بازدید غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت، معاونین وزیر، وزیران و مسئولان استانی و...از منطقه باباکلان بعمل می آوردند، دهیار سختکوش و دلسوز و توانمند باباکلان معضلات و مشکلات مردم محروم باباکلان را با صلابت و به نجو شایسته از مسئولان تقاضا و همچنین به جد پیگیر بود.
مهرناز بهزادی یکی از دهیاران نمونه بخش مرکزی گچساران بود که تلاش ها و عملکرد فوق العاده وی بارها مورد تعریف و تمجید و همچنین مورد تحسین مسئولان و مقامات قرار گرفت.
اما در این بازدید کسی نبود که آنطوری که باید وشایدمشکلات باباکلان را عنوان کند و بیش از پیش نبود و غیبت و جای خالی مهرناز بهزادی دهیار نام آشنای و دلسوز باباکلان احساس شد.


















 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه مرد خدمتگذارر همچون آقای خادمی تو شهر داریم از مسوولین عاجزانه تقاضا داریم واسه آبادانی شهرمان سیاست را کنار بگذارین واز ایشون حمایت کنید
شهریار
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی لطفا کمتر کلمه شهریار رو به زبان بیاورید شما تا تونستید از تاجگردون بهره بردید حالا نوبت اقای حسینی هست
پناه بر خدا از این آدمها
Iran, Islamic Republic of
تکلیف تونل دیل رو هم مشخص کنید لطفا
Iran, Islamic Republic of
تکلیف آبرسانی زمین های واگذاری جهادکشاورزی وهچنین صدور سند تک برگ آنها را هم در امور پیگیری و امر به اجرا هم قراردهید
United States
بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید ای مرفهان بی درد.
Iran, Islamic Republic of
برادر دشت لیشتر سالیان سال هست که قراره آبرسانی شود!!!ولی هیچ خبری از آبیاری زمین‌های واگذاری جهادکشاورزی در قسمت بالای اتوبان گچساران به طرف بهبهان تاحدود میرعزیز نیست هرچه این پروژه مهم تر به انجام رسید پروژه دشتمور هم می‌رسد
Iran, Islamic Republic of
لطفا تونل دیل
تونل دیل
تونل دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی عزیز
جهاد سازندگی بگویید برای پل های خیبر و ...
نه جهاد خودکفایی . حق مطلب این است .
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
یکی ازعلتهای پیشرفت ژاپن مزایده منطقی ومعقول وحساب شده طرحهای پیمانکاری است...ایران علی برکت الله تا میتونن ته بیت المال راجارومیکنندوچنان سودی داره که نگوونپرس
مسعود
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدادوروز تو سن ۱۵ ستلگی رفتیه جبهه جنگ هرچه بود الا۳۳سال ازش گذشته
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی یه فکری هم واسه بیمه شدگان تامین اجتماعی کنین همه جا بیمارستان دارن اونوقت ما حتی از یه درمانگاه درست و حسابی هم محرومیم
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم اگه اقای نماینده جنگ نرفته بودن الان درهرصحبتشون ازچه چیزی میخواستندمایه بذارم اینجا هم که صحبت از پل خیبرکردند

راستی یه نفر به ایشون بفرمایند،موقعی که دارند به صحبتهای بقیه گوش میدن،برای مراعات ادب،دستشان روازتوجیبشون دربیارند
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
فایل های مرتبط
1